[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:02

Hmm dat vind ik dan wel weer jammer :') ga er nog even goed over nadenken, heb vlak voor de kerst wat geld over en wil eigenlijk lang haar met kerst :o

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 11:09

Ik heb weave gehad, kan je ergens in t topic nog wel terug vinden als je benieuwd bent :)
Had ook t nadeel dat ik er veel mee moest doen om t mooi te krijgen zoals frummel zegt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:46

Gewoon lekker bij clip ins houden! Heb je met kerst mooi haar zonder veel werk (ik hoef het nooit te krullen, want heb er zelf laagjes in geknipt). Niemand die het ziet! En savonds als je gaat slapen doe je ze uit en voila :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 12:50

Het punt is vooral dat ik ze vaker wil dragen dan alleen met kerst maar geen zin heb om 's morgens extensions in te moeten clippen := Gaat dus vooral om gebruiksgemak

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:05

Ik hoef zelf geen extensions,maar die van mijn zus vind ik toch wel erg mooi. Je ziet als je haar niet zonder kent niet dat ze extensions draagt en ze hoeven ook niet perse gekruld te worden. Ze zet ze altijd bij Beauty by Roos in Den Haag.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 13:10

Denk dat clip ins makkelijker in gebruik zijn dan vaste extensions Emma := Het hele gedoe om alles vertoonbaar te krijgen is wat mij er van weerhoudt om ze weer te nemen. (En heb ze toch ruim drie jaar gehad). Elke ochtend dat gedoe was ik gewoon zat. :(

Beauty by Roos heb ik ook goede verhalen over gehoord. Vriendin van mij zet ze daar ook altijd :j maar toch vind ik het persoonlijk niet mooi als ze het alleen fohnt en er verder niks mee doet. :n Maar dat kan persoonlijke smaak zijn. :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 15:35

Zorg er in ieder geval voor dat je het bij iemand doet wie er veel verstand van heeft en veel ervaring.. Ik heb veel rampgevallen gezien.... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:32

Ik heb net een goedje van olijfolie, honing en shampoo met argan olie erin gemaakt. Daarna in mijn haar gesmeerd, man wat plakt en stinkt dat spul. :') Hoop dat het een beetje werkt voor mijn droge haar, maar ik vraag me af hoelang het erin moet zitten. Een uurtje?

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:45

Ik zelf had conditioner gekozen i.p.v. shampoo..
Shampoo is tenslotte wel tegen vet dus niet zo goed om in de punten te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:49

Yasmijntje schreef:
Ik zelf had conditioner gekozen i.p.v. shampoo..
Shampoo is tenslotte wel tegen vet dus niet zo goed om in de punten te doen.

Sorry het was wel conditioner, was een foutje. Ik heb diegene gedaan die ik pas hier had gepost, van de kruidvat :j

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 18:01

Gelukkig maar dan! :)
Zal het na een uurtje eruit halen!

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:23

:+ ik krijg de kriebels van jullie :* :* :* :* ik zat al te denken aan kort haar omdat het me erriteerde in de zomer, zo plakkerig en warm en zwaar!
ik heb een pony die ik aan het uitgroeien ben die komt tot stukje onder me oog. mijn haar zelf komt tot -als het net gekamd is- ongeveer 10 cm onder je bh vandaan. heb van mezelf bruin haar, beetje chocolade achtig, volgensmij -heb me eigen haarkleur lang niet gezien-
ik wil een soort van Kort emo kapsel maar niet dat er plukjes rechtop staan. en ik ben bang om het af te knippen, waarschijnlijk wanneer ik het weer ga verven ga ik denk ik voor zwart.
iemand een idee???
ojah mijn gezichtsvorm zit tussen vierkant en ovaal in
andere opties mogen ook!!!

