Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Choiix schreef:Voor de 6 maanden: op het moment van maken afspraak is er geen controle op de 6 maanden als je in het vragenmenu online gezegd hebt dat je prik 6 maanden geleden is. Dus zo kan je na exact 6 maanden een prik inplannen, moet je alleen wel geluk hebben dat de juiste datum weergegeven wordt. Mijn moeder had echt geluk, haar datum was 29-12 en dat was toevallig ook de eerste mogelijkheid, dus die heeft geluk
bigone schreef:Ik dacht, trek de stoute schoenen aan. Net als Morrie eind juni tweede prik gehad. Gewoon gebeld, vijf minuten in de wacht en op vraag wanneer we geprikt waren half juni gezegd. Afspraak voor beide ingepland op 28 december. Dus gewoon precies na zes maanden . Online kunnen ze zien wanneer de tweede prik was, telefonisch dus niet .
Arabesk schreef:Na een melding op prullenbak vaccin meteen in de auto gestapt en naar Amsterdam gescheurd. In Amsterdam Noord waren we net te laat, alles was op. Toen kwam er nog een melding binnen voor een vaccinatie in de Bijlmer, daarheen gescheurd en op tijd!! Lieve mensen daar, vrolijke stemming en een soort café waar je na je vaccinatie moest wachten. Met een hysterische kerstboom . Het leek bijna wel een gezellig avondje uit. Yesssss geboosterd
(Mijn laatste vaccinatie was tien maanden geleden!)