Ik ben niet zo thuis in alle regelingen van niet vph personeel, dus geloof het meteen als wmo-ondersteuning ook bij de eerste groep hoort.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Al met al is dat vaccin op dit moment echt het enigste lichtpuntje. Wat een nare kerst gewoon. Maar wel de moeite waard om het nu even nog vol te houden.
verootjoo schreef:Alle andere vaccins mogen toch wel als je bv geeft? Waarom zou dit niet goed gaan? Volgens mij zijn er geen aanwijzingen voor dat het niet veilig zou zijn.
Ik geef ook borstvoeding, maar neem wel het vaccin denk ik.
LienC schreef:verootjoo schreef:Alle andere vaccins mogen toch wel als je bv geeft? Waarom zou dit niet goed gaan? Volgens mij zijn er geen aanwijzingen voor dat het niet veilig zou zijn.
Ze hebben gewoon nog geen data begreep ik (zie post vorige pagina). Geen aanwijzingen dat het schadelijk is, maar nog geen specifiek onderzoek
verootjoo schreef:Alle andere vaccins mogen toch wel als je bv geeft? Waarom zou dit niet goed gaan? Volgens mij zijn er geen aanwijzingen voor dat het niet veilig zou zijn.
secricible schreef:Dat heeft weinig zin als je niet weet wat het risico is.
Bij hele koorts is het virus en de antistoffen het probleem als ik het goed begrijp. Die ben je niet na 48uur kwijt. Dus dan is het zinloos en ga je kunstvoeding geven zonder dat het nuttig is.
pien_2010 schreef:secricible schreef:Dat heeft weinig zin als je niet weet wat het risico is.
Bij hele koorts is het virus en de antistoffen het probleem als ik het goed begrijp. Die ben je niet na 48uur kwijt. Dus dan is het zinloos en ga je kunstvoeding geven zonder dat het nuttig is.
In deze vaccinatie zit toch geen virus? Deze vaccinatie zorgt via dat mrna dat je lichaam afweer op de corona spike maakt zodat de covid later niet meer in de cel kan binnen dringen. Dus is anders als bij gele koorts. Ik zou ook even stoppen met borstvoeding.
paardjes123 schreef:Tijdens zwangerschap werd eerst de vaccinatie afgeraden en las nu weer op de site van RTL dat het gewoon kan. Ik denk dat ik toch wacht tot na mijn zwangerschap en geen bv meer geef
beert schreef:https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b0a2e253/
Wereldwijd al zeker 3 miljoen vaccins gezet. Gaat hard! Maar ook goed om te weten voor twijfelaars dat het aantal mensen dat ze voor is gegaan al keihard gaat. Dus je bent niet echt meer een "proefpersoon"