4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: 4: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel — lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 13:07

Maanlicht :(:)

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 17:57

Drukte hier!

Oryani --> Keertje doen, werkt verassend goed vooral met witte peper erbij!
_mjwb --> Klinkt goed laat maar weten hoe het smaakt!
Maanlicht --> Alvast gefeliciteerd! Hopelijk kan je binnenkort inhalen met een extra groot feestje!

Ik heb vandaag paar kettlebells ingeslagen bij de Action! Laat het thuissporten maar beginnen.
Succes allemaal met traplopen, jumping jacks en thuisyoga haha!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 19:25

Zo raar dagje vandaag. Eerste dag thuiswerken. Maar de boel werkte niet. Dus ben alsnog twee keer naar m’n week gereden, eindstand, doet het nog steeds niet :')
Wel in pauzes gewandeld en om 17.00 nog langere ronde. Zolang we nog zonder dringende reden naar buiten mogen, maak ik daar gebruik van!

Ook raar gegeten door al het heen en weer rijden.

12.00: 3 rijstwafels met chocola
16.00: humble en crumble koek :') was van plan te lunchen met kwark, maar moest dus weer op en neer met auto. Dus maar snel een koek gepakt.
19.00: pangalicious met broccoli en kaas, aardappelbolletjes met mayonaise
21.00: tonijnsalade van tonijn in water uit blik en mayonaise, 2 gekookte eieren in rookvlees
Totaal 1.879 kcal
B: 11K stappen

@stephanie, goed bezig! Hier yogamat en resistance bands ook binnen. Even langs action morgen is geen verkeerd idee.

@maanlicht, wat rot dat het je zo bezig houdt Y;(

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:25

Stephanie_M schreef:
Oryani --> Keertje doen, werkt verassend goed vooral met witte peper

Ik heb vandaag paar kettlebells ingeslagen bij de Action! Laat het thuissporten maar beginnen.
Succes allemaal met traplopen, jumping jacks en thuisyoga haha!

Ik ben vegetariër, dus laat maar ;)

Ik heb vandaag ook een matje en resistance bands besteld, mijn vader heeft nog gewichten voor me liggen, ik ga toch ook m’n best doen het te onderhouden!

Mijn lijstje:
O: havermout met amandelmelk en een hele banaan
T: twee havermoutkoekjes
L: slaatje van rucola, kikkererwten, mozarella, zongedroogde tomaat en nog restjes gegrilde aubergine, courgette en paprika.
T: chocolade eitje (was niet eens lekker, verkeerde smaak gegokt), wat blokjes 50+ kaas en skyr
A: wortel-knolselderij-puree met een eitje in en falafel
1496 kcal
B: 12 km fietsen

Voor morgenvroeg staat er al een chia pudding met bosvruchten, kokosrasp en vanille-extract in de koelkast te wellen!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:36

Voor de fanatieke sporters of degene die zich strak aan een schema houden om af te vallen, succes de komende tijd en anders is het echt oké om in deze tijd wat minder fanatiek te zijn / meer te cheaten.

Ik probeer thuis 20 / 30 min te trainen maar wordt er zo chaggerijnig van om telkens oefeningen op te zoeken die ik kan doen; niet springen want dan klinkt het alsof ik door de vloer zak, gewichten zijn 1,5kilo geloof ik dus daar heb je ook niet heel veel aan en zo'n strechband (?) moet ik nog aanschaffen. Ik heb nu maar dus een lijstje gemaakt van 10 oefeningen die ik elke dag wil doen. Motivatie is ver te zoeken dus vaak stop ik halverwege.. Wel motiveert het me om beter op mijn eten te letten, dat is dan wel positief :D
Ga het wegen wel weer bij houden. Het schommelt zo dus moet echt onthouden om elke dag op hetzelfde tijdstip te gaan wegen ipv één keer sochtends en de volgende dag s'avonds.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:42

Casperzazoe, ik ben nogal iemand die slecht rust kan vinden. Wil dus altijd bewegen, bezig zijn. Sporten is vooral een uitlaatklep en plezier, de progress die ik ermee maak is mooi meegenomen. Ik baal niet om m’n lichaam dat ik niet kan sporten, ik mis vooral wat het mentaal voor me doet.

