Misselijkheid is ook een stuk minder.
Af en toe nog hoesten. Niezen en snotteren is ook gestopt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Ik ga morgen weer aan de slag, het enige wat ik nu nog heb is soms een verstopte neus en een fikse niesbui. Helaas moet ik wel een FFP2 op de hele dag en apart pauze nemen/eten. In onze consultatieruimte zijn geen ramen dus ik kan al niks genieten van het mooie weer, maar nog minder van verse lucht
Varekaj schreef:Nou, sinds vandaag terug aan het werk en dankzij dat FFP2 masker weer meer last van droge kriebel in de keel, hoesten en een snotneus![]()
En zacht uitgedrukt zijn mijn darmen ook een feestje aan het houden.
dalena schreef:Varekaj schreef:Nou, sinds vandaag terug aan het werk en dankzij dat FFP2 masker weer meer last van droge kriebel in de keel, hoesten en een snotneus![]()
En zacht uitgedrukt zijn mijn darmen ook een feestje aan het houden.
Pff ja die darmen zijn niet normaal. Heb echt dagen naar de wc kunnen rennen![]()
Gisteren voor het eerst normale ontlasting gehad...
_MG schreef:Ik ben inmiddels bijna een jaar na mijn besmetting en ik heb nog steeds last (gelukkig wel steeds minder!) van geur- en smaakvervorming. Vooral in de avond (als ik moe ben) proef/ruik ik minder (of moet ik me beter concentreren), maar ook wel eens dat eten smerig ruikt (terwijl anderen nergens last van hebben). Ik ben hierdoor ook best wat kilo’s kwijt omdat io constant misselijk was.
Vandaag heb ik mijn zoveelste huisarts bezoek gehad: ik ben verwezen voor een 2e revalidatie traject omdat ik blijf sukkelen met chronische pijn en spaghettibenen
Zonnetje81 schreef:manzano schreef:Je zelftest kan nog weken positief blijven....
Onzin verhaal. Pcr heeft dat zeggen ze.
De mijne was na een week weer negatief en zo ken ik er meer.