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:15

kesha1 schreef:
:+ ik krijg de kriebels van jullie :* :* :* :* ik zat al te denken aan kort haar omdat het me erriteerde in de zomer, zo plakkerig en warm en zwaar!
ik heb een pony die ik aan het uitgroeien ben die komt tot stukje onder me oog. mijn haar zelf komt tot -als het net gekamd is- ongeveer 10 cm onder je bh vandaan. heb van mezelf bruin haar, beetje chocolade achtig, volgensmij -heb me eigen haarkleur lang niet gezien-
ik wil een soort van Kort emo kapsel maar niet dat er plukjes rechtop staan. en ik ben bang om het af te knippen, waarschijnlijk wanneer ik het weer ga verven ga ik denk ik voor zwart.
iemand een idee???
ojah mijn gezichtsvorm zit tussen vierkant en ovaal in
andere opties mogen ook!!!

ben eruit! lange bob, kort achter, lang tot iets over me schouders voor!
welke kleur? ik denk zelf iets van zwart/donkerbruin met highlits erdoor

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:04

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 15:45

Geen idee waarom, maar ik vind _Emma echt wat weg hebben van Lola Glaudini..
En dat is een compliment btw :)

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:39

Nu het toch over extensions gaat, heeft iemand nog een aanbeveling voor goede clip-ins? :)

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:53

bellami :)

aller beste van allemaal

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 07:11

Ik heb nu al drie sets gehad van Luxury for Princess, super tevreden over :j

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 08:32

Ik snap het niet, mijn haar is zo super snel vet... -O-
En er is niks wat ik zo goor vind als vies, vet haar. Ik heb het vrijdag gewassen, zaterdag alleen naar wat gezeten, en gister in een vlecht onder mijn cap gehad. Dit is toch niks raars? eerder wasde ik mijn haar 2 keer per week.
Ook nu er spoeling achtig iets inzit wil ik het niet te veel wassen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 08:48

Dat is nog best lang, bij mij is het na een halve dag alweer vet :(

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 08:54

Ik kan 3 a 4 dagen zonder wassen en dan is het eigenlijk nog niet vet. Een week kan ik ook nog wel redden alleen dan de laatste dag / 2 dagen droogshampoo.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 11:04

Ik heb na een dag al droogshampoo nodig, maar ik heb heel dun, weinig en fijn haar. En ik sport elke dag dus dan vind ik het sowieso niet zo heel fris om mijn haar niet te wassen als ik zo gezweet heb. Zelfde geldt voor als ik bij de paarden ben geweest, dan ruikt je haar altijd zo naar paard, vind ik niet fris, dus ook dan wordt het gewoon gewassen, of droogshampoo als ik daarna nog ergens heen moet. :o

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 14:38

Morgen naar de kapper. Wil het nog steeds kort, maar zit toch ergens mee. Ik ben op dit moment werkeloos,dus flink aan het solliciteren,ook naar leidinggevende functies. Donderdag heb ik dus ook een gesprek voor een leidinggevende functie. Het liefst ga ik voor kort met eventueel wat weggeschoren stukken (daar heb je natuurlijk ook weer lengteverschil in)
Maar is dat dus wel zo verstandig? Wat zouden jullie doen?

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 14:47

Tjah ligt eraan, ik heb ook kort (deels blauw) haar en mijn baas in de horeca heeft er geen probleem mee (bijbaantje) en loop voor mijn opleiding stage op basisscholen en heb nu een plek gekregen op een afstudeerstage waar ze me heel graag wilden hebben als juf, dus voor mij is het tot nu toe nog nooit een probleem geweest, maar hoe extreem maak je het kapsel en wat voor functie is het precies..
https://pbs.twimg.com/profile_images/54 ... zYv5pO.png

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 14:52

Hangt er inderdaad van af wat voor bedrijf het is. Ik zit in de juridische wereld dus ik hoef daar absoluut niet mee aan te komen. :+ Tenzij het een pixie cut is natuurlijk. Maar kleurtjes en sidecuts lijken me in mijn situatie niet handig :') (buiten het feit dat het ook niets voor mij is, maar je snapt wat ik bedoel haha)