Ik ga morgen ook eens bij de Action kijken of ze nog kettlebells hebben, zat te kijken voor een 12 en 16kg, maar die dingen zijn duuuuuur.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:46

Zolang ik nog naar buiten kan/mag ga ik zelf lekker wandelen. Vandaag 15.000 stappen gezet, kan ook lopend naar m’n werk(2,2 km) en supermarkt (300m). :) Ik ben normaal de hele winter verkouden en momenteel gewoon 0,0 helemaal niet... vind het bijna eng haha.

Mijn dagje vandaag:
O: 125gr kwark met 20gr zelfgemaakte notengranola, 3 cappuccino’s
L: walnootbroodje met kipfilet, gemengde salade met kipflakes en olijfolie/balsamico
T: Zoete paprika, handje tomaatjes
A: Chili con carne met 40gr basmatirijst
S: Eiwitshake + 33gr. Spaanse fuet

En die 15.000 stappen vandaag dus maar :) Anders zou het tennistraining zijn geweest, doe ik dan toch liever :(.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:49

Haha Stephanie dat van die verkoudheid is zo herkenbaar :') ben voor eerst in 5 jaar niet ziek geweest in de eerste twee maanden van het jaar. Niet eens verkouden.
En fuet <3 goede snack

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-20 22:58

linoleum schreef:
Haha Stephanie dat van die verkoudheid is zo herkenbaar :') ben voor eerst in 5 jaar niet ziek geweest in de eerste twee maanden van het jaar. Niet eens verkouden.
En fuet <3 goede snack

O ja fuet is echt een verslaving van mij haha! En gelukkig past hij bijna altijd in m’n schema!!

Ik heb toevallig in Januari dan nog wel griep gehad, dat had ik dan ook weer 10 jaar niet gehad.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 00:40

linoleum schreef:
Casperzazoe, ik ben nogal iemand die slecht rust kan vinden. Wil dus altijd bewegen, bezig zijn. Sporten is vooral een uitlaatklep en plezier, de progress die ik ermee maak is mooi meegenomen. Ik baal niet om m’n lichaam dat ik niet kan sporten, ik mis vooral wat het mentaal voor me doet.

Ik ga morgen ook eens bij de Action kijken of ze nog kettlebells hebben, zat te kijken voor een 12 en 16kg, maar die dingen zijn duuuuuur.

Ja dat herken ik wel. Ik heb het geluk dat mijn werk doorgaat en dat erg intensief is, een hond heb die graag 1,5uur in de bossen wandelt en de paarden aan huis staan (daar is dus altijd wel wat te prullen of te doen).
Zomaar een rondje wandelen of fietsen door de wijk is ook niks voor mij. Heb wordt wel prima weer komende week, heb je een bos in de buurt? Desnoods sportschoenen aan om even een stukje te rennen en verder lekker genieten van de lente, dat doet geeft mij mentaal veel voldoening :)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:51

Bleaghhh wat een gedoe allemaal. -O- Ik sport echt al een halve maand niet meer, maar krijg het niet goed voor elkaar om thuis een of andere work-out te doen. Maar misschien moet ik gewoon eens beginnen, wilde ook gaan hardlopen. Van alleen maar thuis zitten en wel gewoon blijven eten wordt de situatie nou ook niet bepaald beter. :+

Ik weet het nog niet zo goed met IF trouwens. Ik stop om 19:30 met eten en dat gaat dan tot 21:00 goed, maar daarna krijg ik snel weer honger. Ik hou wel vol dus raak geen eten aan, maar was gisterochtend uiteindelijk echt duizelig van de honger dus ben toen toch maar iets eerder gaan eten dan 11:00. Ik heb jullie woorden 'dat het went' echt in mijn oren geknoopt, maar als dit zo blijft is het misschien niet de methode voor mij. Vind de fast ook niet bijster lang? Ik zie mensen die maar 4 uur op een dag eten en daarbij kan ik me voorstellen dat je de eerste week ziek zwak en misselijk door komt, maar 15,5 uur vasten inclusief slaap moet toch te doen zijn. >;)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 09:56

