Kinderwens en zwanger worden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froukje
Forever young

Re: Kinderwens en zwanger worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 07:45

Jeetje Angela, dus toch een reden voor elke keer die positieve testen :(:) Hopen dat je gauw ongesteld word en weer verder kunt.

Hier nog steeds negatieve testen en ook nog steeds niet ongesteld. ^)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 07:58

Jeetje Angela wat heftig zeg… hadden ze je best even op mogen voorbereiden :(

LinsxDot dat is jammer! Hopelijk de volgende ronde raak! :)

Froukje dat is rot hè? Dan weet je dus helemaal niks…

Ik zit op het wachtbankje tot volgende week vrijdag… hopen dat de tijd een beetje snel gaat :D

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 08:26

Ohjee Froukje jou geduld word helemaal op de proef gesteld.

Nee bhodi ik moet nog even wachten denk te vroeg getest haha. Jij ook succes op je wacht bankje

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 08:29

LinsxDot wanneer zou je kunnen testen voor een betrouwbaar resultaat?

Ja bedankt, ik heb besloten deze ronde niet bezig te gaan met klachten en vroege testen. Ik merk vanzelf wel of ik ongesteld word volgende week vrijdag of niet :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 08:31

Dat is het beste bhodi. Maar wel heel moeilijk!

Ik had bij mijn vorige zwangerschap eigenlijk geen klachten. En toch voelde ik dat het raak was :+

Angela wat ontzettend heftig en slecht van de artsen zeg!
Hele dikke knuffel voor jou :knuffel:

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 08:42

Haha super moeilijk inderdaad! Het scheelt wel echt dat het op vrijdag is. Ik werk namelijk maandag tot en met donderdag en op m’n werk kan ik toch niet testen. Als ik dan ‘s middags thuis kom, kan ik niet testen, want geen ochtend urine :+ of ik houd mezelf mega voor de gek haha.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 08:42

Zaterdag zou “betrouwbaar” moeten zijn. Ik heb al week mega opgeblazen gevoel maar denk niet dat ik geluk heb maar we zullen zien verwacht er niet veel van

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 09:05

Dank jullie voor het medeleven dames. Hopelijk mogen we snel allemaal een positieve test in handen hebben.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 12:26

Ik kom hier nog even binnenvallen. Kan ik iemand blij maken met Telano ovulatietesten? Het waren er 50, ik heb er zelf geloof ik 5 gebruikt. Ik doe er ook 3 zwangerschapstesten bij, 1 early en 2 gewone. De ovulatietesten zijn houdbaar tot 09-2024 en de zwangerschapstesten tot eind 2024. Mag weg tegen verzendkosten.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 12:29

Maanlicht schreef:
Ik kom hier nog even binnenvallen. Kan ik iemand blij maken met Telano ovulatietesten? Het waren er 50, ik heb er zelf geloof ik 5 gebruikt. Ik doe er ook 3 zwangerschapstesten bij, 1 early en 2 gewone. De ovulatietesten zijn houdbaar tot 09-2024 en de zwangerschapstesten tot eind 2024. Mag weg tegen verzendkosten.

Ik heb wel interesse

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-22 06:56

Ben ongesteld geworden denk? Wel beetje vroeg en geen extreme kramp gehad zoals altijd vaag wel.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 07:59

Ik heb net weer een hele licht positieve test in handen, blijkbaar was mijn eisprong wat later dan ik dacht.. Ik durf er alleen niet zo op te hopen dat het nu wel goed gaat.

Wel hele pijnlijke borsten en sinds vanmorgen misselijk aan het worden, we zien het maar als goed teken.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 08:18

LinsxDot heeft het nu doorgezet? Wat jammer :(

Froukje voorzichtig gefeliciteerd! Wanneer is je nod? Ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent qua hoop. Laat het rustig even wennen. Ik vind “het komt allemaal goed” een beetje een dooddoener in dit geval, maar dag gun ik je wel van harte <3

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 08:21

Ik heb geen idee wanneer mijn nod is, ik heb die miskraam gehad en daarna niet weer ongesteld geweest. Mijn lijf gaat in 1x door :=

Maar als ik een beetje goed reken zou dat maandag moeten zijn.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 08:30

Dat is ook zo, goedemorgen… :z ik ga voor je duimen uiteraard!

