Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myryana schreef:Ik ga morgen kijken of ze het kan zetten bij mij! Heb iig geld ervoor dus dat is mooi
En venoms zijn er idd twee.
Dus laten we hopen van wel
Barmat schreef:Ik ben benieuwd naar de venoms van Myryana
Mijn navel is niet meer ontstoken geweest sinds ik mijn ringetje heb verwisseld voor een staafje.... toch typisch....
Ik ga binnenkort denk ik het verassingspakket navelpiercings bestellen bij piercings4u
Sence schreef:
Anthea schreef:De mensen met een tongpiercing; viel het de eerste paar dagen op dat je een tongpiercing had? (Dat je nauwelijks kon praten/eten oid.)
Van mijn moeder mag ik een tongpiercing laten zetten, maar m'n pa is er echt helemaal tegen.
Ik mag van m'n moeder er dus wel eentje laten zetten, als m'n vader het niet merkt...
Anthea schreef:De mensen met een tongpiercing; viel het de eerste paar dagen op dat je een tongpiercing had? (Dat je nauwelijks kon praten/eten oid.)
Van mijn moeder mag ik een tongpiercing laten zetten, maar m'n pa is er echt helemaal tegen.
Ik mag van m'n moeder er dus wel eentje laten zetten, als m'n vader het niet merkt...
SuusJa schreef:Myryana schreef:Ik ga morgen kijken of ze het kan zetten bij mij! Heb iig geld ervoor dus dat is mooi
En venoms zijn er idd twee.
Dus laten we hopen van wel
en en en ?