Castilja, waarom wil je IF doen? Voor mij is belangrijkste ook dat ik mentaal en fysiek goed voel met hoe en wanneer ik eet. Probeer wel pas later op de dag te eten, ene dag lukt dat beter dan andere dag. Als ik echt honger heb, dat ik er licht in m’n hoofd van wordt of misselijk, dan pak ik gerust om 9.00 al wat.
En ik hou zelf ook geen eindtijd vast. Richtlijn is beginnen om 12.00 (wat dus nogal eens wisselt) en dan dooreten tot ik genoeg heb. Ik heb zelf ook rond 21.00 altijd echt behoefte aan wat eten, dus dat blijf ik ook gewoon doen.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:02

Ik wilde het proberen omdat ik vaak's avonds ga snaaien als ik overdag toch stiekem te weinig heb gegeten. Daardoor kom ik best vaak boven mijn kcal uit terwijl de rest van de dag super netjes was. Ik schiet er vaak in de avond overheen en daarom leek het me een goed idee om eens te proberen of ik dat via IF op kan lossen. Ik kan het dus blijkbaar via IF oplossen, maar dat zorgt voor een wiebelig lijf :')
Wat zijn de voordelen voor jou, ben je afgevallen? Of geeft het vooral mentale rust?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:09

Maar met jouw probleem is dus IF niet de oplossing, maar overdag meer eten de oplossing. Dan zou ik daar aan gaan werken.

Voordeel voor mij is dat ik minder met eten bezig ben. Als ik vroeg begin met ontbijt, ben ik hele dag bezig met wat ik hierna ga eten en wanneer. Met IF heb ik daar op een of andere manier veel minder last van.

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:21

@Oryani Net lijstje zeg! Ik vind chiapudding altijd heel lekker klinken, maar tot nu toe was het iedere keer dat ik het heb gemaakt een teleurstelling :') Misschien doe ik toch iets fout. Hoe smaakte jouw variant?

@Casperzazoe het is denk ik ook een kwestie van gewenning, thuis sporten. Na een tijdje kost het niet zoveel moeite meer een goede routine te bedenken. In het begin is het echter even zoeken naar de juiste oefeningen etc. Even volhouden dus! Goed bezig in ieder geval!

@Linoleum Herkenbaar dat het thuiswerken niet helemaal vlekkeloos verloopt :') Hier ook regelmatig problemen met de VPN etc. Ons kantoorpand is echter gesloten, dus even langs ICT oid gaat even niet. Goed dat je ook gaat proberen thuis te sporten!

@Castilja Voor de een werkt IF beter dan voor de ander natuurlijk. Ik deed het destijds vooral omdat ik dacht dat het mijn lichaam misschien wat rust zou geven (veel last van mijn darmen etc.). Ik herken je verhaal wel, maar bij mij werd het echt beter na een tijdje. De honger verschoof vanzelf naar een later moment. Ik voelde me na een tijdje ook echt een stuk energieker, dat was bij mij wel een groot voordeel.

Ik heb een paar rare dagen gehad qua eten. Mijn vriend was jarig, wat toch mijn eetritme wat verstoorde. Daarnaast was ik gisteravond ook wel echt onder de indruk van de coronatoespraak van Rutte. Op een of andere manier greep ik toen toch naar wat chips. Al ben ik verder helemaal geen emotie-eter. Ik heb er maar gewoon aan toegegeven...
Het is voor mezelf wel nodig om af en toe even de touwtjes te laten vieren, om mezelf daarna weer vol op goed eten te focussen. Merk wel direct dat heel de week thuiswerken mijn ritme ook iets lijkt te verstoren. Maar vanaf vandaag ga ik er weer helemaal voor!
Ik heb afgelopen weekend mijn vetpercentage weer gemeten, wat uitkwam op 20,5%. Daar ben ik mega blij mee! Wil nog iets meer zakken, om nog iets beter in shape te zijn, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst!

Mijn lijstje voor vandaag:

O: 30gr havermout met 1 blokje 99% chocolade, kersen, 5gr lijnzaad en whey crispy
T: Shake van 200ml amandelmelk, 100gr magere kwark, 14gr whey perfection cookie&cream en 1 espresso + een appel
L: 2 Liefde & Passie zuurdesem boterhammen met 1 gebakken ei, 1 plakje ontbijtspek en 1 met pindakaas
A: tartaartje met 200gr aardappel, kastanjechampignons, ui en spinazie
T: Smart bar crunchy

B: 2 paarden rijden, 30 minuten krachttraining (heb gelukkig altijd al gewichten e.d. thuis)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:30

linoleum schreef:
Maar met jouw probleem is dus IF niet de oplossing, maar overdag meer eten de oplossing. Dan zou ik daar aan gaan werken.

