Hier nog steeds negatieve testen en ook nog steeds niet ongesteld.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanlicht schreef:Ik kom hier nog even binnenvallen. Kan ik iemand blij maken met Telano ovulatietesten? Het waren er 50, ik heb er zelf geloof ik 5 gebruikt. Ik doe er ook 3 zwangerschapstesten bij, 1 early en 2 gewone. De ovulatietesten zijn houdbaar tot 09-2024 en de zwangerschapstesten tot eind 2024. Mag weg tegen verzendkosten.
Froukje schreef:Ik ga heel hard voor je duimen Bohdi dat je dromen en vriend gelijk hebben!
Balen Marlis, ben je inmiddels ongesteld?
Ik trek me met knikkende knietjes terug hier..
[ [url=m/PY4cVt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zit morgen op het termijn dat ik de vorige keer begon te bloeden en ik vind het dood eng om naar de wc te gaan momenteel.
Bhodi schreef:LinsxDot alsnog is het jammer natuurlijk!![]()
Marlis weet je inmiddels al meer? Wanneer ben je gestopt met de pil?
Nou ik had het gisteren een beetje moeilijk, maar uiteindelijk is het helemaal goed gegaan. We zijn een weekend weg en gingen uit eten, barbecueën. Lekker met tonijn, gamba’s en biefstuk. Normaal zou ik dat allemaal eten, maar dat kan nu natuurlijk niet. Ook het wijntje overgeslagen en dan zelfs ‘s avonds de cocktails geskiptals ik in ander gezelschap was geweest, was het sowieso iemand opgevallen. M’n vriend maakte later nog wel een opmerking tegen me: “ik heb niet eens zalm gehad, want jij pakte het, maar toen bedacht ik me dat jij niet heel veel anders mocht, dus dat vind ik helemaal niet erg
.” Super lief natuurlijk! Hij is ervan overtuigd dat het deze ronde raak is, dat is de eerste keer dat ie dat heeft. Hij is ook echt lief voor me en super geïnteresseerd (normaal ook, maar nu echt op een andere manier).
Vandaag 7 dpo en ik zie het allemaal wel aanstaande vrijdag!
_Liiene schreef:Voor je ontstoken oog Marlis even een klein advies; water koken, af laten koelen en in ieder geval je ooglidranden + wimpers schoon maken 3x daags. Als het met een paar dagen niet minder wordt of erger wordt even langs de huisarts, of even een goede optiekzaak in stappen en vragen naar Hylo Parin. Die dan in ieder geval 3x daags een week lang gebruiken.
Even opletten met hygiëne, zeker als je oog ook traant dan regelmatig je kussensloop en handdoeken wassen.
Oh kleine edit nog, indien je lensdragend bent huidige lenzen + lenzenbakje weggooien