Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die vrouw kan echt super lekkere dingen maken from scratch 
Ook wat obsessief haha.
Altijd leuk/handig zo'n vrouw in de buurt haha. 
Ben nu zo'n 55-60 kg kwijt (schommel al tijden). Zou er nog zeker wel 20 kg vanaf willen, maar heb nooit echt een gewicht in gedachten gehad. Ik heb namelijk geen idee hoe ik eruit zou zien bij bijvoorbeeld 70 kg en of ik daar tevreden mee zou zijn. Daarbij sport ik veel, ook krachttraining, waardoor ik vrij sterk ben en veel spiermassa opbouw.
Vorige was 1 herhaling op 102.5 kg, deze was twee herhalingen op 105 kg
Dat zijn de enige drie cijferige kilo's waar ik nog mee te maken wil hebben haha.
daar komen we overheen.
Doe je dat onder begeleiding of gewoon voor jezelf? Ik heb nog nooit een deadlift gedaan moet ik eerlijk zeggen maar lijkt me wel tof om te weten hoeveel gewicht je nu kunt hebben zeg maar. Armen zijn wel vrij gespierd namelijk.

Maar dat is ook wel te zien aan m'n lijstjes. Het sporten moet ik ook even terug oppakken, want ook daar mis ik motivatie... De winter komt er weer aan, dus een mooie tijd om keihard te trainen voor volgende zomer

Kayleigh_ schreef:Kim, uit pure interesse, waarom zo vaak crossfit in een week? Voor zover ik weet is crossfit heel zwaar, je lichaam moet toch kunnen herstellen?
Kayleigh_ schreef:Kim, uit pure interesse, waarom zo vaak crossfit in een week? Voor zover ik weet is crossfit heel zwaar, je lichaam moet toch kunnen herstellen?