Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar
Ik zag een prijs van 300/400 staan als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast! 
Courses schreef:Hey Mars, ik heb hetzelfdede underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar
Ik zag een prijs van 300/400 staan als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast!

Bij mij was er een dame voor me maar die cancelde alsnog dus toen kreeg ik een mailtje
Ben erg benieuwd hoe die van jou eruit komt, die is ook echt super snel al ingeboekt zeg
Courses schreef:[ Afbeelding ]
Deze komt erop 10 juni
Mijn eerste komt ook bij Mandy vandaan (kompas met cherryblossoms) en ik ben zoooo verliefd nog steeds eropBij mij was er een dame voor me maar die cancelde alsnog dus toen kreeg ik een mailtje
Ben erg benieuwd hoe die van jou eruit komt, die is ook echt super snel al ingeboekt zeg
Courses schreef:Hey Mars, ik heb hetzelfdede underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar
Yasmine schreef:Wow Courses, supermooi! Ik zat gisteren ook nog te denken hoe mooi zo'n piece is. Alleen zijn mijn borsten nogal volumineusEn ik denk dat ze er al snel over zouden hangen
) Ben wel heel erg benieuwd naar de spot, moet zeggen dat m’n eerste van 4 uur me echt reuze mee viel dus we gaan het zien
Maar deze is wel prachtig zeg Courses
en 10 juni is echt al bijna!
Vind het zulke mooie tattoo’s altijd die sternum pieces! Dus toen ik deze zag dacht ik ‘JA’ haha. Ik zat nog heeeeel erg te twijfelen tussen kleur en black/grey, m’n andere is namelijk black/grey. Gister nog even met een vriendin het erover gehad en die zei al ‘Als je het niet zeker weet kan je beter echt black/grey pakken, want je kunt niet terug van kleur naar black/grey en andersom kun je het eventueel later nog later doen’. Dus heb uiteindelijk maar gewijzigd naar black/grey net, vond ik wel de wijsheid gezien ik ook de juiste kleur rood niet helemaal kon vinden voor hoe ik het zag

Mandy gaf al aan dat ik 4 uur minimaal moest zitten dus dat wordt even doorbijten.
Ik moet zeggen dat ik het met Mandy wel allemaal super soepel vond gaan, ze was ook heel vriendelijk enzo
Ik hoor net dat ik 2,5 uur (maar) hoef, super chill
Ik had echt verwacht dat ik weer op 3/4 uur zou zitten dus dat is een meevallertje. Black/grey word ‘ie, whiiii
lijkt me wel een goed pijnlijke plek zo bij je borstbeen en ribben