Josien_ schreef:Ho effe! ik heb nergens gezegd dat ik het niet zou halen om voor half 9 naar mijn paard te gaan he![]()
Ik noemde mijn werksituatie even als voorbeeld, omdat iemand aan gaf dat thuiswerkers makkelijk hun werktijden kunnen wijzigen om eerder naar het paard te gaan. Wilde alleen even aangeven dat dat zeker niet altijd mogelijk is, al werk je thuis![]()
Ik ga inderdaad gewoon meteen na werk en dan ben ik ruim op tijd terug en aangezien die van mij op een fijne stal staat waar ze genoeg buiten komen en verzorging gedaan wordt hoef ik daar ook echt niet elke dag te zijn.
Voor werk zoals Daphara aan geeft wil ik ook bekijken, maar daarvoor moeten we even op stal overleggen of de openingstijden vervroegd kunnen worden. Anders wordt het een kort bezoekje.
Zou wel fijn zijn als het kan om drukte 's avonds op stal tussen 18.00 en 20.00 te vermijden.
Dat is prima dan

Gini schreef:Het zal ook zeker niet iedere dag problemen opleveren. Maar op een dag dat je én boodschappen moet doen, en naar je paard en je moet met de hond uit en je wilt liefst ook nog ergens avondeten op een schappelijk uur (en dan heb ik nog geen kind om de was en de plas voor te moeten doen), dan wordt het gewoon druk. Om dat op 2 tot 4 uur gepropt te krijgen, is al wat moeilijker. Uiteraard als het moet, moet het en dan zal het ook wel lukken, maar ik vind niet dat we kunnen zeggen dat er allemaal wel genoeg simpele oplossingen te bedenken zijn. Geregel en gehaast en gedoe en een flink stuk vrijheid inleveren, is nooit simpel.
Toen ik nog alleen was ging ik direct uit mn werk naar mn paard. 17.00 klaar, 17.30-17.40 daar. Dan rijden en alles erna voeren en mesten. Als ik klaar was naar huis, auto parkeren en direct naar de supermarkt en dan naar huis eten. Gebeurde idd regelmatig dat ik pas om 20.30-21.00 aan mn avond eten zat. Ja het is niet ideaal, maar opzich prima vol te houden.
Een hond heb ik dan weer niet, dus dat scheelt.