Via de veearts ben ik toen hier terecht gekomen. En daar ben ik nog steeds blij mee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Richtje schreef:HerkenbaarIk ben begonnen in een regulier ziekenhuis. Maar was daar niet echt tevreden over zeg maar
Via de veearts ben ik toen hier terecht gekomen. En daar ben ik nog steeds blij mee
fenja schreef:Ik heb stage gelopen bij de veesrt voor mijn opleiding. Had toen een klein ongelukje gehad ook met een paard.( Tijdens mijn stagedag) Veearts vertrouwde de pols niet en zij zullen we even op de foto zetten. Was gelukkig niet stuk een verbandje er om heen en met een paar dagen was het over. Ook hebben wij een orthopeed bevriend van de veearts op bezoek gehad en die heeft een berner sennen met een kruisband ook geopereerd best intressant om te zien. Het gebeurd steeds vaker dat je via via ergens anders terecht kan echt helemaal super.
Met mij gaat alles nog steeds heel erg goed. Kruisband heb ik nu twee jaar en 11 dagen. Ben er nog steeds zeer tevreden mee. Kan eigenlijk alles weer doen zonder eer bij na te denken alleen durf nog steeds niet te schaatsen op het ijs. Ook buiten lopen als het glad is vind ik eng. Voor de erst doe ik eigenlijk alles weer.
Ik ben geopereerd in martini ziekenhuis groningen en heb intern in het ziekenhuis gerevalideerd. Ging helemaal super en ben er heel erg tevreden mee.
TeS19 schreef:Hallo allemaal,
Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen.
Maar ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar het gebruik van (loop)krukken.
Hiervoor zou ik graag een korte enquette laten beantwoorden door (ex)gebruikers van krukken.
Zijn er hier mensen die aan deze korte enquette mee willen doen?
Zoja, dan pb ik hem naar die persoon.
Alvast heel erg bedankt!
Myranda schreef:TeS19 schreef:Hallo allemaal,
Maar ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar het gebruik van (loop)krukken.
Hiervoor zou ik graag een korte enquette laten beantwoorden door (ex)gebruikers van krukken.
Alvast heel erg bedankt!
Stuur maar op hoor! Gaat het om recentelijk gebruik of het gebruik in het algemeen?
TeS19 schreef:Hallo allemaal,
Alvast heel erg bedankt!