Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Grrr m'n wenkbrauwstaafje is er net voor de tigste keer uitgedonderd. Heb het bolletje steeds met tangetje en wel weer vastgedraaid, maar hij blijft na een tijdje weer loskomen. Zou ik beter wisselen naar een ringetje?
Heb er niet veel geluk mee. Laten piercen bij een lokale zaak waar ik ook echt nooit meer naartoe ga. Deed behoorlijk pijn, bleef lang ontsteken. Staafje bleek te kort (heb er zelfs een nieuwe rimpel van boven mijn wenkbrauw, niet bepaald charmant). Gaatjes zijn ook een beetje wijd daardoor, want het balletje zonk steeds in het gaatje en zo werd het gaatje opgerekt.
Bij Tattoo Bob toen ik kwam voor een daith en 2 verticals gratis een nieuwe, wat langere barbell voor mijn wenkbrauw erbij gekregen. Heb er lang plezier van gehad, maar nu moet ik steeds op zoek naar dat balletje.
Weet ook niet of een ringetje mooi wordt want ik zou echt een fijn ringetje willen hebben dan en ik vind de gaatjes nogal ver uit elkaar staan voor een klein ringetje.
Pepperrr schreef:9 juli (ja duurt nog even, maar was de eerstvolgende datum dat mn beste vriend mee kan), mn tepelpiercings zetten
![]()
Nog tips voor een soepele genezing?
meisje_ schreef:Pepperrr schreef:9 juli (ja duurt nog even, maar was de eerstvolgende datum dat mn beste vriend mee kan), mn tepelpiercings zetten
![]()
Nog tips voor een soepele genezing?
Stoer! Ik wil ookbenieuwd of het heel veel pijn doet…