Eloya schreef:@deksel Ik ga een muisje met een korenbloem en graan laten zetten.![]()
En de vriendin met wie ik ga laat en blad zetten met daarin een bomen rij.
Haha ik krijg dinsdag ook een muisje! Ben benieuwd naar die van jou

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miereneter schreef:Foreverkliek, heb je het uitgehouden? Na vijf uur ben ik ook bijna aan het eind van mijn Latijn, weet ik uit ervaring.
Ik mag morgen. Gek genoeg niet nerveus, ook al heb ik het ontwerp nog niet gezien. Maar goed, ik heb de artiest dan ook op zijn stijl uitgekozen, dus heb er alle vertrouwen in. Naar de pijn kijk ik iets minder uit
.
miereneter schreef:Mooi lettertype, ziet er goed uit secricible.
Ik had een lange (en pijnlijke) sessie vandaag, maar hij staat erop. Dit was been 1, in november been 2. Heel blij mee, de pijn waard. Maar was vergeten hoe naar het is na ongeveer 1,5 à 2 uur, en toen moest ik nog even. Lag niet aan de artist, die heeft een hele lichte hand gelukkig.
Een poema, voor mijn moeder. Als Hossam zijn foto post, dan kan ik 'm in volle glorie laten zien. Krijg 'm er in mijn spiegel niet mooi op.
secricible schreef:miereneter schreef:Mooi lettertype, ziet er goed uit secricible.
Het is overgenomen van een handgeschreven briefje van mijn man, dit was zijn handschrift.
Ben benieuwd naar jou poema, klinkt wel heel gaaf.