Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Vanavond wil ik proberen physsiliumbroodjes te maken
Is met physsiliumvezels, waarmee ik, hopelijk mijn ontlasting ( lekker praatje ) weer
op de rit ga krijgen, want dat is een ramp.
Hoe gaat dat bij jullie?
Dustinlover schreef:Wat goed Knudd! Moet een keer kunnen he zo'n BBQ. Ik heb hem ook zondag met vaderdag en kijk dan ook nergens naar. Zijn dagen waarop wij iets extra's proberen te doen omdat het van die moeilijke dagen zijn ivm overlijden van mijn zusje. Dus dan proberen lekker te genieten
BloemBloem schreef:Super! Zo te lezen gaat iedereen veel bewuster om met voeding,
dat scheelt al de helft.
Hier was ik iets aangekomen na het ziekenhuisdieet ( logisch ) maar blijf nu al een goede week
op dat gewicht, en daar ben ik zo blij mee, want ik drink wel een lekker wijntje, en geniet van lekker eten, maar flink met mate! En die koolhyDRAKEN, die laat ik nog steeds zo veel mogelijk links liggen, de slechte dan he.
Vanavond gaan mijn man en ik uit eten, indisch, mmmm! Dat is wel
bijzonder, een rijsttafel zonder rijst
DeMolenhoek schreef:Deze ochtend weegdag en eerste mijlpaal bereikt. Onder de 110. Vind het best apart. Ondanks de ww app ben ik niet echt aan het tellen. Sta ‘s ochtend op met een smoothie. ‘S middags rest van de smoothie en iets kleins. Warm eten eet ik gewoon wat ik wil. Flinke kaas en vleesplank gehad dit weekend voor vaderdag. Noem maar op. Geen idee wat ik doe maar het is goed. Geen honger etc.
Cubone schreef:DeMolenhoek schreef:Deze ochtend weegdag en eerste mijlpaal bereikt. Onder de 110. Vind het best apart. Ondanks de ww app ben ik niet echt aan het tellen. Sta ‘s ochtend op met een smoothie. ‘S middags rest van de smoothie en iets kleins. Warm eten eet ik gewoon wat ik wil. Flinke kaas en vleesplank gehad dit weekend voor vaderdag. Noem maar op. Geen idee wat ik doe maar het is goed. Geen honger etc.
Even in je geschiedenis gesnuffeld. Dan ben je dus al meer dan 4 kilo afgevallen in een kleine 4 weken. Wat knap!Goed bezig!