Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotthje schreef:shirleyp schreef:Hier basisschoolleerkracht! Ik ga morgen graag werken hoor, maar erger me wel aan de berichtgeving vandaag. Blijkbaar zijn wij van maatschappelijk en economisch belang omdat wij alle kinderen van werkende ouders opvangen? Ik doe wel wat meer nuttige zaken dan alleen dat op een dag hoor... En hoop wel dat ze bij de volgende verkiezingen/miljoenennota/begroting onthouden dat zorg & onderwijs van groot belang zijn voor onze samenleving.
Ik ergerde me ook heel erg aan de berichtgeving vandaag. Ben er nog steeds een beetje pissig van haha.
Giolli schreef:Ik kan het linkje van het debat niet vinden!
imaudy schreef:Die rutte is gewoon een papier aan het lezen terwijl Wilders spreekt. Wilders vind het belachelijk dat Iran nog mag vliegen op schiphol en ja dat is ook zo natuurlijk!
Arabesk schreef:imaudy schreef:Die rutte is gewoon een papier aan het lezen terwijl Wilders spreekt. Wilders vind het belachelijk dat Iran nog mag vliegen op schiphol en ja dat is ook zo natuurlijk!
Wilders praat meestal nonsens, maar nu heeft ie wel een punt
Berdien schreef:Magrathea schreef:Intussen vraagt iedereen zich wel af waarom de overheid niet meer in paniek ishoe denk je dat de supermarkten er dan uit hadden gezien?
Nou dit dus. Aan paniek heeft echt helemaal niemand wat.
Als het even kan ga ik ook gewoon naar Terschelling, zeker na het lezen van de berichten van Granoek. De toeristensector wordt er echt enorm door getroffen. En of ik nou hier wat rondscharrel (geen klachten!) of daar.. Het is niet alsof ik hier wel 24/7 binnen zit. Dat hóeft gelukkig ook helemaal niet, laten we daar even heel duidelijk over zijn.
MizzMontana schreef:Giolli schreef:Ik kan het linkje van het debat niet vinden!
https://www.tweedekamer.nl/vergaderinge ... naire-zaal
cursebreaker schreef:Ik zou trouwens momenteel ook geen Rutte wille zijn - nooit overigens, maar er komt flink wat kritiek en druk zijn kant uit.
Giolli schreef:En toch zo vriendelijk altijd blijven, ik was al lang een paar keer uit mijn panty gesprongen.![]()
Ik vind Rutte het harstikke goed en sportief doen doorgaans.