[Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megamutsj

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 17:57

@ Saskiaatje: Ik heb een labretpiercing gehad en die hoefde ik alleen maar schoon te maken met unicurazeep. Eerst je handen goed schoon wassen, afspoelen, dan weer je handen wassen en met het schuim/zeep dat nog op je handen zit goed langs je piercingballetje/staafje gaan.
Ik moest, terwijl er zeep om het staafje/balletje zat de piercing met mijn tong naar buiten duwen (zodat je het staafje zag) en weer naar binnen. Dit ongeveer een paar keer herhalen zodat ze zeep ook een beetje in het wondje zit. daarna alle zeep wegspoelen en met je piercing onder de straal water en dan telkens je piercing naar buiten/binnen doen, zolang totdat de zeep er weer uit is.

De binnenkant schoonmaken heb ik nooit gedaan, en mijn piercing was al binnen een week "genezen" (had ik geen pijn meer en kon ermee spelen, eraan trekken en dergelijke).

Eten kan je ook normaal doen, hou wel rekening met het bestek want ik bleef er met een lepel achter het platte kantje aan de binnenkant van me mond haken Tong uitsteken
Verder kan je alles eten wat je wilt, alleen wel een beetje uitkijken natuurlijk dat je niet op het staafje bijt of dat het staafje achter je vork/mes/lepel komt. Haha!

Staat je overigens erg leuk Saskiaatje!
Laatst bijgewerkt door Megamutsj op 14-12-07 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 17:59

x_manon_x schreef:
Heee, het is nou 8 dagen Clown geleden dat ik mn piercing heb gezet. Mn tong doet niet meer pijn nouja, aan een kant nog maar.. volgende week moet ik een ander staafje laten zetten.. deze steekt al best ver uit hihi.

Haha had ik ook Tong uitsteken Ik heb de mijne nu 2 weken en een korter staafje is echt goddelijk! Ik praat weer normaal en kan eten wat ik wil, gewoon zoals ik voorheen deed toen ik die piercing nog niet had. Haha!

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:06

Zo ziet mijn piercing er nu uit:
Afbeelding

De foto is ondersteboven gemaakt maar bij het bolletje dat eigenlijk boven hoort te zitten zie je het wondje zitten.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:06

Het ziet er niet echt lekker uit. Ongeveer zoals mijn piercing eruit zag als het ontstoken was. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:07

Dude, ik ben aan het eten. Huilen van het lachen

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:08

Anthea schreef:

Dude, dat verwacht toch niemand om acht over vijf. Huilen van het lachen

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:09

Megamutsj schreef:
x_manon_x schreef:
Heee, het is nou 8 dagen Clown geleden dat ik mn piercing heb gezet. Mn tong doet niet meer pijn nouja, aan een kant nog maar.. volgende week moet ik een ander staafje laten zetten.. deze steekt al best ver uit hihi.

Haha had ik ook Tong uitsteken Ik heb de mijne nu 2 weken en een korter staafje is echt goddelijk! Ik praat weer normaal en kan eten wat ik wil, gewoon zoals ik voorheen deed toen ik die piercing nog niet had. Haha!

Okee dat is mooi! Ja bij mij blijft er nu ook elke keer eten daar hangen Clown haha, ben benieuwd hoe die piercing word verwisseld heb het zelf al een beeeetje geprobeert, maar omdat ik niet zo'n grote tong heb.. kan ik mn onderballetje ding niet pakken. Vriendin vroeg of ik mn onderballetje over mn tanden kon doen, maare nee. Nagelbijten / Gniffelen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:12

dani_spit schreef:
http://img253.imageshack.us/img253/7199/p1030265po5.jpg

De foto is ondersteboven gemaakt maar bij het bolletje dat eigenlijk boven hoort te zitten zie je het wondje zitten.

Heb je er al een andere in gedaan dan? of is dit de ''eerste'' piercing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:12

Ilzjuh schreef:
Anthea schreef:

Serieus. Met een beetje fantasie zie ik er al wormen uitkruipen enzo. Huilen van het lachen

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:13

Chrissie_ schreef:
dani_spit schreef:
http://img253.imageshack.us/img253/7199/p1030265po5.jpg

Heb je er al een andere in gedaan dan? of is dit de ''eerste'' piercing?

Dit is de eerste piercing. Hij is pas net 10 dagen geleden gezet.

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:13

Anthea schreef:
Serieus. Met een beetje fantasie zie ik er al wormen uitkruipen enzo. Huilen van het lachen

Je maakt mensen nog eens bang joh. Vork

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:14

Ilzjuh schreef:
Anthea schreef:

Nou ik mag toch hopen dat dat niet echt bij mij gaat gebeuren Vork

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:14

dani_spit schreef:

Serieus? Ik mocht als eerste piercing geen piercing met toeters en bellen hoor. Nagelbijten / Gniffelen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:20

Ilzjuh schreef:
dani_spit schreef:

Serieus? Ik mocht als eerste piercing geen piercing met toeters en bellen hoor. Nagelbijten / Gniffelen

ikook niet
had een simpele
steentje onder, steentje boven
misschien is ie nu wel te zwaar en gaat ie iriteren....

