Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Sorry, het is wat niet mijn bedoeling om een discussie op te rakelen.
Ik heb inderdaad wat flessen gekocht en toen was de voorraad op. Was er helemaal blij mee en had verwacht er wel een tijd mee te doen, maar dat valt tegen.
Via MP heb ik al een keer geprobeerd, maar dat doe ik niet meer met roomsprays. Ik had het idee dat ie al flink verdund was, dus dat doe ik niet meer.
Banyu schreef:Ik gebruik nu een foam, maar vanochtend met gebruiken, kwam er bijna niks meer uit, en geen druk, terwijl je echt wel kan voelen dat ie nog meer dan de helft vol is.
Ik heb 'm niet op korte termijn gekocht, heb 'm al een tijdje staan. Maar mijn Yalda en de Light, die ik veel langer heb staan, die doen het wel gewoon goed. Moet ook zeggen, dat dit de écht de eerste keer is, dat dit gebeurd....
Klantenservice mailen, of langsgaan in de winkel ofzo? Voor mij is dit nieuw eigenlijk, en aangezien ik toch echt heel zuinig en netjes met mijn Rituals spullen ben.
Banyu schreef:Ik gebruik nu een foam, maar vanochtend met gebruiken, kwam er bijna niks meer uit, en geen druk, terwijl je echt wel kan voelen dat ie nog meer dan de helft vol is.
Ik heb 'm niet op korte termijn gekocht, heb 'm al een tijdje staan. Maar mijn Yalda en de Light, die ik veel langer heb staan, die doen het wel gewoon goed. Moet ook zeggen, dat dit de écht de eerste keer is, dat dit gebeurd....
Klantenservice mailen, of langsgaan in de winkel ofzo? Voor mij is dit nieuw eigenlijk, en aangezien ik toch echt heel zuinig en netjes met mijn Rituals spullen ben.
Courses schreef:Nah, niet direct. Volgende sale moment zal rond de zomer zijn maar ik gok dat het dan niet meteen voor 50% te halen zal zijn
Zertab schreef:Banyu schreef:Ik gebruik nu een foam, maar vanochtend met gebruiken, kwam er bijna niks meer uit, en geen druk, terwijl je echt wel kan voelen dat ie nog meer dan de helft vol is.
Dit had ik ook met mijn Serendipity foam. Ik ben er gister mee teruggegaan en kreeg een nieuwe mee