KarinvdM schreef:Dat kan je makkelijk zelf nakijken Jolien bij het voedingscentrum of op valtaf.nl
Het valt me wel op dat jij niet erg gezond eet, weinig groente en fruit en wel veel khd.
luckyboy5 schreef:Jolien,Ik vind je lijstje erg eenzijdig: brood en smeerrkaasachtig iets. Ik mis heel veel ,zoals een goede avondmaaltijd, groenten en fruit. Maar zoals ik begreep woon jij nog thuis en eet je "met de pot mee"? Dan is het al wat lastiger natuurlijk.
Klopt helemaal hoor. En ik woon inderdaad weer sinds een half jaartje thuis nadat ik bij mijn vriend ben weggegaan luckyboy, gelukkig overleg ik samen met moeders wat de pot schaft. Zij stimuleert me nu ook heel erg om meer gezonde dingen te eten. Ik ben ook wel gezonder gaan eten, veel minder snoep en andere zoetigheid, maar ik heb ze niet vervangen door vitamientjes. In plaats daar van eet ik juist minder, wat dus inderdaad niet de bedoeling is.
Terwijl ik echt gek ben op fruit, verse groenten een rauwkost. Maar gek genoeg grijp ik sneller naar een hartige boterham dan een frisse hap. Zou ik dus eigenlijk meer moeten doen.
Ik ben er direct maar mee begonnen vandaag, ik zit nu lekker een bakje knaagvoer te eten: ijsbergsla met stukjes komkommer, groene paprika, kappertjes en een paar walnoten. Yummie!
En vanavond ga ik verse pasta eten bij mijn zus.
Stral schreef:Jolien87 schreef:Ik drink sowieso zo een liter water weg tijdens de shred. Hebben anderen dat ook?
Ik zou willen maar weiger video stop te zetten dus heel snel af en toe een slokje doe ik wel, gisteren heb ik er op proberen lette omdat ik minder stijf wil zijn, en toch een groot glas gedronken ondertussen, en beetje ervoor en erna...
Ik zet de film ook echt maar voor een paar tellen op stop hoor, mijn spieren krijgen dus niet eens de kans om bij te komen. Even snel een paar slokken water en dan ga ik meteen weer door. De eerste dagen van het shredden deed ik dit niet, maar sinds ik de flesjes water open heb klaarstaan merk ik dat ik veel frisser de shred doorkom. Na die tijd heb ik ook veel minder last van stijve spieren.
En wat komen er een geweldige resultaten voorbij!
Geweldige lijstjes en zichtbare vooruitgang op de foto's. Jullie kunnen trots zijn op jezelf. Keep up the good work!