ik was 12 toen ik mn eerste navelpiercing liet zetten, in die tijd had niemand er toen een, maar ik wilde het al vanaf me 10de, ik was ook helemaal hip maar niemand anders mocht het op die leeftijd daarna volgde vele meer. wilde echt al vanaf jongs af aan een tepel maar die heb ik pas een half jaar na me 18de gezet
helaas, geen foto's van, heeft mn moeder angstvallig niet gemaakt die tijd, vind mn hubbie wel jammer, die wilde wel een foto van mij in mijn punk-tijd
Die dingen zijn het. Denk dat ze indeuken, maar mischien zijn te wel te klein om 'in te deuken'. Achja. Ben echt zwaaaar geldloos dus even geen geld voor nog meer zooi, met wat duwen en trekken lukt het hopelijk wel.
@Kaily Dat zei ik haar ook al, maar ze wilde gewoon een tijd hele zware oorbellen dragen en dan wat andere dingen erdoor duwen en dan uiteindelijk die van 3mm. Nouja, het is haar ding.. Misschien lukt het wel.
Nou kijk uit dat het niet doorscheurt met die zware oorbellen. Laat haar gewoon naar de piercer gaan, die kan goed zien hoever je kan. Voor ze dadelijk haar hele oor verkloót.