Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Stond gisteren op nos dat met een eventuele avondklok de hond uit laten gewoon mag en kan dus mensen daar niet meer druk om maken
En waren best nog wat uitzonderingen hoor! Als er medisch iets is met je huisdieren kon je ook gewoon naar buiten.
Zebrastreep schreef:Stond gisteren op nos dat met een eventuele avondklok de hond uit laten gewoon mag en kan dus mensen daar niet meer druk om maken
En waren best nog wat uitzonderingen hoor! Als er medisch iets is met je huisdieren kon je ook gewoon naar buiten.
lenaa_tje schreef:Toch is dat niet wat ik bedoel Pien door regels te stellen met een bepaalde consequentie moet je daar wel wat mee doen. Je roept nu gewoon irritatie op.
Mensen irriteren zich aan andere die zich niet aan de regels houden terwijl er niet wordt gehandhaafd.
Hier is een buurtbewoner achteruit bijna tegen een groep ouders aangereden omdat hij vind (en terecht de overheid stelt dat ook) dat ze niet in groepen mogen kletsen bij het voetbal veld. Rel natuurlijk op de social media pagina van het dorp.
Ik heb het idee dat er in België en in Frankrijk meer gehandhaafd wordt, dat is hier gewoon niet en dat zorgt voor irritatie en niet voor samenhorigheid
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Stond gisteren op nos dat met een eventuele avondklok de hond uit laten gewoon mag en kan dus mensen daar niet meer druk om maken
Maar dat wordt dus een printer aanschaffen? Ik zou echt niks kunnen uitprinten
Pandora2 schreef:Ik gooi het even tussen de avondklokken door![]()
Voor wie het interessant vindt, een linkje met wat min of meer begrijpelijke uitleg over de verschillende varianten en mutaties
https://www.hln.be/wetenschap/overzicht ... ~aa046d3d/
lenaa_tje schreef:Zebrastreep schreef:Stond gisteren op nos dat met een eventuele avondklok de hond uit laten gewoon mag en kan dus mensen daar niet meer druk om maken
Maar dat wordt dus een printer aanschaffen? Ik zou echt niks kunnen uitprinten
lenaa_tje schreef:Ik kan niet thuiswerken, dit was mijn enige dag thuiswerken omdat mijn klassen toetsen hebben maar het ging om eventueel zo’n verklaring uitprinten.
Miste jij een printer Sheran? Die heb ik zelf niet echt gemist. We konden dingen door de repro laten printen kregen we het per post.
lenaa_tje schreef:Ik kan niet thuiswerken, dit was mijn enige dag thuiswerken omdat mijn klassen toetsen hebben maar het ging om eventueel zo’n verklaring uitprinten.
Miste jij een printer Sheran? Die heb ik zelf niet echt gemist. We konden dingen door de repro laten printen kregen we het per post.
Echwel schreef:Dus dat zou betekenen dat jij je honden in de stad verder niet uitlaat meer tijdens avondklok
Nou ik vind het dieronvriendelijk om ze vanaf 18 of 20 u niet meer uit te kat3n