Even dubbelpostje.
Dit weekend is verbazingwekkend goed verlopen. Alleen ging het de eerste avond hier na aankomst weer mis. De drang was zo hoog na me te moeten inhouden thuis dat ik er aan toe gaf..
Voor de rest is alles wel vrij oké met me momenteel. Maar ik maak ook niet echt contact met mijn emoties. Dus eigenlijk niet heel constructief bezig.
Sinds zaterdag/zondag (niet meer exact zeker) stekende pijn gekregen in mijn linkeroksel. En sinds gisteren merkte ik plots zwelling op rond de injectieplaats. Viel al bij al wel mee dacht ik, gewoon beetje reactie. Maar vond het sowieso wel vreemd dat het pas na een week van het vaccineren gebeurd. Vandaag was de zwelling en roodheid erger en heb ik het getoond aan de psychiater. Die vond het ook echt gek. Kon er ook niets over terugvinden in bijsluiter Moderna, of althans niets dat nog na 7 dagen later zou voorkomen. Dus vanaf morgen start ik met citrizine omdat het wel één of andere rare allergische reactie lijkt te zijn. Vanavond is mijn arm nog meer gaan zwellen..
Echt typisch dat dit mij weer overkomt. Ik had al zo'n vermoeden dat wellicht ik weer complicaties ging krijgen. De afgelopen paar maanden verdraagt mijn lichaam echt niet veel meer. Echt het ene na het andere..

Wil hier niemand mee ontmoedigen om t vaccin te gaan halen want van alle patiënten hier die exact hetzelfde hebben gekregen ben ik de enige met zo'n reactie
Dus het is pure pech.
Morgen heb ik afgesproken met Schemerdier hier op Bokt. We hebben samen een bezoekje aan een kunstmuseum gereserveerd. In de namiddag komt er ook nog een vriendin langs. Dus zal aangenaam druk zijn. Hopelijk morgen gewoon fit genoeg om te kunnen gaan.