moonfish13 schreef:buster4ever schreef:pff zit op dit moment gewoon zwaar in de knoop met mezelf..
ik loop al jaren met me hoofd tegen de muur en zo ook op werk ik probeer te veranderen maar t lukt nog steeds niet goed.
ben al heel wat verbeterd maar nuy op me werk zit ik soms gewoon t huilen op de wc omdat ik t gevoel heb dat ik daar niks goed kan doen.
krijg de hele dag dingen naar me hoofd van je doet zus niet goed of zo niet goed.
ook eet ik alleen in pauzes want kheb zo t gevoel dat ik niet als "normaal" meisje word gezien..
maandag ben ik kwaad en gefrustreerd weg gelopen van me werk omdat ik er niet meer tegen kon hoe ze tegen me deden.
maar soms word ik er zo gek van. t feit dat ik niet als "gewoon" word beschouwt
Wat voor werk doe je, en wat gebeurt er dan allemaal?![]()
Misschien kunnen we wel tips geven.
ik vergeet dus nog wel eens wat dingetjes ik doe kassa werk.maar ik schrijf dus ook elke fout tegenwoordig op.
maar iedere week hebben we dus nieuwe producten en iedere week flipt dat stomme ding weer eens en dan raak ik helemaal in de stress..
want dan zegt me baas dus van ja je slaat ze verkeerd aan terwijl hij dan zegt dat ik t op dat soort moet aanslaan..
maja soms dan denk ik van ben ik nou gek.
en gewoon t feit dat t dus voor mij vaak overkomt dat ik niks goed kan doen. tis niet makkelijk uit t leggen.
dat is dus ook met t feit dat ik dus soms t idee heb dat mensen mij "aanvallen" hoop dat men zoiets snapt.
ook zou ik dus hulp krijgen wat betreft werk begeleiding maar ik heb helaas nog steeds nisk gehoord van mijn autisme centrum in alkmaar. erg jammer want ik denk dat ik er heel veel baat bij zou hebben