.Ik hoop vooral dat ze niet na de geboorte gaat roepen 'Oh, dat zei ik toch, ja, ik wist het wel'. Dat was ook de reactie toen het een jongen bleek te zijn, dat je denkt... ja, tis 50/50
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. De gender reveal lijkt heel leuk, ik wilde het eventueel ook, maar mijn vriend vond het wat erover. We gaan misschien zijn nichtje een popper of dergelijke geven op haar lentefeest om het zo bij de familie daar bekend te maken.
) maar hij stond echt nog niet online.
een goede nipt uitslag gelukkig. Dus we hebben ons geluk eindelijk kunnen delen met de rest van de wereld
Gefeliciteerd met dit mooie nieuws.
Ben heel blij voor jullie. En zo'n mooie foto!
Gisteren ook weer. Maar heel zeker ben ik niet.
Probeer een beetje te kijken waar ik 'zin' in lijk te hebben, maar een half uur later kan die zin alweer voorbij zijn.

Heb ook nooit eerder gehoord dat wat later beter zou zijn.
spannende echo volgende week! Leuk dat je zusje het mag organiseren 
maar wil de verrassing voor zondag absoluut niet verpesten
nog even volhouden dus maar.
Hier ook echt drama deze week
.
.Lisitano schreef:Constipatie is ook geen feest hoor. Krijg je weer allerlei kwalen van die zeer pijnlijk zijn
Enige voordeel is dat ik mijn triggerfoods ken als de boel verstopt zit. Dan komt het er zeker uit
Primavera schreef:Spannende dag geweest. De echo was gelukkig helemaal goed! Zooo opgelucht. Heel uitgebreide echo gehad en ze heeft echt alles enorm uitgebreid bekeken.
Máár we waren nog steeds aan het wachten op die nipt uitslag natuurlijk. Die was nog steeds niet binnen.
Voordat ze de echo begon nog aan de professor gevraagd of ze niet kon kijken of hij in hun systeem al wel zichtbaar was (was immers in Leuven onderzocht en ik was nu toch daar) maar hij stond echt nog niet online.
45 minuten later, direct ná de echo kreeg ik een melding met de resultateneen goede nipt uitslag gelukkig. Dus we hebben ons geluk eindelijk kunnen delen met de rest van de wereld
![]()
[ [url=m/sENNpg.jpg]Afbeelding[/url] ]

claudiadvx schreef:Gefeliciteerd met de goede echo en NIPT Primavera! En een leuke foto!
Vanmiddag een goede 13 weken echo gehad. Alles zag er tot nu toe goed uit
[ [url=m/JcHpQe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgende week woensdag een pretecho met geslachtsbepaling. Maar dat houd mijn zusje nog even bij zich dan
wordt wel vanavond minder chillen dan
en dan wilde ik zelf nog graag wat leuke 3D pretechos laten maken
moet ze er alleen nog tussen gaan krijgen
bijna twee wekelijks, soms zelfs wekelijks.
want die krijg ik vergoed van de mutualiteit

-ben nog steeds 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap), dus ik gok dat ik dat deze keer niet hoef te verwachten.
die hormonen zijn ook gwn echt vermoeiend met momenten.
Ik was vorige zwangerschap juist heel relaxed, vriend zat zich daar weer helemaal op te verheugen maar dit keer ben ik regelmatig echt een wrak. Ik probeer echt om lief en gezellig te blijven maar meestal voel ik me enorm verdrietig. Om niks hè. Omdat ik weer niet gestreken heb ofzo of omdat er geen Fanta in huis is. Echt belachelijk. Raak ik helemaal in mezelf gekeerd en zit ik met een kop als een oorwurm. Vriend zet intussen al een kop thee voor mijn neus of duwt me in de massagestoel. Terwijl hij me uitlacht, dat wel