Voordeel voor mij is dat ik minder met eten bezig ben. Als ik vroeg begin met ontbijt, ben ik hele dag bezig met wat ik hierna ga eten en wanneer. Met IF heb ik daar op een of andere manier veel minder last van.

Nee heb het zo aangevlogen dat het wel de oplossing zou moeten zijn; ik zorg dat ik binnen die 8 uur juist alles binnen heb. Probleem is alleen dat ik honger blijf houden. Had gisteren zelfs 2000 kcal gegeten, om 21:30 begon mijn maag weer te knorren. :+ Nou goed, ik puzzel en probeer nog even door. Misschien ga ik ook wel hetzelfde doen als jij; om 12:00 starten en op gevoel eten.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:49

Castilja schreef:
Ik wilde het proberen omdat ik vaak's avonds ga snaaien als ik overdag toch stiekem te weinig heb gegeten. Daardoor kom ik best vaak boven mijn kcal uit terwijl de rest van de dag super netjes was. Ik schiet er vaak in de avond overheen en daarom leek het me een goed idee om eens te proberen of ik dat via IF op kan lossen. Ik kan het dus blijkbaar via IF oplossen, maar dat zorgt voor een wiebelig lijf :')
Wat zijn de voordelen voor jou, ben je afgevallen? Of geeft het vooral mentale rust?

Ik denk ook dat ''de oplossing'' voor je misselijkheid ligt bij het verdelen van je eten overdag! En anders, jezelf wel wat toestaan 's avonds, maar iets gezonds? (dat je 250 kcal overhoudt om dan nog te spenderen).

Hier probeer ik echt heel erg structuur te houden, wat resulteert in dat ik wel iets meer eet dan bedoeld. Nog even balans zoeken. Gisteren:
O: skyr vanille (176)
T: mango (123)
L: klein stokbrood met hummus pijnboompit (563)
A: wok met thick noodles en rundergehakt (877)
T: half bakje koffiemousse (126)
Totaal: 1864

Vandaag:
O: skyr vanille (155)
L: indiaas gekruide broccoli rösti (552)
T: wijn :') (360)
A: zalm met risotto (nog onbekend, maar gok op 800)
Totaal: 1068 + avondeten = 1868 ongeveer

Wat thuiswerken met mij doet is dat ik toch echt ontbijt nodig heb (normaal skip ik die altijd). Ik mis het sporten ook. Ik heb wel een fitnesshoepel in huis, en ga straks een lesje van Jilian Micheals (30 day shred) doen :') In het verleden vond ik die altijd erg pittig en prima thuis te doen.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:54

:wave: Ik kom weer even onder mn steen vandaag. Ik heb een paar ontzettend slechte dagen achter de rug qua eten en bewegen. Ik werd getest op corona (gisteravond laat eindelijk uitslag, negatief) dus ik mocht niet naar mn werk en ben verder eigenlijk ook niet naar buiten gegaan. Stel, je hebt t wel...
De stress daarvan, en de frustratie dat ik niet kon werken terwijl het juist nu zo druk is (zorg), zorgden ervoor dat ik ging snaaien, en niet zo'n klein beetje ook.
Vandaag mezelf weer schop onder mn kont gegeven. Ik weet nu dat ik ok ben, kan weer werken, dus nu weer normaal.

Plan voor vandaag:
O: plak krentenbrood, volkorenbroodje 30+ kaas, beker optimel
T: 2 kiwi's
L: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas en tomaat, beker optimel
T: gekookt ei, komkommer
A: volkoren penne met tomatensaus en lekker veel groente
T: smoothie van banaan, sinaasappel en kiwi

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 10:56

Ik ben niet misselijk hoor! :) Het is echt puur dat ik slap word als ik al een tijd niet heb gegeten. Bloeduikerspiegel dondert naar beneden en daar reageert mijn lijf gewoon nogal op. Maar dank voor de tips, ik ga er gewoon nog even mee prutsen. Kijken wat wel- en niet werkt.

