Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 18:57

Ja Gordon toch? Hij heeft continu de hik en moet veel overgeven, no thanks :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 18:58

Relaxed schreef:
Ja Gordon toch? Hij heeft continu de hik en moet veel overgeven, no thanks :+

Ja klopt. Nou zal niet iedereen de hik hebben met overgeven maar het zal best heftig zijn ja. Maar dat is een maagverkleining ook.

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:43

BloemBloem schreef:
Vanavond wil ik proberen physsiliumbroodjes te maken :)
Is met physsiliumvezels, waarmee ik, hopelijk mijn ontlasting ( lekker praatje ) weer
op de rit ga krijgen, want dat is een ramp.

Hoe gaat dat bij jullie?

Ik heb ooit GOK gedaan (grip op khd). Omdat je dan ook relatief weinig koolhydraten eet merk je dat wel op de wc. Ik heb psylliumvezels van kruidvat geprobeerd (oplossen in water, net behangplak) maar daar moest ik van kokhalzen. Dus toen geïnvesteerd in solvay psyllium capsules. Smorgens 2 met water en al je problemen zijn voorbij.

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:51

Leuk om te lezen hoe goed het bij iedereen gaat. Ieder voor zich is een topper hier!

Ik doe nu 3 weken WW blauw en ben nu 3 kilo kwijt. Deze of volgende week een E-bike aanschaffen en dan hopen dat ik wat meer ga bewegen. Op de fiets naar t werk enzo.

sandyjorgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:00

Het is heerlijk weer nu om te starten met fietsen. Dan zit t hopelijk in je systeem tegen de tijd dat t weer minder wordt.

Roosch, wat zie je er goed uit. Knap hoor.
En ik las nog iemand is onder de 100 gekomen. Super!

Ik heb t idee dat t bij mij nu ook de goede kant op gaat. Iig niet aangekomen en ik snoep al wat minder. Mijn probleem zit in de avond. Ik neem rond 20.00 uit voorzorg een shake met schepje eiwitpoeder/fruit om t snaaien voor te zijn. Maandag is weegdag bij mij. Dus ben benieuwd. Ik verlies iig al wat vocht want m’n rijlaarzen gingen al weer iets makkelijker dicht

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 23:04

Wat een verschil roosch!

Hier het weekend goed doorgekomen. Vandaag wilde ik eigenlijk vis eten vanavond om weer even in het gareel te komen na 2 avond maaltijden vette hap, maar ik had zo'n zin in macaronie met gebakken eitje, kaas en wat curry. Dus dat heb ik gedaan en morgen maar aan de vis :). De rest van de dag was weer super gegaan qua eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 08:53

Nou mijn weekend was niet zo super, zaterdag sushi gegeten, niet overdreven, want normaal eet ik me bomvol en nu gewoon lekker gegeten. Gisteren geluncht bij mijn ouders en dat was ook wat teveel. Vandaag weer normaal :+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 08:54

Moet ook eens kunnen Relaxed!

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:22

Ik heb gisteren onwijs lekker gebarbecued bij mijn ouders omdat mijn broer jarig was *\o/* Lekker stukje kip en halve speklap van de slager, dat was zó lekker :~ En daarna nog een beetje vis en uiteraard spareribs. Wat salade, en fruitsalade en mama was zo slim om geen stokbrood te kopen :Y) (ben er namelijk iets té gek op haha). En als toetje een klein bakje Topped Salted Caramel Brownie van Ben & Jerry's (zo'n 100ml bakje). En uiteraard overdag nog een klein beetje taart, want ja, er was iemand jarig :Y)

Dus vanmorgen wel op de weegschaal, want weegdag, en wonder boven wonder is er alsnog 1,1kg af sinds vorige week *\o/*

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:44

Wat goed Knudd! Moet een keer kunnen he zo'n BBQ. Ik heb hem ook zondag met vaderdag en kijk dan ook nergens naar. Zijn dagen waarop wij iets extra's proberen te doen omdat het van die moeilijke dagen zijn ivm overlijden van mijn zusje. Dus dan proberen lekker te genieten :)

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:50

Ik lees vooral mee, jullie gaan veel te snel om op alles te reageren. Dus enkel zelf reageren vind ik dan ook weer zo wat.

De mooie resultaten hier geven mij wel moed om door te zetten. Hier gaat het echt totaal niet. Nu weer 1.1kg aangekomen. 8)7

Heerlijk knudd en gefeliciteerd. :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:49

Super! Zo te lezen gaat iedereen veel bewuster om met voeding,
dat scheelt al de helft.

Hier was ik iets aangekomen na het ziekenhuisdieet ( logisch ) maar blijf nu al een goede week
op dat gewicht, en daar ben ik zo blij mee, want ik drink wel een lekker wijntje, en geniet van lekker eten, maar flink met mate! En die koolhyDRAKEN, die laat ik nog steeds zo veel mogelijk links liggen, de slechte dan he.