Ik heb vannacht gedroomd dat m’n schoonzus zwanger zou zijn en dat ik niet blij voor haar kon zijn, ik was stikjaloers |o daarna gedroomd dat ik zelf zwanger ben, het was een vruchtbare nacht zeg maar :D

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 08:43

Ja helaas heeft het door gezet. Maar is niet erg zoals me vorige zwangerschap kan het niet altijd in 1x raak zijn hè we gaan vol goede moed verder.

En dat zou fijn zijn Froukje alvast gefeliciteerd voorzichtig

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 12:32

Hier had ik al Ongesteld moeten zijn maar nog niks. Terwijl na het stoppen met de pil ik wel direct vrij regelmatig ongesteld werd.

Ook niet zwanger. En geen piek.

Die rot pil moet is verdwijnen uit m'n lichaam aha

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 07:06

LinsxDot alsnog is het jammer natuurlijk! :(

Marlis weet je inmiddels al meer? Wanneer ben je gestopt met de pil?

Nou ik had het gisteren een beetje moeilijk, maar uiteindelijk is het helemaal goed gegaan. We zijn een weekend weg en gingen uit eten, barbecueën. Lekker met tonijn, gamba’s en biefstuk. Normaal zou ik dat allemaal eten, maar dat kan nu natuurlijk niet. Ook het wijntje overgeslagen en dan zelfs ‘s avonds de cocktails geskipt _O- als ik in ander gezelschap was geweest, was het sowieso iemand opgevallen. M’n vriend maakte later nog wel een opmerking tegen me: “ik heb niet eens zalm gehad, want jij pakte het, maar toen bedacht ik me dat jij niet heel veel anders mocht, dus dat vind ik helemaal niet erg <3 .” Super lief natuurlijk! Hij is ervan overtuigd dat het deze ronde raak is, dat is de eerste keer dat ie dat heeft. Hij is ook echt lief voor me en super geïnteresseerd (normaal ook, maar nu echt op een andere manier).

Vandaag 7 dpo en ik zie het allemaal wel aanstaande vrijdag! :#

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 08:23

Ik ga heel hard voor je duimen Bohdi dat je dromen en vriend gelijk hebben!

Balen Marlis, ben je inmiddels ongesteld?

Ik trek me met knikkende knietjes terug hier..
Afbeelding

Zit morgen op het termijn dat ik de vorige keer begon te bloeden en ik vind het dood eng om naar de wc te gaan momenteel.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 08:27

Froukje schreef:
Ik ga heel hard voor je duimen Bohdi dat je dromen en vriend gelijk hebben!

Balen Marlis, ben je inmiddels ongesteld?

Ik trek me met knikkende knietjes terug hier..
[ [url=m/PY4cVt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zit morgen op het termijn dat ik de vorige keer begon te bloeden en ik vind het dood eng om naar de wc te gaan momenteel.

Hopelijk blijft het goed gaat . Duin voor je.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 08:29

Bhodi schreef:
LinsxDot alsnog is het jammer natuurlijk! :(

Marlis weet je inmiddels al meer? Wanneer ben je gestopt met de pil?

Nou ik had het gisteren een beetje moeilijk, maar uiteindelijk is het helemaal goed gegaan. We zijn een weekend weg en gingen uit eten, barbecueën. Lekker met tonijn, gamba’s en biefstuk. Normaal zou ik dat allemaal eten, maar dat kan nu natuurlijk niet. Ook het wijntje overgeslagen en dan zelfs ‘s avonds de cocktails geskipt _O- als ik in ander gezelschap was geweest, was het sowieso iemand opgevallen. M’n vriend maakte later nog wel een opmerking tegen me: “ik heb niet eens zalm gehad, want jij pakte het, maar toen bedacht ik me dat jij niet heel veel anders mocht, dus dat vind ik helemaal niet erg <3 .” Super lief natuurlijk! Hij is ervan overtuigd dat het deze ronde raak is, dat is de eerste keer dat ie dat heeft. Hij is ook echt lief voor me en super geïnteresseerd (normaal ook, maar nu echt op een andere manier).

