In extreme kleuren gaat sowieso al niet lukken met mijn haar,daar is het te dun en te weinig voor. Het gaat hierbij om een baan als managementtrainee bij een fastfoodrestaurant.
Heb je een plaatje van een soortgelijk kapsel als wat jij wilt?
YMJArabians
Geplaatst: 15-12-14 15:02
Ik ben de dag voor mijn sollicitatie naar de kapper gegaan en zo laten knippen, dag erna telefoontje dat ik was aangekomen Maargoed, in de zorg word volgens mij wel aardig wat geaccepteerd tegenwoordig.
Lous
Geplaatst: 15-12-14 15:02
Ik heb al genoeg leuks gezien,maar ik moet ook met mijn kapster gaan bespreken wat geschikt is voor mijn haar.
Eventueel kan je als je iets wegscheert, je haar van de andere kant van je hoofd ook weer overheen doen, als je begrijpt wat ik bedoel. Lijkt me niet zo'n groot probleem, maar ligt er natuurlijk aan hoe je (misschien toekomstige) baas daarover denkt.
Resfeber
Geplaatst: 15-12-14 20:28
Ik ga binnenkort voor een undercut. Enig idee waar ik zoiets kan laten doen? Naar een (mannen)kapper die ervaring hebben in figuren scheren of iets dergelijks?
Bij de Kinki kapper kunnen ze dat ook vast wel, en ik denk bij The Graduates (Amsterdam, Diemen, Eindhoven en Utrecht meen ik) of een Salon B ook vast wel, die spelen altijd enorm in op trends
Resfeber
Geplaatst: 16-12-14 00:12
@Lous: Een vriendin van mij heeft ook een undercut. Ligt er erg aan hoe snel je haar groeit. Maar je moet het wel regelmatig bijwerken. Helaas het nadeel..
Hoi! Heeft iemand haarkrultips ? Ik heb een krultang gekocht maar werkelijk nog nooit zo'n ding gebruikt. Nou is het zo dat ik morgenochtend om half 7 ongeveer de deur uit moet met mijn haar al in model...Vanzelfsprekend dat ik het niet te ingewikkeld wil maken zodat ik nog min of meer op een acceptabele tijd mijn bed uit moet Heeft iemand tips? Ik kwam een filmpje tegen van iemand die het haar over twaalf plukken verdeelde en iedere pluk in een pijpenkrul deed. Dat vond ik erg mooi en zag er niet zo moeilijk uit! Maar ik heb dus geen idee hoe lang je moet krullen en hoe warm, en na dat horrorfilmpje op YouTube van dat meisje wat haar haar eraf brandt...
Gewoon niet te warm krullen, heatprotector, komt het wel goed. Ik heb het zelf ook een keer gedaan (bij een vriendin) en dat ging prima! Ging niks mis.
Ik zet hem zelf wel altijd op de heetste stand (heb super dik haar). Zou hem ergens tussen de 6 seconden (heel dun haar) en 12 seconden (super dik haar) erin laten zitten. Niet al te dikke pluk pakken ook. 12 strengen is wel goed denk ik
Arielle_
Geplaatst: 18-12-14 15:45
Ik dacht ik verf m'n haar gewoon een tijdje niet, gaat dat turqouise er vanzelf uit..niet dus, zit er nog steeds goed in haha. Nu even 10min. met head and schoulders erin om de kleur wat af te zwakken en dan paars eroverheen knallen!
Ik heb het gister ook weer geverft.. daammnn deze kleur geeft meer af dan mn andere Heel mn nek is roze, mn handen, alles wat ik aanraak met mn handen.... :'D
Ik lees net iemands blog over dat ze haar haar ging wassen met Dreft om het vet- en vuilvrij te maken Ze heeft kroeshaar en daarbij bleek het iig super te werken..
Het zal best goed werken qua schoonmaken maar echt goed voor je haar lijkt het me niet... dat spul is ontzettend agressief
jasz
Geplaatst: 18-12-14 21:06
Ik denk dat na een paar weken je haar dan zowat uit je hoofd valt, maar misschien dat het de eerste keer wel goed lijkt te werken. Ik zou het in ieder geval nooit proberen :p
Hier op school doet iemand het ook zo af en toe... zij heeft ontzettend dik haar, en het word echt goed vetvrij. Ze heeft verder heel mooi haar, maar zou het niet te vaak doen nee