Vanavond gaan mijn man en ik uit eten, indisch, mmmm! Dat is wel
bijzonder, een rijsttafel zonder rijst :+

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:16

Dustinlover schreef:
Wat goed Knudd! Moet een keer kunnen he zo'n BBQ. Ik heb hem ook zondag met vaderdag en kijk dan ook nergens naar. Zijn dagen waarop wij iets extra's proberen te doen omdat het van die moeilijke dagen zijn ivm overlijden van mijn zusje. Dus dan proberen lekker te genieten :)

Dagen dat het gaat om genieten en het samenzijn <3 Sterkte :(:)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:18

BloemBloem schreef:
Super! Zo te lezen gaat iedereen veel bewuster om met voeding,
dat scheelt al de helft.

Hier was ik iets aangekomen na het ziekenhuisdieet ( logisch ) maar blijf nu al een goede week
op dat gewicht, en daar ben ik zo blij mee, want ik drink wel een lekker wijntje, en geniet van lekker eten, maar flink met mate! En die koolhyDRAKEN, die laat ik nog steeds zo veel mogelijk links liggen, de slechte dan he.

Vanavond gaan mijn man en ik uit eten, indisch, mmmm! Dat is wel
bijzonder, een rijsttafel zonder rijst :+

Rijsttafel zonder rijst? Hoe dan? :+

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:31

DL heel simpel, het rijst is maar een bijgerecht he :)
Ik ga gewoon alle lekkere dingen opeten hahaha, heb nu al trek in rendang :9

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:35

Oh je besteld zelf gewoon geen rijst.. Zo goedemorgen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:41

Af en toe moet je kunnen zondigen knudd!

Njam, rijsttafel :9

Nog nooit gehoord van zo een ballon!

Deze ochtend weegdag en eerste mijlpaal bereikt. Onder de 110. Vind het best apart. Ondanks de ww app ben ik niet echt aan het tellen. Sta ‘s ochtend op met een smoothie. ‘S middags rest van de smoothie en iets kleins. Warm eten eet ik gewoon wat ik wil. Flinke kaas en vleesplank gehad dit weekend voor vaderdag. Noem maar op. Geen idee wat ik doe maar het is goed. Geen honger etc.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:02

DeMolenhoek schreef:
Deze ochtend weegdag en eerste mijlpaal bereikt. Onder de 110. Vind het best apart. Ondanks de ww app ben ik niet echt aan het tellen. Sta ‘s ochtend op met een smoothie. ‘S middags rest van de smoothie en iets kleins. Warm eten eet ik gewoon wat ik wil. Flinke kaas en vleesplank gehad dit weekend voor vaderdag. Noem maar op. Geen idee wat ik doe maar het is goed. Geen honger etc.

Even in je geschiedenis gesnuffeld. Dan ben je dus al meer dan 4 kilo afgevallen in een kleine 4 weken. Wat knap! _/-\o_ Goed bezig!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 13:08

Cubone schreef:
DeMolenhoek schreef:

Even in je geschiedenis gesnuffeld. Dan ben je dus al meer dan 4 kilo afgevallen in een kleine 4 weken. Wat knap! _/-\o_ Goed bezig!

Super knap DeMolenhoek, zo te lezen zit je hoog in eiwit en vetten, dat zou heel
goed kunnen verklaren waarom je geen honger hebt.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:32

Klopt.
Gesteld dat je lichaam handig is mbt vetverbranding, is het heerlijk om eiwitten plus gezonde vetten te eten: geen honger en je verbruikt gewoon de reservevoorraden.

(Goed nieuws: daar kun je je lichaam bij helpen.)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:22

Soms ben ik echt onwijs gefrustreerd. Dan werk je zo hard maar lijkt het niet op te schieten. Soms wou ik dat we gewoon even hokus pokus konden doen en dat die pens dan in een klap weg was. Hoppa.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:25

Ooooh Roosch ik snap zoo goed wat je bedoelt! Zo lastig af en toe.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:28

Begrijp me niet verkeerd, ik ben al erg blij met het huidige resultaat. Maar ik ben gewoon vrij smal gebouwd in mijn heupen en het vet wat aan de zijkant zit valt relatief mee. Nu is dat juist wat er weg schijnt te gaan, maar ik wil dat het aan de voorkant weggaat. En hoe meer er aan de zijkant vanaf gaat hoe meer het aan de voorkant lijkt te zijn. :') #gefrustreerd

Ben al de hele week braaf aan het sporten en hou het lekker vol zo. Maar even focussen op het positieve.

landvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:33

Is ook zo enorm lastig. Ik snap het af en toe ook echt niet hoe een lichaam werkt.
Maar gewoon doorzetten dan ben je erna ook echt zo trots!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 20:45

Je hebt gelijk, bedankt voor de peptalk. <3