Vandaag 7 dpo en ik zie het allemaal wel aanstaande vrijdag! :#

Aah super lief.
Hopelijk heeft je vriend gelijk.

Ben nu een half jaar gestopt met de pil. En werd direct regelmatig ongesteld. Ook nergens last van tijdens het ongesteld zijn, had ik voor de pil en tijdens pil ook nooit.

Maat nu de eerste x dat m'n ongesteldheid dus niet komt. Ach we wachten rustig af.

Maar het kriebelt wel hard. Helemaal als je dan zo lekker in de weer ben met de kleine van je zus, 7 maanden. En m'n nichtje ook bevallen. Iedereen zwanger of bevallen haha.

Hier het weekend weer aan de klus om bij zus haar nieuwe huis het paardenstuk in orde te maken. Zaterdag verhuizen hun (bijna twee uur rijden) en zondag onze paardjes. Hopelijk wij hier ook snel een leuk huis in de buurt. En deze week drukke werkweek en uiteraard precies nu wakker geworden met een mega ontstoken oog.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 09:13

Duim voor je dat goed gaat!!

Succes bodhi

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 15:01

Voor je ontstoken oog Marlis even een klein advies; water koken, af laten koelen en in ieder geval je ooglidranden + wimpers schoon maken 3x daags. Als het met een paar dagen niet minder wordt of erger wordt even langs de huisarts, of even een goede optiekzaak in stappen en vragen naar Hylo Parin. Die dan in ieder geval 3x daags een week lang gebruiken.
Even opletten met hygiëne, zeker als je oog ook traant dan regelmatig je kussensloop en handdoeken wassen.
Oh kleine edit nog, indien je lensdragend bent huidige lenzen + lenzenbakje weggooien

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 16:02

_Liiene schreef:
Voor je ontstoken oog Marlis even een klein advies; water koken, af laten koelen en in ieder geval je ooglidranden + wimpers schoon maken 3x daags. Als het met een paar dagen niet minder wordt of erger wordt even langs de huisarts, of even een goede optiekzaak in stappen en vragen naar Hylo Parin. Die dan in ieder geval 3x daags een week lang gebruiken.
Even opletten met hygiëne, zeker als je oog ook traant dan regelmatig je kussensloop en handdoeken wassen.
Oh kleine edit nog, indien je lensdragend bent huidige lenzen + lenzenbakje weggooien

Ja ga vanavond beginnen. Druk aan de klus bij zus en zwager en geen Waterkoker en watjes etc hier.

En dan hopelijk snel weer weg. Als ik een dicht oog heb in m'n nachtdiensten die ik vd week heb val ik denk helemaal in slaap haha.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-22 13:48

Froukje spannend weer! Hartelijk gefeliciteerd <3

Marlis ontpillen kan wel even duren toch? Hopelijk gaat het beter met je ontstoken oog. Vervelend zeg! En herkenbaar van die kleintjes om je heen, dat heb ik ook wel :=

LinsxDot dankjewel!!

Ik merk dat ik nu ongeduldig begin te worden… begin ook heel hard te twijfelen. Ben veel te veel aan het googelen. Ik heb echt eigenlijk geen klachten. Ook las ik dat veel vrouwen meer afscheiding krijgen, nou dat heb ik dus ook niet, alleen gisteren wat. Vandaag had het net zo goed de Sahara kunnen zijn :Y) ik moet echt even wat afleiding gaan zoeken, want anders maak ik mezelf alleen maar gek. Vrijdag is mijn nod en mag ik testen, als ik braaf op tijd ongesteld word zoals de vorige keer, hoef ik namelijk niet eens te testen. Ik zou nu ook echt verdrietig zijn als het niet gelukt zou zijn, dat had ik de vorige ronde niet echt. Nou sorry voor mijn hersenspinsels, maar nu zijn ze weer even uit mijn systeem :D