Ritualsverslaafden deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Ritualsverslaafden deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 20:43

Misschien dat mensen heel weinig salaris krijgen en het dan nodig vinden om zo'n handeltje te hebben. Ik vind het persoonlijk een beetje treurig :=

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 20:52

Sorry, het is wat niet mijn bedoeling om een discussie op te rakelen.

Ik heb inderdaad wat flessen gekocht en toen was de voorraad op. Was er helemaal blij mee en had verwacht er wel een tijd mee te doen, maar dat valt tegen.
Via MP heb ik al een keer geprobeerd, maar dat doe ik niet meer met roomsprays. Ik had het idee dat ie al flink verdund was, dus dat doe ik niet meer.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:04

Oscar schreef:
Sorry, het is wat niet mijn bedoeling om een discussie op te rakelen.

Ik heb inderdaad wat flessen gekocht en toen was de voorraad op. Was er helemaal blij mee en had verwacht er wel een tijd mee te doen, maar dat valt tegen.
Via MP heb ik al een keer geprobeerd, maar dat doe ik niet meer met roomsprays. Ik had het idee dat ie al flink verdund was, dus dat doe ik niet meer.

Als je het dan over oplichting hebt := Volgens mij is hij nergens meer gewoon te koop Mo, ik heb er al eens naar gezocht omdat een kennis van me hem ook zocht omdat ie haar aan haar overleden moeder herinnert maar dat was toen ook al een heel gedoe om hem nog te vinden.

Via een van de facebookpagina's geeft iets meer zekerheid maar het gros daar zal ook ongeveer de marktwaarde willen hebben ga ik vanuit.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 21:29

Ja, dat is inderdaad wel oplichting :j
Iemand mag vragen wat ie wil, daar ben ik altijd zelf nog bij :)) Maar niet de boel flessen, da's niet netjes.

Ik ga nog eens kijken, en anders moeten we gewoon maar over op de Jing.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 22:09

Jeetje wat schaamteloos als iemand zo’n fles echt gewoon heeft aangelengd en het dan zonder blikken of blozen als ‘nieuw’ verkoopt :\ triest als je zo aan je geld moet komen. Ik hoop dat er een lieve bokker is die nog wat voor je heeft staan of dat je een andere betrouwbare verkoper kan vinden Oscar.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-22 23:24

Ah nee, verdunde spray verkopen, wat een ellendeling zeg!

Hopelijk kun je je geur nog ergens krijgen Mo. Zo heb ik mn zoektocht naar Diwali Lights opgegeven, die LE is al zo oud maar was verreweg mijn favoriete geur ooit. Nu nog, ik denk zeker een jaar of 6 later wenste ik nog dat ik meer had ingeslagen voordat ie eruit ging :))
Ik heb ook nooit iets gevonden wat er qua geur bij in de buurt kwam.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 01:09

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 01:13

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 08:54

Zijn nog wel te vinden, uiteraard tegen hoofdprijzen. Maar als je zoekt op Diwali Delight kom je er wel :D

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 20:09

Vraagje; de LE van nu gaat er binnenkort uit. Kan ik dan gelijk al korting verwachten op de resterende voorraad daarvan of verkopen ze hem in de zomer sale? Zal er dan nog veel over zijn?

Ik wil nog wel wat inslaan maar weet niet goed wanneer ik dat moet gaan doen. Wil niet te laat zijn maar ook geen korting mislopen..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 20:24

Nah, niet direct. Volgende sale moment zal rond de zomer zijn maar ik gok dat het dan niet meteen voor 50% te halen zal zijn :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 13:10

Ik gebruik nu een foam, maar vanochtend met gebruiken, kwam er bijna niks meer uit, en geen druk, terwijl je echt wel kan voelen dat ie nog meer dan de helft vol is.

Ik heb 'm niet op korte termijn gekocht, heb 'm al een tijdje staan. Maar mijn Yalda en de Light, die ik veel langer heb staan, die doen het wel gewoon goed. Moet ook zeggen, dat dit de écht de eerste keer is, dat dit gebeurd....

