Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 00:04

Dat vond ik eigenlijk ook, met een bijzondere smaak zo met een moersleutel. Maar goed, als jij er een goede basis mee hebt geleerd +:)+

Mars

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 08:53

Het gaat toch uiteindelijk om de inhoud van de cursus :?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:05

Dat zeg ik toch ook?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:30

Tuurlijk gaat het om de inhoud, maar ik heb laatst nog een workshop gelpolish gedaan puur voor het certificaat, die had ik nl nog niet. Kostte me drie tientjes. Ik vind dat gewoon netjes staan aan de muur.

Afbeelding
Kijk... mooi op dik papier....
Cin steekt er haar tijd en geld in, reist helemaal naar Arnhem... ik zou teleurgesteld zijn met zo'n certificaat...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 09:54

Cin leek anders hartstikke blij ermee, waarom moet er dan altijd weer iets afgekraakt worden? Zeg gewoon niks als je niks aardigs kunt zeggen.
We zijn niet allemaal zo perfect als sommigen uit dit topic.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:01

Ik ben zeker niet perfect, maar goed, als je je mening niet mag geven en alleen maar advies mag geven en vragen mag beantwoorden hier en per pb prima hoor.... Verdwijn ik gewoon weer, geen probleem...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:34

Ja dat is ook echt wat ik schrijf...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 10:57

Nee, maar zo voelt het wel...
Ik mag adviezen geven, en als ik dan kritisch ben, ben ik niet lief...
Ik weet waar cin geweest is, en die persoon is getraind door zeer goede educators van oa Magnetic (ken de persoon zelf niet). Ik ga ervanuit dat dat goed zit en dat heb ik haar ook verteld via pb...
Maar als ik dan al die moeite doe die zij heeft gedaan en ik krijg een uitgeprint A4tje... Ja, dan zou ik teleurgesteld zijn...

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 11:19

Mars schreef:
Cin leek anders hartstikke blij ermee, waarom moet er dan altijd weer iets afgekraakt worden? Zeg gewoon niks als je niks aardigs kunt zeggen.
We zijn niet allemaal zo perfect als sommigen uit dit topic.

Ik moet zeggen dat ik ook een beetje een soort negatieve sfeer proefde in het topic, maar ik dacht dat het aan mij lag, en wilde er dus verder niet over beginnen. :j

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 12:53

Het mag dan wel 'negatief' zijn, maar ja, het certificaat ziet er cheap uit en zelfs de datum klopt niet...

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 13:01

Drunksheep schreef:
Het mag dan wel 'negatief' zijn, maar ja, het certificaat ziet er cheap uit en zelfs de datum klopt niet...

Tja, sommige mensen maakt het niet uit hoe het certificaat eruit ziet, het gaat om de kennis/vaardigheden die zij hebben opgedaan.

Het is dat bijvoorbeeld mijn diploma voor mijn opleiding er heel 'luxe' uit ziet, maar als het een simpel A4'tje was geweest had ik mij er oom niet druk om kunnen maken, hij ligt namelijk in een map stof te vangen tot ik 'm nodig zou hebben om mijn niveau aan te tonen.

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat Cinnepin een professioneel styliste zou willen worden..

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 14:05

De datum klopt idd niet, maak ik geen punt van. Ook hoe het certificaat eruit ziet maak ik geen punt van. Het is een * bewijs* dat ik een cursus heb gevolgd door een docente en kundig persoon. Dat als ik andere mensen lak, ze zeker weten dat ik kennis heb.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:20

Cinnepin schreef:
De datum klopt idd niet, maak ik geen punt van. Ook hoe het certificaat eruit ziet maak ik geen punt van. Het is een * bewijs* dat ik een cursus heb gevolgd door een docente en kundig persoon. Dat als ik andere mensen lak, ze zeker weten dat ik kennis heb.

Daarom, zolang jij er blij mee bent is het goed toch :)

Ik had zondag wat.. Ik was met mijn hond ( rottweiler ) en vriend naar het strand gegaan voor een lekkere wandeling.
Nu moet je dus een vrij hoge trap op en af, maar vlak voordat we naar beneden moesten moest ik even wachten, onze netjes aangelijnde hond werd even belaagd door een loslopende keffer, die het nodig vond om onze hond te bespringen tot de eigenaresse de hond gillend bij ons weghaalde ( :') :') )

Mijn vriend had dit even gemist en was dus al naar beneden gelopen..
Gevolg: Hond was vriend kwijt, en net toen ik de eerste tree naar beneden liep met hem, had hij mijn vriend weer in het vizier die inmiddels al beneden liep.
Nu is onze hond wat betreft ons een echte dramaqueen, hij moet en zal bij ons in de buurt zijn, en als iemand kwijt is, is hij intens verdrietig. :Y)
Gevolg: Die wilde met 150 km/h de trap af stormen, wat ik dus NIET ging halen haha. Ik riep dus mijn vriend en liet noodgedwongen de riem los, waarop mijn hond naar mijn ietwat verbouwereerde vriend toe stormde ( Jullie liepen toch vlak achter mij.. :roll: ) Hond kwam naast vriend tot stilstand en ging mij aan zitten kijken of ik niet even door kon lopen. :=

Gevolg: Nagellak dus helemaal dubbel. Ik in de stress, maar geen paniek, het was echt alleen de helft van de nagellak, dat door de kracht van de riem los was gekomen, nagel was nog heel.

Tegen alle adviezen in wel de rest voorzichtig los gehaald, wat me overigens goed af ging.

Thuis maar even netjes de schade hersteld. _O- _O-

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 19:41

Oef idd geluk dat je je nagel niet mee had!!!

deze kleurtjes gellak komen mijn kant op :)

Afbeelding

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 20:47

Dat zijn er nogal wat !

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 21:11

Ja was een mooie prijs, dusja :P dat laat ik niet schieten :P

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:18

Wat is het hier stil.. Niemand meer mooie creaties gemaakt ? :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:42

Jawel maar was niet zo tevreden :') Heb met glitters zitten spelen maar t is toch beter om dat bij daglicht te doen :P

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:44

Jawel hoor... Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:57

Vriendin van mij wil haar essence gellak aan mij verkopen... maar nu ben ik al niet echt fan van hun gewone lak, maar de gellak weet ik ook niet...

Verder ben ik nu gestart met lichttherapie op mn handen dus is het even beter om mn nagels lak vrij te laten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:57

Ik vind haar lak mooi maar beetje zonde dat haar ene hand rond is en de andere vierkant/rond := ze heeft echt gewoon 2 handen met verschillende vormen :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:02

x_Jeanine_x schreef:
Vriendin van mij wil haar essence gellak aan mij verkopen... maar nu ben ik al niet echt fan van hun gewone lak, maar de gellak weet ik ook niet...

Verder ben ik nu gestart met lichttherapie op mn handen dus is het even beter om mn nagels lak vrij te laten.

Essence heeft geen gellak, alleen lak met geleffect,ik denk dat ze dat bedoeld. Ze hebben wel een peeloff gehad met gebruik van een lamp, maar dat was niet te vergelijken met echte gellak.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:05

Afbeelding

Dit setje Lous :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:08

De lakjes zou ik niet perse doen. Maar de lamp heb ik ook en die werkt echt super!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 17:11

Skessa wat gebruik jij dan?