Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xApple schreef:Mars schreef:Oprekken?Maar wat dan? Je baarmoedermond?
Krijg er meteen kippenvel van! In Nederland zijn we nog behoorlijk middeleeuws qua pijnbestrijding. In landen als Amerika is een lokale verdoving voor dit soort ingrepen bijna standaard... Zelf slik ik al zoveel medicatie dat ik als het even kan probeer te mijden dat er nog meer in mn lijf komt.
Dat oprekken doen ze volgens mij bij iedereen die nog geen kids heeft gehad. Ja doet eventjes goed pijn maar meer ook niet. Iedereen ervaart pijn natuurlijk anders maar ik vond ook een verdoving niet nodig. Ik was ook niet ongesteld en geen kinderen gehad. En mijn gyn heb ik niet gehoord over een verdoving. Hij zei dat een kind krijgen meer pijn deedEn dat wil ik eeeeeecht niet dus ach het was met een halfuurtje gedaan. De huisarts heeft ook een poging gedaan en dat lukte niet dus zou wel echt naar een gynaecoloog gaan.
renskep schreef:Nou.. ik moet binnen een jaar weer. En dan meteen een nieuwe erinmaar nu ben ik ontmoedigd.
Ik heb trouwens het laatste half jaar af en toe toch menstruatie pijn en wat bloedverlies. Mijn collega zei dat haar arts had ge zegd dat dat kon tegen het einde van je spiraal![]()
Maar ik vind het knap lastig eigenlijk. Ik heb dat ding tegen de menstruatie pijn.. maar van de week had ik het weer flink te pakken. Ook lekker misselijk erbij..
Heeft iemand daar ervaring mee?
Cer schreef:Waarom ben je ontmoedigd? T stelt echt niet zoveel voor hoor, vorige keer ging het toch ook?
maar hoezo binnen een jaar weer dan? Mag je niet voor 5 of tien jaar?
Bambolina schreef:Ik heb mijn afspraak toch maar uitgesteld, zou 'm eigenlijk dinsdag laten zetten. Maar toen ging ik googelenen las allemaal horrorverhalen van mensen die echt 3 maanden hebben gebloed, heftige acne, aankomen, libido weg..
Bambolina schreef:auw auw auw, klinkt idd niet fijn.
Ik heb mijn afspraak toch maar uitgesteld, zou 'm eigenlijk dinsdag laten zetten. Maar toen ging ik googelenen las allemaal horrorverhalen van mensen die echt 3 maanden hebben gebloed, heftige acne, aankomen, libido weg.. wil niet het risico nemen dat ik in hormonenhel zit als ik m'n vent weer zie in juni
dus nog maar even 'ouderwets' met condoom + cyclus in de gaten houden..