Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Misschien stel je je te veel open en kan iedereen energie van jou tappen?
VeraW schreef:Ik ga ook even mee lezen.
Volgens mij kan je bepaalde stenen wel met een elkaar dragen maar sommige ook niet. Mijn tante heeft twee stenen die samen heel goed werken.
Ik zelf draag een Amethist. Het is een paasrige steen.
Ik draag hem om meer innerlijke rust te krijgen en voor
hoofdpijn.
Alleen heb ik hem nu een poosje niet gedragen maar sinds een paar maanden draag ik hem weer. Ik had begrepen om hem 1 dag in de week in het water te leggen en daarna kan je hem weer dragen. Maar zou het kunnen zijn dat een steen zijn kracht kwijt raakt (omdat hij oud is ofzow)?
marleen_usar schreef:Die rozen kan je ook bv met een fiets gebruiken,als je geen slot hebt en dan zet je er in gedachten allemaal rozen om heen.Dan staat je fiets er nog als je terug komt.
Carolaa schreef:nou visualisatie oefeningen geloof ik wel in, alleen dat van die fiets vind ik ook wel een beetje ver gaan. ( ik zeg niet dat het niet kan, maar voor mijn gevoel ga je dan wel heel ver )
_kath schreef:Carolaa schreef:nou visualisatie oefeningen geloof ik wel in, alleen dat van die fiets vind ik ook wel een beetje ver gaan. ( ik zeg niet dat het niet kan, maar voor mijn gevoel ga je dan wel heel ver )
Ik geloof daar ook zeker wel in. Don't under estimate the power of the mind.
Maar ik ga die fiets wel even eerst met een krot fietsje proberen![]()
_kath schreef:nou ik ga het eens een keer proberen! niet geschoten altijd mis toch??