[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:06

Mars! Heel erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:44

Oh zo mooi! Ben benieuwd als die af is! *gaat op handen zitten om geen afspraak te maken*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 20:54

Hè dat plaatje zag ik ook op fb voorbij komen haha. Erg mooi hoor, wordt ook wel groot of niet?

Dit was een ontwerp gemaakt door Mandy waarna ze vroeg wie 'm wilde toch? Brutale vraag maar betaal je in zo'n geval gewoon de normale prijs of krijg je korting?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 21:01

Ik heb een mail eruit gestuurd naar Sailors & Crooks, zag dat ze het komende half jaar vol zitten en wil het liefst eind dit jaar onder de naald, dus dat komt goed uit :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 02:47

Ash_ schreef:
Ja ik zag hem ook op fb. Erg gaaf. Waar komt die?

Op mn onderarm :)

Aranel: er schijnt wel wat korting in te zitten maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel oid.

Het wordt een zit van 4 uur maar super veel zin in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 10:10

Klopt jezzi, en wat zo grappig is, is dat ie vrijwel geen reclame heeft gemaakt en maar af en toe wat op fb zette. Hij leeft echt van de ouderwetse mond-tot-mond reclame. Leuk is dat!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 10:18

Gaaf mars!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 10:41

Ik ken hem inderdaad ook via een kennis die haar tattoo daar heeft laten zetten en van jouw goede ervaring :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 11:42

Hey Mars, ik heb hetzelfde :P de underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar <3 Ik zag een prijs van 300/400 staan als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 11:46

Gaaf Mars en Courses, ik zag de ontwerpen via de Facebook van Mandy, dat underbreast onderwerp vind ik erg gaaf :D

Ik zit heel erg te denken om iets op mijn rug te laten zetten (tussen schouderbladen), maar vraag me af of ik daar wel een 'mooie' rug voor heb :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 12:06

Courses schreef:
Hey Mars, ik heb hetzelfde :P de underbreast piece van Mandy dat ontwerp is op 10 juni voor mij ingeboekt! Super excited (en nerveus). Sprong echt bijna door 't dak toen ik reactie kreeg dat ik mocht! Zin innnn! Second piece van haar <3 Ik zag een prijs van 300/400 staan als ik me niet vergis maar pin me er niet op vast!

Ohh, dat meen je, is die voor jou? Super gaaf!
En een hele originele plek ook, plaats je een foto als je hem hebt? Al sinds tattoo stories wil ik heeeel graag een tattoo van Mandy maar haar bizarre wachtlijst leek dat onmogelijk te maken. Dit ontwerp was spot on en ik was op slag verliefd dus ik heb ook meteen gemaild naar dr. Hier ook een vreugdedansje toen de bevestiging kwam dat de plek voor mij was :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 12:51

Afbeelding

Deze komt erop 10 juni :D

Mijn eerste komt ook bij Mandy vandaan (kompas met cherryblossoms) en ik ben zoooo verliefd nog steeds erop <3 Bij mij was er een dame voor me maar die cancelde alsnog dus toen kreeg ik een mailtje :D Ben erg benieuwd hoe die van jou eruit komt, die is ook echt super snel al ingeboekt zeg :o

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 12:54

Courses schreef:
[ Afbeelding ]

Deze komt erop 10 juni :D

Mijn eerste komt ook bij Mandy vandaan (kompas met cherryblossoms) en ik ben zoooo verliefd nog steeds erop <3 Bij mij was er een dame voor me maar die cancelde alsnog dus toen kreeg ik een mailtje :D Ben erg benieuwd hoe die van jou eruit komt, die is ook echt super snel al ingeboekt zeg :o

Aah die zag ik gister op fb! Was meteen verliefd, wat gaaf! <3

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:02

Wow Courses, supermooi! Ik zat gisteren ook nog te denken hoe mooi zo'n piece is. Alleen zijn mijn borsten nogal volumineus :') En ik denk dat ze er al snel over zouden hangen :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:07

Courses schreef:

Wat toevallig dat beide ontwerpen naar bokkers gegaan zijn! Vind die van jou ook erg gaaf, lijkt me wel pijnlijk die plek :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:08

Yasmine schreef:
Wow Courses, supermooi! Ik zat gisteren ook nog te denken hoe mooi zo'n piece is. Alleen zijn mijn borsten nogal volumineus :') En ik denk dat ze er al snel over zouden hangen :+

Dit is echt een van de weinige momenten dat ik happy ben met mijn kleine cupje A/B achtig :’) (Kreeg meteen al de vraag of ik die borsten er dan ook bij kreeg, heel fijn weer :+ ) Ben wel heel erg benieuwd naar de spot, moet zeggen dat m’n eerste van 4 uur me echt reuze mee viel dus we gaan het zien *\o/*

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:30

Sternum is toch niet zo heel ongewoon? Op tumblr tenminste := Maar deze is wel prachtig zeg Courses <3 en 10 juni is echt al bijna!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:33

Ja ik ben ook best nerveus al :Y) Vind het zulke mooie tattoo’s altijd die sternum pieces! Dus toen ik deze zag dacht ik ‘JA’ haha. Ik zat nog heeeeel erg te twijfelen tussen kleur en black/grey, m’n andere is namelijk black/grey. Gister nog even met een vriendin het erover gehad en die zei al ‘Als je het niet zeker weet kan je beter echt black/grey pakken, want je kunt niet terug van kleur naar black/grey en andersom kun je het eventueel later nog later doen’. Dus heb uiteindelijk maar gewijzigd naar black/grey net, vond ik wel de wijsheid gezien ik ook de juiste kleur rood niet helemaal kon vinden voor hoe ik het zag :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:58

Inderdaad wel leuk dat de beide ontwerpen naar bokkers zijn gegaan. En zo bizar dat ik vrijdag al mag :=
Ben niet echt nerveus maar er is wel wat gezonde spanning aanwezig. Ik vrees dat ik het pijngehalte van een onderarm tattoo nogal onderschat :P Mandy gaf al aan dat ik 4 uur minimaal moest zitten dus dat wordt even doorbijten.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 13:59

Wat leuk Eg courses!
10 juni duurt inderdaad niet lang. Ik wacht met je mee, ik mag ook 10 juni :P
Ik hoef echter maar 1,5 uur te zitten denk ik. (Op basis van de prijs. Het is 100 euro. Ze vraag 80 per uur)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:00

Het was niet je eerste toch? Mijn eerste was 4 uur en het viel mij echt reuze mee (bovenbeen). Nu is onderarm wel wat gevoeliger omdat je dicht op het bot zit maar denk dat het wel goed moet komen toch :D Ik moet zeggen dat ik het met Mandy wel allemaal super soepel vond gaan, ze was ook heel vriendelijk enzo :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:03

Nee t is niet de eerste, ik heb er ook een op mn schouderblad maar die was met 3 kwartier klaar. Ik ben wel benieuwd hoe ik 4 uur ga ervaren als zit :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:04

Ik werd na 4 uur wel een beetje priegelig maar dat komt omdat ik ook slecht kan stil zitten :P Ik hoor net dat ik 2,5 uur (maar) hoef, super chill :D Ik had echt verwacht dat ik weer op 3/4 uur zou zitten dus dat is een meevallertje. Black/grey word ‘ie, whiiii :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:06

Prachtig ontwerp courses <3 lijkt me wel een goed pijnlijke plek zo bij je borstbeen en ribben

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-15 14:10

Sssssttttt :+