Ohhh ik heb ook tijden Jillian Michaels gedaan!! Da's een goede! Ik heb ook nog gewichtjes liggen hier. <<)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 13:09

Wat balen voor iedereen dat de sportschool dicht is. Ik heb daar geen moeite mee want als ik ergens geen zin in heb is het de sportschool haha.

Hier ook thuis aan het werk en dat is niet goed voor me.. Dan ligt al het eten voor het pakken terwijl juist op kantoor kan ik het niet pakken en dat werkt goed.
Heb me het weekend goed gedragen en was zo blij dat ik na vietnamees, friet, 1 pak koekjes en 2 chocolaatjes niks was aangekomen en vandaag weer mooi een halve kilo er af!

Gisteren:

O: 500 gr kwark
L: 2 geroosterde boterhammen met pate
T: Jodenkoek
A: Varkenshaas, gebakken aardappels en witlof met ham/kaas
T: 40 gr chocola.

vandaag:
O: 500 gr kwark
L: 3 wentelteefjes met klein beetje suiker
A: aardappel puree, zalm,spinazie
T: 40 gr chocola

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 20:35

Stephanie_M Oh, ik denk dat ik morgen ook even naar de action ga, al zal het wel uitverkocht zijn net als alles.. -O-

linoleum Oh, ik ben ZO jaloers op die koekjes. Ik ga ze denk ik voor mijn vriend bestellen voor zijn verjaardag, want hij heeft het er ook steeds over!

casperzazoe Ik let op het moment eigenlijk alleen op mijn eten omdat ik echt nog té benauwd ben voor de crosstrainer. Misschien morgen maar even proberen want mijn werkdagen zijn zo kort dat ik tijd zat heb.. Toch fijn dat ik die thuis heb staan waar gratis af te halen toch niet goed voor is :')

Verder mijn lijstjes van Gisteren en vandaag.

Gisteren
O: amandelmelk / brinta / cranberry sultana mix (232)
T: Appel (84)
L: 2 kaiserbroodjes / 2 eieren / kaas (495)
T: 1 vegan banaan pindakaas choco koekje zelfgemaakt (105)
A: HOH gehakt / champignons / paprika / passata / macaroni (717)
T: 1 vegan banaan pindakaas choco koekje zelfgemaakt (105)

Totaal: 1.738
6.000 stappen

Vandaag
O: 250gr kwark / 4 vruchten spread / whey crispy / cruesli cookies & cream (328)
T: Worstenbroodje van de bakker (245)
L: 2 body & fit pancakes met aardbeien (236)
A: noodles / 2 eieren / sperziebonen (739)
T: Yoghurt aardbei framboos van almhof (168)

Totaal: 1.717
10.000 stappen

_mjwb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 23:01

Ik ga morgenochtend even alles bijlezen, ik loop alweer achter. Beetje chaos door alle omstandigheden!

Ik wil toch even trots vertellen dat ik vandaag ben gaan hardlopen. Ik kon dat echt nooit zonder neer te vallen, maar heb het vandaag toch gedaan en het ging nog goed ook! 2 min wandelen, 1 min hardlopen en dat 10 keer herhalen zodat ik op een half uur uit kwam. Vervolgens ben ik ‘s avonds nog 2 uur gaan wandelen met mijn moeder en ‘s morgens met mijn paard een rit gemaakt van 20 km na het werken :D.

Stappenteller staat op 33.587 voor vandaag.

Daarnet heb ik muesli-banaan koekjes gezien op FB, wat heel erg makkelijk leek om te maken dus dat ga ik morgen eens proberen. Banaan prakken en muesli erdoor heen mengen. Daarna bolletjes maken en bakken op 170 graden ongeveer 20 min (beetje in de gaten houden). Ik ben benieuwd!

En Maanlicht, ondanks het niet kunnen vieren van je verjaardag. Gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag heb gehad! :D

Dankje Oryani! Ik ga de plaatkoek van de week proberen!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 23:12

m9ara schreef:
@Oryani Net lijstje zeg! Ik vind chiapudding altijd heel lekker klinken, maar tot nu toe was het iedere keer dat ik het heb gemaakt een teleurstelling :') Misschien doe ik toch iets fout. Hoe smaakte jouw variant?

