Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Courses schreef:Hey Mars, ik heb hetzelfdede underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar
Ik zag een prijs van 300/400 staan als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast!
Courses schreef:[ Afbeelding ]
Deze komt erop 10 juni
Mijn eerste komt ook bij Mandy vandaan (kompas met cherryblossoms) en ik ben zoooo verliefd nog steeds eropBij mij was er een dame voor me maar die cancelde alsnog dus toen kreeg ik een mailtje
Ben erg benieuwd hoe die van jou eruit komt, die is ook echt super snel al ingeboekt zeg
Courses schreef:Hey Mars, ik heb hetzelfdede underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar
Ik zag een prijs van 300/400 staan als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast!
Yasmine schreef:Wow Courses, supermooi! Ik zat gisteren ook nog te denken hoe mooi zo'n piece is. Alleen zijn mijn borsten nogal volumineusEn ik denk dat ze er al snel over zouden hangen