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:22

Ik had ook verwacht een simpele piercing te krijgen. Ik denk niet dat hij echt veel te zwaar is of veel zwaarder als zo'n simpele piercing want anders zouden ze hem denk ik ook niet gezet hebben.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:23

nou... ik zou er maar niet te veel aanzitten...
en goed schoonmaken met zeezoutoplossing

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:27

MissToseland schreef:

Ik zit er al niet meer aan. Maar hoe maak je zo'n oplossing? Gewoon wat water koken met zeezout erdoor? Moet dat nog in een bepaalde concentratie ofzo?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:32

Megamutsj schreef:
x_manon_x schreef:
Okee dat is mooi! Ja bij mij blijft er nu ook elke keer eten daar hangen Clown haha, ben benieuwd hoe die piercing word verwisseld heb het zelf al een beeeetje geprobeert, maar omdat ik niet zo'n grote tong heb.. kan ik mn onderballetje ding niet pakken. Vriendin vroeg of ik mn onderballetje over mn tanden kon doen, maare nee. Nagelbijten / Gniffelen

Ohw, mijn balletje over me ondertanden doen kan ik wel, maar doe ik niet want ik wil mijn tandjes wel heel laten. Met eten voel ik wel dat het balletje wel steeds tegen me tanden aantikt.. dat is wel minder. Binnenkort dus een andere piercing kopen met een plastic balletje.

Verder kan ik wel mijn piercing pakken, maar echt eraan draaien doe ik niet. Mijn piercer heeft de balletjes goed strak gedraait dus losraken doen ze niet, dus ik ga er niet aan klooien. Tong uitsteken

En in het begin bleef er idd heel wat eten voor en achter het balletje zitten, erg onsmakelijk Tong uitsteken

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:33

dani_spit schreef:
MissToseland schreef:

Ik zit er al niet meer aan. Maar hoe maak je zo'n oplossing? Gewoon wat water koken met zeezout erdoor? Moet dat nog in een bepaalde concentratie ofzo?

even diep nadenken hoe ik het had..
kookte eerst water in een pannetje, niet uit een waterkoker..
in een mok, en dan... pff ik weet niet meer hoeveel zeezout Clown
maar niet teveel..
sorry, aan mij heb je niet zoveel, haha

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:34

Megamutsj schreef:
Ohw, mijn balletje over me ondertanden doen kan ik wel, maar doe ik niet want ik wil mijn tandjes wel heel laten. Met eten voel ik wel dat het balletje wel steeds tegen me tanden aantikt.. dat is wel minder. Binnenkort dus een andere piercing kopen met een plastic balletje.

Verder kan ik wel mijn piercing pakken, maar echt eraan draaien doe ik niet. Mijn piercer heeft de balletjes goed strak gedraait dus losraken doen ze niet, dus ik ga er niet aan klooien. Tong uitsteken

En in het begin bleef er idd heel wat eten voor en achter het balletje zitten, erg onsmakelijk Tong uitsteken

Nee doe ik ook niet, maar gewoon om even uitte proberen, maaktte ze niet los hoor Tong uitsteken Ging gewoon even testen of het nou ook met de onderkant ging Tong uitsteken. Ik kan ze trouwens wel gewoon draaien, en dan steek ik me tong uit dat mn piercing op mijn bovenlip zit en ga ik bijvoorbeeld met mijn tong naar rechts, dan voel ik dat het balletje, of nouja dat de piercing draait.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:46

nils schreef:
jij moet er toch mee lopen??

Ja dat is zeker waar, dat ik daar mee moet lopen.Maar als het aan hem had gelegen had ik geen 1 piercing.Oren vind hij niet zo'n ramp maar gezicht wel.Een labret vindt ik prachig en hij noemt het verminking.Maar wil zelf ook geen labret omdat mijn tandvlees nog wat langer mee moet dan vandaag Clown Maar hij ziet een industrial niet zo zitten omdat het volgens hem onpractisch is ( met slapen en omkleden e.d.) Ik ga in elk geval voor een conch, maar er komen ook nog een helix en tragus bij in mijn andere oor....loop ik weer een beetje in evenwicht Tong uitsteken

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:53

x_manon_x schreef:
Megamutsj schreef:

Nee doe ik ook niet, maar gewoon om even uitte proberen, maaktte ze niet los hoor Tong uitsteken Ging gewoon even testen of het nou ook met de onderkant ging Tong uitsteken. Ik kan ze trouwens wel gewoon draaien, en dan steek ik me tong uit dat mn piercing op mijn bovenlip zit en ga ik bijvoorbeeld met mijn tong naar rechts, dan voel ik dat het balletje, of nouja dat de piercing draait.

Ja heb ik ook, alleen dan draait volgens mij het staafje ook mee Ja

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:55

Geloof het wel, in ieder geval dat ik voel? Tong uitsteken

stephanie09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 19:28

ik heb mijn helix laten schieten met de eerste kreeg ik wel een bult achterin maar die is gewoon weg met de tweede moet ik gewoon kijken heb hem ook pas 3 dagen (A) ben er echt blij aan iedereen showen dat ik twee helixen heb Haha! maar ach best wel normaal denk ik als een normale meid twee helixen heeft. Een jongen zag vandaag voor het eerst dat ik er twee had hij gelijk zijn handen voor zijn oren en een beweging maakte dat het pijn deed.

Ik ben er nu wel over aan het denken om een tragus te nemen maar ik vind naalden echt eng en moet ook echt bezig gehouden worden wil ik het niet voelen en niet merken anders ga ik erop letten en doet het alsnog pijn. maar ik moet van me zus naar haarlem gaan en daar piercing laten zetten omdat er daar eentje heel erg goed dus wat is ongeveer de prijs van een tragus en een tongpiercing?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 19:49

Mijn tongpiercing kostte 70 euro.
Mijn moeder heeft een tragus én een helix, en die vond dat de helix pijnlijker was dan de tragus. Beide laten piercen.