Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:12

Oh donders dat is niet al te weinig..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:35

Ja dat is echt fiets duur.. hoop dat er geen flitspaal achter hing :')
kan ik heel wat mac spulletjes van kopen :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 17:12

Ik ga me sephora lipstick verkopen, ik gebruik hem nooit super zonde :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:29

Vandaag nog een Meet Matte Nude palette gekocht, kon het toch niet laten :D

Welke kleur is dat Deijs?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:20

Nou nou, met mijn gebrekkige Duits er toch in geslaagd geld te spenderen bij de MAC. Heb de Pro Longwear concealer, Studio Sculpt foundation, Skinfinish Natural poeder en Quite The Thing! lipstick <3

Heb ook nog wat nagellakjes bij de Kiko gescoord en een paar dingetjes bij de Lush. En een hoop bij de Primark natuurlijk haha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:37

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:02

Oh wat slecht zeg dat ze je niet willen helpen als je geen make-up op hebt of je werk kloffie aan hebt.. ik kom niet zo vaak in dat soort winkels, shop make-up meestal online :') Wahaha Emmaa, die actie is geniaal, gewoon zelf in het laadje zoeken naar je product :D

Leverage, leuk dat je toch nog het palette gekocht hebt!

Drunksheep, lekker geshopt zeg :D Veel plezier met je leuke aankopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:13

Oooh mag ik me melden? :D Ik woon vlakbij een Sephora en dat is echt niet goed voor mijn portemonnee. :=

Laatste aankopen zijn 2 Kat von D lipsticks, Oh My Goth & FTW, on sale. :D Ook nog een Urban Decay Electric Pressed Pigment palette besteld.

Favoriete spul atm is de Dior Addict It lash mascara en de Dior Addict lip glow. Laatste miskoop is de They're Real! Push-Up liner, die breng ik zo snel mogelijk terug naar de winkel. := Droog en lastig, dat hoef ik niet voor $30. :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:15

Oh god wat ben ik jaloers op je woonplaats _O-

Nee is die niet fijn? Dan ga ik 'm niet eens proberen _O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:20

Ja dat mis ik wel in ons land trouwens.. dat we make-up niet kunnen terug brengen als het bevalt! Maar gaaf zeg dat je zo dicht bij de Sephora woond.. of minder gaaf.. voor je portemonnee hihi. Ik wou dat we Kat von D ook hier hadden. Zou graag die foundation een keer willen uit proberen. Ik ben ook fan van Dior mascara :j gebruik de iconic overcurl.

Edit: laatst was ik mega enthousiast over de MAC mascara. Maar als mijn ogen een klein beetje tranen heb ik dat het meteen gaat vlekken. Mijn ogen tranen wel eens omdat ik lenzen in heb. Dus als er een klein stofje ofzo onder komt is het al mis. Dus voor mij is die mascara toch minder geschikt. Echt jammer want hij is verder echt fantastisch.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:22

Ik zou een moord doen om weer in mn stekje in Amerika te gaan wonen _O- Kwartiertje fietsen van Sephora en Mac, 10 minuutjes fietsen naar de Ulta.. damn ik mis het |(

Oh dan is die voor mij ook niks.. hooikoorts alert :=
Ik heb hele fijne van Laura Geller, maar die is in NL volgensmij ook niet verkrijgbaar.. -terwijl t wel in NL word gemaakt, de logica-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:24

Ik heb hier 3 Sephoras binnen een 25 km radius. O:)

Ik had verwacht dat het echt een amazing eyeliner zou zijn of zo, maar hij is zooo droog. Mijn cheapass Rimmel eyeliner werkt beter. :+ Makeup terug brengen vind ik echt heerlijk.. Ik heb er een ontzettende hekel aan om duur spul te kopen wat vervolgens niet werkt of waar mijn huid niet tegen kan. Je kan het hier zelfs zonder bonnetje terug brengen, dan krijg je store credit.

