ja ik zit daar ook beetje mee.., hmm denk dat t geen colourpop word voor mij dan haha. de enige kleur die ik echt wil, is er niet qua lip
_Friemel
Geplaatst: 17-08-16 21:13
Ik ben geel, heel erg geel, bijna Chinees zo geel dus monster is voor mij veel te roze, lijk wel een discobal. De highlighters zijn echter fijn, als je ze voor 't eerst gebruikt denk je wat voelen ze gek maar ik vind ze heerlijk! Eind van de dag zit het nog en ik gebruik geen settingspray. 1 van de weinige highlighters die goed blijft zitten.
Wat een eh.. Bijzonder typje Kon er niet te lang naar kijken Swatches vallen mij iets tegen eerlijk gezegd, dus ga liever voor een andere pallette denk ik.
Jij komt heel niet Chinezig over op foto's Friemel. Grappig hoe dat kan vertekenen.
Ik ben inmiddels wel aan haar stem gewend, vind haar weer anders dan de anderen. Wat opvallender door haar stem. In het begin vond ik Stephanie Nichole ook irritant praten maar heb ik nu ook geen moeite meer mee.
Je ziet het vooral op m'n armen, ik kan me insmeren met mosterd en je zou geen verschil zien
Marrit13
Geplaatst: 18-08-16 08:42
_Friemel schreef:
Je ziet het vooral op m'n armen, ik kan me insmeren met mosterd en je zou geen verschil zien
Hou eens op, ik zit hardop te lachen en mensen kijken me raar aan. Op zich ben ik dat gewend, maar toch
Zeg Friemel.. Hoe actueel/bijgewerkt is jouw advertentie met die nagellakjes eigenlijk?
Anoniem
Geplaatst: 18-08-16 08:49
*pakt alvast pot mosterd om theorie van Friem te testen*
Vandaag gelijk maar mijn Nars foundation weer eens uit het stof getrokken. Tot nu toe heel fijn! Maar mijn huid is ook stukken beter sinds ik mijn Estee Lauder serum gebruik, geen droge plekken meer. Hopelijk blijft mijn foundation nu gewoon netjes zitten
Marrit13
Geplaatst: 18-08-16 09:02
Kan dat eventueel getest worden op 1 oktober? Ik wil het eventueel wel filmen Franse mosterd dan he? Zonder pitjes
Nou... Sproetjes zijn wel in, dus misschien is met pitjes juist wel leuk!
Drunksheep
Geplaatst: 18-08-16 09:44
Moet je het wel midden op d'r gezicht smeren
Mijn Moonchild palette en Ofra highlighter zijn onderweg vanaf Shipito, ben benieuwd hoe snel ze er zijn en vooral naar de producten zelf. Vandaag nog een nieuwe Colourpop bestelling plaatsen en dan is het echt klaar
Ik heb de intro gekeken van dat filmpje, en haakte meteen af. Hoe opschepperig ze deed met "had lunch with..." "they gave it to me" "a nice lunch with..." Dan ben je mij al meteen kwijt. Fijn dat je een goed reclame bord voor merken bent, dat hoef ik verder niet te weten! Heb het dus ook niet afgekeken, sorryy
Die NYX palettes zien er leuk uit! Vooral bij linksboven moest ik idd aan shizz denken haha.
En friem, maak er een tutorial van als je die mosterd gebruikt. Youtube staat toch al vol met die rotzooi ala: 100 layers of... En meiden die zich met vorken en lepels opmaken
Drunksheep
Geplaatst: 18-08-16 09:54
Marrit13 schreef:
Drunksheep schreef:
...en dan is het echt klaar
Túúrlijk...
Er moeten ook nog boodschappen komen deze maand dus zal wel moeten
eenitraM
Geplaatst: 18-08-16 09:56
Niniane schreef:
Haar stem en manier van praten is echt niet om aan te horen. Echt dat stereotyperend, leeghoofdig Amerikaans/Californisch
Ze komt uit Alabama...
Heeft iemand ervaring met de UD-Vice matte lipstick?
Waar kan ik een goed make up/foundation consult/advies laten doen? Ik heb namelijk nog steeds niet dé foundation met gewenst resultaat en kleur gevonden.