Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Jaaa echt wauw. Ben ook erg fan van de video's van/met Jeffree Star. Binnenkort komen er ook video's van een Jeffree Star en Miss Fame collab
_Friemel schreef:Joliieeenn schreef:niet echt makeup, maar moest iemand geintresseerd zijn. Koop nooit de Million Dollar nog iets dagcreme van Lush. Heel mooi met een gouden shimmer in, en zou ook heel mooi onder makeup zijn als dat kreng eens zou intrekken.. En na 2 minuten beginnen mijn ogen te branden als een gek en loopt mn hele makeup over mijn gezicht en ik smeer het echt niet onder mijn ogen... Jammer van het geld, want goedkoop was het echt niet.
Iemand nog suggesties voor een fijne dagcreme voor de gevoelige en droge huid? Oh en heeft er hier iemand al eens die embryollise creme geprobeerd? Of Elizabeth arden?
Lush promoot producten of ze naakt zijn maar toevallig moet ik ze nog mailen want van de lemony flutter hebben ik en 3 vriendinnen dat hun vel losliet bij de toppen van de vingers waarvan bij mij het ergst toentertijd overal waar lush me had aangeraakt liet mijn huid los.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik gebruikte flutter al sinds 2006 oid het duurde dus even totdat ik er achter kwam dat het flutter was. Wij alle hebben een potje in de periode februari -april. Daarvoor heb ik het nóóit gehad.
DnT had Curly Wurly en zweerde erbij, geur vond ik heerlijk potje was duur maar oke, na 2 weken stuurde ik haar bijna huilend een appje:
Dit is mijn haar normaal:
[ Afbeelding ]
En dit had Lush aangericht:
[ Afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een wen periode was maar ik gebruikte al geen shampoos met siliconen vanwege mijn krullen maar mijn har was echt verwoest, gortdroog, geen krul meer, pluizig en overal in mijn nek van die ballen met klitten.
Na jaren lush gebruikt te hebben sta ik niet meer achter ze met deze ervaringen, ik ruik nog graag aan de bars als we er binnen lopen maar ik koop niets meer van ze.
Suus___ schreef:Nikki is geweldig.. volg haar al heel lang en zo bijzonder hoe ze is
Meiden ik heb n dilemma, ik heb hier 2 palettes liggen die nog nooit zijn aangeraakt het LE Sharon osborne en het LE Cinderella van mac. Nu zijn deze inmiddels wel wat geld waard en heb eigenlijk geld nodig maar vind ze zo mooi.. what to do....
Niniane schreef:Cocoa Blend is fantasisch hè NellekeVooral de shimmer kleuren zijn echt van top kwaliteit.
Suus, gewoon weg doen. Volgens mij heb jij zat paletten en als je ze inderdaad niet hebt gemist, heeft het weinig zin om ze te houden als je het geld nodig hebt.
Sleek is prima, maar die matte tinten zijn echt helemaal niks.Zo stroef, weinig pigment en blenden voor geen meter.
Marrit13 schreef:Stille meelezer meldt zichik ben van plan de L'Oreal True Match te kopen (ja nav dit topic, de eerste MAC lipstick zal dan ook wel snel volgen
) ben vanochtend al even bij KV geweest maar wil toch wat hulp met de kleur. Nu dacht ik naar de Douglas te kunnen gaan, ik zie dat ze ze in de webshop verkopen, is dat de garantie dat ze ze ook in de winkel hebben? Of verschilt dat ook per filiaal?
Joliieeenn schreef:Iemand nog suggesties voor een fijne dagcreme voor de gevoelige en droge huid? Oh en heeft er hier iemand al eens die embryollise creme geprobeerd? Of Elizabeth arden?