Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Wat ontzettend slordig van die oncoloog, indien ik jou was zou ik alle toekomstige gesprekken opnemen, dat mag en mogen ze je niet weigeren.
Paardenfann4 schreef:Dit is echt wel heel erg dat er zoveel fouten gemaakt worden en dat het allemaal zo lang moet duren. Bij mijn moeder die toen al 78 was en zeker niet te genezen werd er heel snel een bestraling opgezet, dat ging binnen een week al. Ik begrijp hier niets van, jij bent zo jong ze zouden toch alles in het werk moeten stellen om jou te helpen. Hopelijk gaat het vanaf nu dan beter, goed dat je gebeld hebt en fijn dat de verpleegkundige je netjes te woord stond. Dit gaat om je leven, je zou toch denken dat ze wat zorgvuldiger zijn...ik kan hier plaatsvervangend heel erg boos om worden. Sterkte met alles!
pien_2010 schreef:DuoPenotti schreef:Wat slecht allemaal zeg...ik zou echt een klacht indienen, iets fout oke, maar dit lijkt wel over een ander persoon te gaan dan jou.
Heeft geen zin. Klacht uitspreken zoals BeFunny wil en eisen dat er NU echt behandeld gaat worden. Is allemaal verloren tijd en energie.
BeFunny schreef:Ik heb gewoon vette pech dat ik in dit cirkeltje ben beland.
En dat ik zo stom ben geweest om in December niet gelijk naar mijn gevoel te luisteren want ik wilde toen voor second opinion gaan. Maar dacht ik zit nu in onderzoeksfase en daar moet ik weer wachten en dan had ghz even geen scans enz meer gedaan. Maar achteraf is dat echt stom geweest van mezelf.
pien_2010 schreef:BeFunny schreef:Ik mag trouwens maar 1 keer per jaar een second opinion bij een ander zkh. Maar LUMC werkt samen met ghz dus ik hoop dat vanuit LUMC dus een soort "wij nemen het vanaf hier over" komt.
Direct om vragen en niet op hopen.
Paardenfann4 schreef:Ik zou zeggen dat je wanhopig bent en graag geholpen wil worden, maar dat het door het huidige team van behandelaars niet echt opgepakt wordt. Dus of zij hierin iets kunnen beteken voor jou. Mijn moeder zegt altijd dat ze graag nog even wil leven tegen elke dokter die het wil horen, dit terwijl ze ook nog dementerend is, maar ze helpen haar wel altijd heel vlot. Ik ben haar bewindvoerder en zit ook overal bovenop, ik heb korte lijntjes met de oncoloog en bestralingsarts en daar ben ik ontzettend blij mee. Mocht ik iets voor je kunnen betekenen dan mag je altijd een pb doen. Ik woon helaas niet in de buurt en heb met andere ziekenhuizen te maken.
pien_2010 schreef:BeFunny schreef:Ik mag trouwens maar 1 keer per jaar een second opinion bij een ander zkh. Maar LUMC werkt samen met ghz dus ik hoop dat vanuit LUMC dus een soort "wij nemen het vanaf hier over" komt.
Direct om vragen en niet op hopen.