Afvallen voor een auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Afvallen voor een auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 11:29

Donderdag trakteer ik samen met 2 collega's op oliebollen op het werk. :=
Twee per persoon. _O-

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 11:31

Nou dat inderdaad. Probeer niks meer te snoepen wat niet echt heel lekker is. Bijvoorbeeld als iemand een roze koek ofzo aanbiedt, dat smaakt wel, maar vind ik nou ook niet echt onwijs lekker ofzo. Te zoet en ook niet echt heel speciaal. Maar de brownie die ik gisteren kreeg van brownies en downies heb ik niet afgeslagen. Gisteren was sowieso een slechte dag met spareribs met patat van een restaurant. Maar ook weer niet zoveel gegeten dat ik enorm in calorie overschot zit. Gewoon net te veel wat er in de andere dagen wel af was dus blijf dan stabiel op gewicht of zak gestaag ietsjes.

Ga ik ieder geval meeduimen dat de afbouw van de prednison goed gaat en je al verschil gaat merken. *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 11:32

Bedankt, ik hoop het!!

Roze koek had ik ook afgeslagen en de brownie ook niet, net zoals jij. :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 11:35

Ja, zo denk ik ook, als ik al snoep dan iets heel lekkers. Daarom ook m'n kerstpakket weggegeven. Ik vind chips niet super lekker en dus zonde van de calorieën. (oké, de zoete popcorn heb ik gehouden := )

Ik ben dus wel gek op oliebollen <3

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 12:14

Morgen kan m’n man de nieuwe weegschaal ophalen, dus ben benieuwd waar die op staat :').

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:15

Goed bezig allemaal *\o/*
Ik ben benieuwd Esther, maar met wat je eerder aangaf zal dat vast goed komen :D

Oliebollen wordt hier ook wel een dingetje :)) maar ik ga gewoon genieten van die dagen. Ik let erop, maar ga mezelf niet teveel klieren erin. Die dagen komen we wel weer door en dan gewoon op naar volgend jaar, zien wat dat brengt.

Hier de nieuwe week begonnen met -1 :D 111.1 op de schaal nu, streven is om binnen nu en 2 weken die laatste kilo eraf te krijgen. Zou leuk zijn als dat lukt, dan ben ik dit jaar 20 kilo afgevallen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:26

Ik heb er geen moeite mee eigenlijk, maar wij vieren sowieso geen kerst dus dat maakt het makkelijker. Ik lust wel graag oliebollen, ik moet eens even kijken hoe ik dat ga doen. Misschien 30/31 & 1 januari eentje per dag ofzo, ik weet ook niet of daar een ander alternatief voor is. Misschien maak ik wel gewoon wafels die me vrijwel geen punten kosten. :Y)

Ik vind het zelf altijd zonde van de energie en moeite die ik dan gevoelsmatig 'vergooi' door er niet op te letten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 13:43

Mijn baas haalt zeker twee keer per week oliebollen op werk. :=

Maar goed je hoeft niet alles perfect te doen. Gewoon langzaam je patronen aanpassen.

Ik zit met een bord gezonde lunch voor me. Maar m’n smaak is weg dus dat wordt strijden. :+

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-25 13:49

Ik moet zeggen dat deze keer het aanpassen van mijn patronen veel makkelijker voelt dan alle andere keren.
Geen idee wat ik anders doe eigenlijk. Misschien was nu gewoon de maat vol en ben ik er klaar mee.

Wat het ook is, ik ontarm het en neem het mee.

Mijn go to lunch is 3 boterhammen met kipfilet en een gekookt eitje er op

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 14:07

Ik snoep bewust. Dus niet meer uit gewoonte, maar echt alleen als ik het heel lekker vind en de moeite waard vind. En alleen in het weekend.
Dus geen geheel onthouding, want dat is niet vol te houden. Maar zo hebben we gisteren voor het eerst sinds maanden weer een schaaltje chips op. Niet uit gewoonte voor de tv om te snaaien, maar omdat we er echt trek in hadden. En dat was gewoon genieten. Dat maakt het zoveel lekkerder :D
Vanmorgen wel een opgeblazen buik, dus ik ben weer even genezen :+

Vanmorgen weer braaf gevast en ontbeten met yoghurt en zo meteen neem ik snoeptomaatjes en een gekookt ei. Prima te doen +:)+

Met de kerstdagen ga ik zoveel mogelijk letten op de khd. Wel gewoon eten, maar in de ochtend vasten en over de rest van de dag minimaal/geen brood of aardappels.
Scheelt wel dat ik kerstavond moet werken en we gewoon thuis eten. 1e kerstdag geen plannen en 2e kerstdag komt de schoonfamilie met de kleinkids. En die willen gourmetten. Dus voor mij vooral vlees en salade. Dat is prima te doen :j