Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Je bent die drop gewend, daar is je lichaam op aangepast. Het kan bijvoorbeeld dat je door die drop iets voorover gebogen loopt, en dit blijft doen op het moment dat je vlak staat. Daar kun je goed last van krijgen. Door de drop kunnen ook je voetklachten ontstaan, omdat je voet zich niet kan bewegen zoals zou moeten.
Anna79 schreef:Hier ook mensen met ervaring met peesplaatontsteking of hielspoor oid?
Ik heb af en aan last van mijn rechtervoet en momenteel is het weer flink prijs![]()
Ik loop niet meer barefoot wegens rugklachten die ik met gewone schoenen niet heb. Ik loop wel met steunzolen en heb nu de breedste sketchers maar die zijn eigenlijk nog te smal. Ik heb wel het idee dat mijn voet beter wordt van op sokken rondlopen, verder rek ik en masseer ik de voet.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet qua schoenen, het liefst zou ik barefoot friendly schoenen dragen met voldoende demping. Iemand tips?
Heeft barefoot en more zoiets ook?
Anna79 schreef:@black kelpie, dat klinkt wel heftig, op wat voor schoenen loop jij?
black_kelpie schreef:Anna79 schreef:@black kelpie, dat klinkt wel heftig, op wat voor schoenen loop jij?
Fijn is anders, maar het is toch al een stuk beter dan het was en dat heb ik echt te danken aan barefoot schoenen![]()
Ik heb 2 modellen Vivobarefoot en 3 modellen Wildling, de meeste merken zijn al gauw te breed voor mij en die vallen wat smaller. Ik draag er wel een zooltje in van Northsole voor extra demping en opvulling, anders is het niet te doen met de metatarsalgie.