Klantenservice mailen, of langsgaan in de winkel ofzo? Voor mij is dit nieuw eigenlijk, en aangezien ik toch echt heel zuinig en netjes met mijn Rituals spullen ben.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 13:13

upendo schreef:
Zijn nog wel te vinden, uiteraard tegen hoofdprijzen. Maar als je zoekt op Diwali Delight kom je er wel :D

Ja ik zag het, maar die prijzen idd!

Dan maar hopen dat ze hem ooit nog eens uitbrengen want het was voor mij de allerlekkerste ooit

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:51

Eigenlijk komen limited editions nooit terug (helaas)..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:53

Banyu schreef:
Ik gebruik nu een foam, maar vanochtend met gebruiken, kwam er bijna niks meer uit, en geen druk, terwijl je echt wel kan voelen dat ie nog meer dan de helft vol is.

Ik heb 'm niet op korte termijn gekocht, heb 'm al een tijdje staan. Maar mijn Yalda en de Light, die ik veel langer heb staan, die doen het wel gewoon goed. Moet ook zeggen, dat dit de écht de eerste keer is, dat dit gebeurd....

Klantenservice mailen, of langsgaan in de winkel ofzo? Voor mij is dit nieuw eigenlijk, en aangezien ik toch echt heel zuinig en netjes met mijn Rituals spullen ben.

Dit had ik ook met mijn Serendipity foam. Ik ben er gister mee teruggegaan en kreeg een nieuwe mee :)

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:55

Banyu schreef:

Zolang hij oud genoeg is dat er geen datum onderop staat gewoon even mee naar de winkel gaan. Ligt er beetje aan wie je treft, bij mij beweerden ze ooit dat ie al te leeg was, maar na beetje drammen kreeg ik toch een nieuwe. Klantenservice zal je in principe naar de winkel doorverwijzen ook.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 15:55

Courses schreef:
Nah, niet direct. Volgende sale moment zal rond de zomer zijn maar ik gok dat het dan niet meteen voor 50% te halen zal zijn :)

Dat dacht ik al, dankjewel.
Ga binnenkort voor de zekerheid ook nog maar even wat halen. Online is bijna alles al uitverkocht zag ik, ben benieuwd of ze dat nog aanvullen.

Banyu schreef:

Als een foam het niet doet moet je er mee naar de winkel, dan krijg je een nieuwe.
In het dopje prikken met een naald schijnt trouwens ook te werken, dan loopt hij helemaal leeg en dat kan je dan opvangen in een bakje.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 17:13

Ik zou wel echt afraden om zelf met naalden in een fles die onder druk staat bezig te gaan. Net zoals met andere producten die onder druk staan is er totaal geen garantie dat dit of helpt of dat het goed gaat, voor 10 euro zou ik dat niet riskeren in ieder geval.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 20:54

upendo schreef:
Eigenlijk komen limited editions nooit terug (helaas)..

Karma was toch ook een LE?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 21:15

Een bepaalde versie van karma wel idd.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 02:01

Zertab schreef:
Banyu schreef:

Dit had ik ook met mijn Serendipity foam. Ik ben er gister mee teruggegaan en kreeg een nieuwe mee :)

Danku, het gaat me niet zo zeer om een nieuwe, maar gewoon dat je het niet verwacht.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:36

Hier al twee keer gehad met douchefoam, jammer van de geuren, maar de verpakkingen zijn gewoon niet altijd goed. Badschuim koop ik ook niet meer, dat verandert na een jaar van kleur en van geur, en die flessen zijn zo groot, dat krijg ik niet op in een jaar.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:55

Met badschuim ben ik gestopt. Merk dat het lang niet zoveel schuimt in bad als de douche foam dus die gebruik ik in bad.

In de winkel kijken ze eerst of ze het nog werkend kunnen krijgen, anders krijg je een nieuwe mee. Hier al een aantal keren gehad sinds ik rituals ben gaan gebruiken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 14:59

Dat vind ik eigenlijk best slecht als het zo vaak voorkomt. Dan weet je toch dat je verpakkingen niet deugen ?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-22 16:34

Ik denk dat het relatief laag is qua aantal als je kijkt hoeveel ervan verkocht wordt.