miltonlover schreef:Ik meld me ook even![]()
*probeer de dag te beginnen met veel boterhammen.
Ik moest van mijn diietiste altijd 4 boterhammen eten, met beleg naar keuze en met een dikke laag MAGERINE! gezond maar toch vet.
2 krijg ik met moeite net weg. Meer kan ik echt niet gaan eten, helaas - dat gaat niet goed

Citaat:Probeer ook een glas volle melk te drinken en evt. vloeibare, ongeklopte slagroom erin te doen ( 2 el.). Dit moest ik altijd en hielp erg goed.
Daar krijg ik buikpijn van, helaas. Lijkt me ook erg vies, trouwens

Citaat:*probeer genoeg tussendoor te eten.
Neem voedzame tussendoortjes, wissel gezond met (minder) gezond af, de ene keer een liga/sultana/ed. de andere keer een mars/sniker etc.
mars/snickers of wat dan ook eet ik nooit, echt nooit, omdat ik er buikpijn van krijg. Wel liga's en sultana's en beschuit en brood met allerlei soorten beleg.
Citaat:*probeer veel bij de lunch te eten.
In mijn 'aankom-periode' heb ik er altijd 8 boterhammen gegeten smiddags, en nu eet ik er nog 6.
Probeer je eigen hoeveelheid aan te passen maar probeer zeker 4 sneden met dik beleg te eten.
Luch? Lunch? wat is dat

Ik eet gewoon elke keer dat ik iets wil eten. Als ik die dag geen honger heb dwing ik mezelf een beetje. Maar een échte lunch, daar doe ik dus niet aan. Ik eet per keer trouwens maximaal 2 boterhammen en dan nog iets.
Citaat:* drink niet veel water maar probeer dit te vervangen door flesjes vruchtensap, frisdrank, limonade, ed.
Ik lust ook geen water... drink meestal spa.
Citaat:*drink voldoende volle zuiveldrankjes, zoals fristi, volle melk, volle chocomel, ed.
Buikpijn...

Citaat:*probeer fruit altijd na het eten te eten, dit vult namelijk erg je maag
Tijdens het eten eet ik me vol, zodat er daarna niets meer bij past.
Citaat:*eet voldoende aardappelen en vlees, en een groot toetje.
Het beste is rijstepap, vla, griekse joghurt (veel vet)en pudding.
En ik zit dan dus ook te vol voor het toetje.
Citaat:*Eet elke dag een handje casewnoten. het liefst ongezouten want zout is ongezond
Buikpijn...

Citaat:*Neem als beleg pindakaas!! heel dikmakend. daarnaast is vis/vlees/kaas/ (hartig) dikmakender als jam/stroop/honing/(zoet)
pindakaas = buikpijn. magere kaas gaat wel, al het zoete eet ik heel vaak (en vruchtenhagel!)
Citaat:*andere dikmakertjes: appelflappen, appeltaart, rijstepap, slagroom, krentenbol met boter, cruslie met volle joghurt.
alleen krentenbol met boter eet ik nog wel eens.
Het wordt ook niets met mij, he?