T: Shake van 200ml amandelmelk, 100gr magere kwark, 14gr whey perfection cookie&cream en 1 espresso + een appel

Nou, helemaal geweldig was het nu ook niet :+ Maar dat ligt aan de textuur. Smaak was prima: ik had drie scheppen chia zaad met amandelmelk, 200 ml amandelmelk, 5g kokosrasp, 100g diepvries bosvruchtenmengeling en dan wat druppels vanille-extract erin. Met die verhouding was hij behoorlijk geslaagd.
En he, ik heb alles van je shake voorhanden! Die maak ik morgen!

_mjwb schreef:
Daarnet heb ik muesli-banaan koekjes gezien op FB, wat heel erg makkelijk leek om te maken dus dat ga ik morgen eens proberen. Banaan prakken en muesli erdoor heen mengen. Daarna bolletjes maken en bakken op 170 graden ongeveer 20 min (beetje in de gaten houden). Ik ben benieuwd!

Ja, zo maak ik mijn ‘standaard‘ koekjes ook! Lukt zeker! Ik maak de bolletjes wel met twee lepels en niet met m’n handen, dat wordt nogal een knoeiboel.
Gefeliciteerd met het lopen!

Mijn lijstje:
O: chiapudding
T: 2 havermoutkoekjes
L: slaatje met rucola, seitan, mozarella, kidneybonen
T: skyr
A: preipuree met een sofish burger
T: wat rozijntjes
1503 kcal
B: 12 km gefietst

m9ara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:35

@Oryani, textuur was inderdaad voor mij ook het grootste 'probleem'. Misschien dat het beter zou zijn met iets van yoghurt oid in plaats van amandelmelk. Overigens hoorde de appel niet bij mijn shake, dat was een apart tussendoortje :D

@_mjwb goed bezig!! En 33.587 stappen is ook iets om trots op te zijn, dat red ik echt nooit! :wow:

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 225gr melkunie proteine, 10gr whey crispy
T: Kelloggs reep, appel, 1 protein bite
L: 30gr havermout met 1 blokje 99% pure chocolade, kersene n 5gr lijnzaad + 2 rogge crackers met 100gr cottage cheese
D: Polenta'friet' uit de oven met rozemarijn en parmezaan en een salade van tomaat, cannelinibonen en kappertjes
T: Body & fit pro bar en smart protein drink
Totaal 1738 kcal (129gr eiwitten)

B: 1 paard rijden, 3 kwartier krachttraining en een half uurtje lopen als lunchpauze nu ik thuis werk! :D

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 09:48

Zo, ik heb weer even bijgelezen..

Dustinlover schreef:
Hier ook thuis aan het werk en dat is niet goed voor me.. Dan ligt al het eten voor het pakken terwijl juist op kantoor kan ik het niet pakken en dat werkt goed.

Hier loop ik ook tegenaan, het werk geeft me altijd veel structuur en dan kan ik in ieder geval overdag al netjes eten.

_mjwb schreef:
Stappenteller staat op 33.587 voor vandaag.

Goed bezig geweest!! Ik zit vaak hoog in de stappen maar 33k is toch alweer n tijd geleden.

Gisteren de diepvries gepoetst en mijn bakverslaafde zusje had daar eea achtergelaten. Dus ik vond 2 plakjes met appel en cranberry erin en het leek heel erg op brood. Mijn zusje had geen idee wat ze toentertijd ook alweer allemaak gemaakt had. Toen ik die twee plakjes op had zegt ze ineens, ohhh ja ik weet het weer. Dat is oliebollenbrood :') Nou thanks, daar ging mn goede start van het schema. Het was overigens wel erg lekker, dus mocht iemand geen idee hebben wat te doen met zijn overgebleven oliebollenmix... maak er brood van. Verder gisteren helaas heel de dag slecht afgemaakt met een stukje vlaai, twee koekjes en minimaal 10 paaseieren :(

Oftewel, vandaag moet er weer echt strikt gegeten worden ~~}>

Wij hebben een prima fitness aan huis (powerrack, rack pull, leg extension, leg curl, veeeel dumbells, roeiapparaat, fiets etc.) en mijn vriend is er nog nooit zo blij mee geweest, wordt dat ding toch nog gebruikt ;) Ivm zijn abo bij zo'n 24/7 open fitness werd er bij ons bijna nooit aan huis getraind.