Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Princess_ schreef:Karl was helemaal niet degene die de link plaatste
_lautje_ schreef:Als iemand dit letterlijk schrijft waarom grijpt een mod dan niet in en wordt ze geband.
Iemand die dit doet moet je helemaal het podium niet eens bieden en tegen zichzelf beschermen. Want ze komt zo ook nog eens over als een idioot.
Karl66 schreef:Als jullie willen weten waarom Dinopino in dit topic zit en waarom ze alleen maar aan het voeren is, dan heeft ze dat hier al eerder verteld:Dinopino schreef:Wil jullie wel even bedanken want met mij hebben ook andere genoten van jullie ja wat ... ik weet niet precies hoe ik het noemen moet wat jullie doen.Dinopino schreef:Wij gaan er hier nog wat op drinken. Ze zijn het hier allemaal eens dat ik gewonnen heb. Wat jullie nog verder schrijven ga ik niet meer lezen we gaan even ontstippen. I am happy lal la. Heb zojuist een doos schokolade gewonnen.
Ze zit gewoon te trollen en reacties uit te lokken, dus een zinnige reactie hoef je niet te verwachten. Dat is helemaal haar doel niet. Ook hier geldt het oude adagium: "Don't feed the troll."
Dinopino schreef:Maar waarom is mijn vraag om aan te tonen dat de nos betrouwbaar is zo raar? Zoeken jullie echt een voorbeeld waarom ik de NOS nou niet echt heel errug vertrouw. Iemand gisteren nog de launching geziien van SpaceX. Kan je op de NOS site ook iet over vinden.
Dinopino schreef:Oh dat is positief nieuws toch. Wanneer de rest even niet meer plaats vind. Door het afbranden van twee chemische fabrieken is de produktie van vaccinaties natuurlijk ook in het geding gekomen.
Dinopino schreef:_Lautje ik wil het wel toelichten waarom ik liever niet zie dat er in Afrika ingeent wordt. Ik kende iemand wiens dochter na een inenting gestorven is. Vraag de mensen daar zelf maar eens hoe ze over inenten denken en wat hun ervaring is.
Ik heb dromertje2 gevraagd wat ze met haar vraag bedoelde zodat ik die goed beantwoordde kon. Nou ze zegt het is heel simpel. Dus dat heb ik ook gedaan.
Zo nu verlaat ik het topic. Ik heb op jullie vraag beantwoord.
Dinopino schreef:_Lautje ik wil het wel toelichten waarom ik liever niet zie dat er in Afrika ingeent wordt. Ik kende iemand wiens dochter na een inenting gestorven is. Vraag de mensen daar zelf maar eens hoe ze over inenten denken en wat hun ervaring is.
Ik heb dromertje2 gevraagd wat ze met haar vraag bedoelde zodat ik die goed beantwoordde kon. Nou ze zegt het is heel simpel. Dus dat heb ik ook gedaan.
Zo nu verlaat ik het topic. Ik heb op jullie vraag beantwoord.