Vandaag Drunksheep haar Mrs. Mia Wallace lipstick binnen gekregen, zo lame om een Sephora pakketje binnen te krijgen met spul wat niet voor mij is. _O- _O- Hij gaat morgen op de post!
Mocht je dus iets van Sephora willen, ik wil het best voor je bestellen. :j

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:32

Jaja doe maar zo :P

Ja mij leek hij ook super handig! Dus ik zat al in dubio of ik 'm wilde gaan bestellen.. had al reviews gekeken waar hij me ook heel droog over kwam maar die zeiden dan allemaal van ja hij is toch fijn, en dat het na een paar keer gebruiken veel minder was.. maar ik vind dat ze het voor die prijs wel gewoon gelijk goed moeten doen :P

En oeehh dat is verleidelijk :D Wat vraag je daarvoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:41

Ik zweer bij mijn Kat Von D eyeliner <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:43

Ik zag ook een berichtje van iemand die 'm onder een warme kraan doet of zo en dat zou dan moeten helpen.. Ja sorry, geen zin in met een eyeliner van $30. :')

En gewoon de verzendkosten! Volgens mij is shipping van Sephora naar mij $7 of $8 oid, en shipping van mij naar NL ligt aan het gewicht/formaat van het pakket en of je tracking wilt. In een grote enveloppe tot 200gr betaal je bv $10.30, tot 500gr $20.60, maar dat is dan zonder tracking. Als ik toch naar Sephora moet dan valt die $7/8 shipping weg. :')
Je moet wel de prijzen van de Canadese site aanhouden omdat het een andere valuta is. :)
Ik krijg punten voor elke dollar dus ik vind het helemaal niet erg. :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:46

Ah oke top dan ga ik zeker een keer gebruik maken van je service := Haha die punten zijn chill he?! Ik heb er ook nog iets van 50 xD Was net te laat om nog iets te kopen voordat ik weg ging, maar komt weer wel een keer als ik weer in de VS ben xD

Die gebruik ik tegenwoordig ook heel vaak ja :j gezien ik die er toch 4 heb liggen :=
En de NYC liquid liner vind ik ook geweldig, blijft zo goed zitten en brengt super aan en kost nog eens geen drol ook, top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:47

Navatu maak me maar jaloers... Ik ben echt als de dood dat die van mij binnenkort op is en dat ik dan zonder moet :') Denk dat ik hem dan wel ga bestellen, en denk dat ik dan ook de tattoo foundation van haar wil proberen. Vind het wel heel tricky om het via het internet te bestellen, maar dat moet wel goedkomen denk ik

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:51

Oooh ik ben jaloers Anthea!

Ik kan even niet shoppen vrees ik. Boeken voor school moeten bestellen en poownielief was ziek, dus die heeft de dokter weer eens gezien :(

Eyeliner van $30 mag het ook wel zónder de warme kraan doen vind ik ja. Daar verwacht je toch wel kwaliteit voor. Ideaal dat retourneren aan die kant van de oceaan. Hier kunnen ze zó moeilijk doen.

Glossi dan hoef ik die mascara dus al niet te proberen. Mijn ogen zijn echt een enorme ramp wat tranen betreft helaas.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:52

MWOAH Kat von D makeup <3 ik ben jaloers.

Hoe zit het met de Canadese dollar? is die duurder als de Amerikaanse?
Laatst bijgewerkt door NYC2B op 29-07-14 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:53

Ik ga met hooikoorts ook maar geen mascara proberen die makkelijk uitloopt :')

Retourneren hier is echt een drama... Aan de andere kant kan ik het wel begrijpen. Zij kunnen het natuurlijk niet nog een keer verkopen

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:54

Haha ze zijn niet allemaal even fijn hoor, ik heb twee normale (saint), 1 dikke (sinner) en beetje medium (poetica).. saint is ver uit de fijnste, andere twee zijn opzich ook goed maar werken minder fijn.

Haha kijk hierboven wat Anthea aanbied :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:54

Anthea je bent een held.

Mijn liefde voor Kat von D is onbeschrijfelijk _/-\o_ hoe zit het met canadese dollar? is die duurder dan USA dollar?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:55

1 Canadese Dollar is 0,69 euro :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:57

Volgens mij verschilt dat niet heel veel van de euro naar Amerikaanse dollar ratio, als ik me het goed kan herinneren was het een paar jaar geleden toen ik naar Amerika ging ongeveer hetzelfde

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:58

Op wisselkoersen.nl kun je het heel handig berekenen allemaal! 1 Amerikaanse dollar is 0,74 euro en 1 Canadese dus 0,69 euro. :)