maar aan de andere kant ben ik vandaag wel 3 kwartier gaan lopen, aan een toch wel snel tempo (ik was enkel vergeten dikke sokken aan te doen, dus nu heb ik bleinen :s ) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar aan de andere kant ben ik vandaag wel 3 kwartier gaan lopen, aan een toch wel snel tempo (ik was enkel vergeten dikke sokken aan te doen, dus nu heb ik bleinen :s ) _Daniella schreef:Tsjong ik zie nu dat je bij mijn lengte, 1,76 en 57kg zelfs nog gezond bmi hebt. Vind dat wel erg weinig
Tussen 57 en 77kg is gezond.
) met allerlei lekkere recepten! Ik kook thuis vaak, dus heb een enorme inbreng
Gek genoeg vindt mijn moeder het vaak nog lekker ook, die best een moeilijke is met eten..
Mandy517 schreef:Ik ben nu een receptenboekje aan het maken (op idee van mijn moeder) met allerlei lekkere recepten! Ik kook thuis vaak, dus heb een enorme inbreng
Gek genoeg vindt mijn moeder het vaak nog lekker ook, die best een moeilijke is met eten..
Iemand nog tips voor lekkere, gezonde maaltijden?
) 
. Degene met kids zullen me waarschijnlijk wel snappen
..
.
kids eten op maandag graag pasta ivm zwemmen, op woensdag eten we altijd soep (vooral mijn paprikasoep is in trek) vanwege turnen van dochter en op vrijdag vis, want dat vindt zoon fijn voor toneelles
ik ga nu het avondeetlijstje van deze week maken. En de boodschappenlijst... Zit op cv monteur te wachten die tussen 8 en 12:30 moet komen. Pfffft waarom kunnen ze geen duidelijkere tijd afspreken....
.. Daar heb je wat aan

maar wel bedankt voor de tips