Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik zou het alleen niet meer durven inderdaad
. Daar ben ik nog lang niet aan toe, eerst de babykamer maar omtoveren van bouwval tot kamer.
. Heb alleen waarschijnlijk een placenta die bestaat uit 2 delen, dus moest even met de billen bloot om te zien of deze niet voor de cervix ligt en/of geen bloedvat voor de cervix. Zag er voor nu allemaal netjes uit, moet alleen met 32w nog eens laten checken. 

jongste is ziek, dus dag ging anders dan gepland en 10 minuten van tevoren kreeg ik de reminder van m'n agenda. Gelukkig kon ik het nog verzetten. Lekker vergeetachtig dus
wat betreft bewegen voel ik inderdaad soms wat plopjes/kriebels maar twijfel ik altijd of het de baby is. Vandaag dacht ik ook wat getrappel te voelen maar dat was ook weer zo snel weg dat ik nog steeds niet zeker ben. Op de echo bewoog de baby gewoon goed dus hoefde me geen zorgen te maken.
ik vind het zo stom als ik me niet goed voel, maar ik had ook al een paar dagen niet goed geslapen. Vandaag weer wat beter gelukkig. Ik denk dat het ook niet helpt dat ik weinig eetlust heb en snel misselijk ben, ik voel me snel wat slap/futloos als ik niet goed oplet. Ben vanochtend ook langs het lab geweest voor maandelijkse bloed/urine controle en vanmiddag al de resultaten gekregen, alles weer in orde
klinkt als een echte baaldag. Lekker vroeg naar bed, morgen is een nieuwe dag. Balen van de auto. Kleding van vrienden is handig, ik ben helaas de eerste. Kan ik het spul doorgeven aan familie/vrienden straks
nieuwe pakjes is wel leuk, ik wil ook graag nog iets zoets kopen voor de foto’s enzo 
Lien_ schreef:klinkt als een echte baaldag. Lekker vroeg naar bed, morgen is een nieuwe dag. Balen van de auto. Kleding van vrienden is handig, ik ben helaas de eerste. Kan ik het spul doorgeven aan familie/vrienden straks
nieuwe pakjes is wel leuk, ik wil ook graag nog iets zoets kopen voor de foto’s enzo
Wij wonen in Frankrijk, aan de zuidkust in de buurt van Nice nu.