Ok super, dan is dat probleem ook weer opgelost Dan moet ik vanaf nu maar gaan sparen denk ik, vind het alleen jammer dat zelfs het uithalen ed. geld kost Maargoed, je moet er wat voor over hebben he
Jammer ben op zoek naar een leuk katje voor na mn vakantie naar mexico maar wil er niet zomaar 1 wil er 1 helpen ! Kitten of volwassen maakt ook niet uit
Nou ik heb sinds gister dus extensions! 130 stuks, Balmain, 45 cm.. Het is echt heeel lang! En ook heel mooi, heel natuurlijk! Alleen zag ik gister echt helemaal geen overgang, en nu zie ik een heel licht randje tussen mijn eigen haar en extensions. Morgen mag ik het pas weer wassen, dus ik hoop als ik het was het weer goed is, en anders moeten er maar iets meer laagjes in. Zou ik het eventueel bij de gewone kapper kunnen laten knippen?
Oh inderdaad, ze heeft het gister ook gesneden. Het is een eindje rijden namelijk, dus dan ga ik liever even snel hier naar de kapper als het nodig is. Ik denk haast als ik het was, het al goed is, maar het is even afwachten.
Ik heb het bij Team Kapsalon laten snijden, de achterkant in een punt, want de overgang was niet zichtbaar.
zorro
Geplaatst: 03-03-09 17:29
Ik zal vanavond of morgen even een foto maken en hier plaatsen! Had in ieder geval wel een 'voor' foto gemaakt, dus het verschil is wel duidelijk zichtbaar Tot nu toe alleen positieve reacties gehad, en veel mensen: 'goh, wat is je haar snel gegroeid'..
Ik denk dat ik binnenkort een afspraak ga maken voor balmain extensions. Maar dan moet ik even kijken wat ik met mijn haar kleur doe, want kan die extentions niet verven denk ik
Idd met goede extensions kun je alles doen wat je met je eigen haar kunt... Ik heb toendertijd mijn extensions ook geverfd, van blond naar bruin, geen probleem!
okee, dat is dus geen probleem ga toch eerst mijn eigen haar maar ontkleuren en de goede kleur geven voor ik de extentions erin laat zetten lijkt me toch niet geheel gezond voor die dingen