Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Storm76 schreef:Water_Olivia schreef:Hoi, meld me hier ook.
Iemand met nog zo'n ervaring?
Ik heb hem nu een maand of 3, inzetten was idd pijnlijk, ben ook flink van mijn graatje gegaan, maar dat komt vrij veel voor hoorde ik van mijn gyn. Ik heb 1,5 dag buikpijn gehad en 1 dag lichte bloedingen. Ik ben nu 2 keer ongi geweest en ik had toen wel veel meer buikkramp, maar veel minder bloedverlies. Ondanks dat ik flauw ben gevallen zou ik het zo weer doen! Ik ben erg tevreden over het Mirenaspiraaltje.
Rafaela schreef:Dankjewel voor het antwoordik wist namelijk niet of dat zo lang kon duren als je doorgeslikt had, maar blijkbaar wel
mij leek het ook sterk dat ik zwanger ben, maar die angst zit er soms toch vaak in
Dan wacht ik maar af.
Kan ik nu het beste wachten tot ik ongesteld ben geweest, of moet ik gewoon verder gaan met het slikken van de pil ?
absque_dubio schreef:Wat ik me nou afvraag, ben je in je stopweek (dus vanaf dag 1 dat je de pil niet slikt) nog steeds beschermd?
Marly_ schreef:absque_dubio schreef:Wat ik me nou afvraag, ben je in je stopweek (dus vanaf dag 1 dat je de pil niet slikt) nog steeds beschermd?
Nee ook als je ongesteld bent heb je kans dat je zwanger kunt raken, de kans is niet heel erg groot maar het kán wel, je bent dus niet beschermd.
maaykuhhh schreef:Ik heb in mijn hele leven nog geen pil gebruikt...
Ik ben 19 jaar en nu zo'n ongeveer 6 jaar ongesteld. Het rare is dat ik nog steeds onregelmatig ong. wordt. Soms na een maand of 2 maanden, soms zelfs na 3 maanden. Op zich is het wel fijn natuurlijk, zo weinig, maar het komt altijd overwachts.
Ik heb dus totaal geen verstand van de pil. Zorgt ie er nou voor dat het regelmatig word of niet? Word je er dikker van? Kun je vrijen zonder rubbertje? Wanneer kun je de pil het beste innemen? Voordelen en nadelen?
crossmonster schreef:ik ben na 13 jaar pil overgestapt op nuvaring,
ik ben zo ontzettend vergeetachtig namelijk!
meer mensen ervaring daarmee?
mij bevalt ie super, al lijkt me zo;n mirena spiraaltje nog makkelijker