pansor schreef:weet je wat ook helptvoor wittere tanden
met een aardbei over je tanden wrijvenklinkt heel raar maar het helpt wel
of! met olijfolie zo nu en dan over je tanden en tandvlees wrijven!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pansor schreef:weet je wat ook helptvoor wittere tanden
lisaamor schreef:wat kon je ookalweer doen vorr je nagels ook iets met citroensap ofzo toch
annetm schreef:pansor schreef:weet je wat ook helptvoor wittere tanden
Menino schreef:Flor schreef:@Madeliefw - Euhm er is zo'n speciale shampoo voor bruin haar, ik geloof zelfs in 3 verschillende tinten. Van John Frieda is dat, het zijn van die grote tubes. Die vond ik altijd wel heel erg fijn. Is voor geverfd en natuurlijk bruin haar.
Daar word mijn haar droog van.. Ik heb die van wella.. Daar blijft mijn haar echt geweldig van glanzen! Is ook voor verschillende tinten.. Kost alleen wel 13 euro; en 't is meer een soort creme speling... Aangezien je het eerst nog met gewone shampo moet wasssen; en daarna pas met deze shampoo. Je moet het kopen bij de kapper!
Ik heb laatst echt gewoon dé tip ontdekt tegen drog een pluizig haar! Ik heb 2 lagen haar, 1tje was altijd ontzettend pluizig, droog en écht onkambaar... En mijn bovenste laag was altijd heel snel vettig.. Maar sinds ik mijn shampoo voor de helft meng met water is mijn onderste laag haar echt heerlijk zacht, en kan ik het zelfs kammen zonder pijn te lijden! Ik vond het zelf nogal frapant dat water water kennelijk nog zoveel invloed erop kan hebbenMaar wsl is het gewoon uitgedroogd ofzo doordat ik er altijd teveel shampoo in heb gedaan of iets!
Redrumfox schreef:De keer dat ik mijn hele gezicht in heb gesmeerd met vaseline (toen het een paar graden vroor en mijn huid heel droog was) zat ik daarna onder de puistjes. Werkt bij mij dus averechts... Vaseline sluit de huid ook af, dus zo gek is dat niet
lisaamor schreef:nee c.sap helpt niet
Riss schreef:bij mij wel
heb dr echt hele sterke nagels van gekregen
astriidj schreef:iemand een tip dat je je littekens minder goed ziet?
annetm schreef:pansor schreef:weet je wat ook helptvoor wittere tanden
studentje1 schreef:A monkey27... het klinkt heel goed, maar bij mij verdwijnen puistjes sowieso binnen een paar dagen! Het zou pas echt ideaal zijn als we een middeltje kunnen vinden waarbij puistjes binnen een dag weggingen.
monky27 schreef:Ei doe ik altijd door me haar, echt super! (vaak doen)
brittje88 schreef:Riss schreef:bij mij wel
heb dr echt hele sterke nagels van gekregen
zit vast tussen je oren
ikenindi schreef:monky27 schreef:Ei doe ik altijd door me haar, echt super! (vaak doen)
dat schijnt een fabeltje te zijn...
Lara_Silver schreef:Camoufleren, maar je kunt er ook hele fijne zalf voor krijgen bij het kruitvat, bij al die bruine eigen merk potjes.
absque_dubio schreef:Tandpasta helpt idd goed, maar droogt je huid zeker uit, dus ik zou het alleen in de ergste gevallen doen.![]()
Met een tandenborstel over je lippen gaan mag je ook niet te vaak doen, 1x per week hooguit, maar het helpt zeker goed!
Ik ga zo maar is proberen een ei in mn haar te doen.![]()
Iemand nog hele goede tips voor stijl haar dat ook stijl blijft na het stijlen?![]()
Ik heb nu die nivea shampoo voor stijl haar, en het helpt een klein beetje, verder heb ik vanalles al geprobeerd met maar weinig resultaat..
Verder heb ik ook heel droog haar (de uiteindes vooral) maar bovenop word het wel weer snel vet, iemand tips?