Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephanie_M schreef:Oryani --> Keertje doen, werkt verassend goed vooral met witte peper
Ik heb vandaag paar kettlebells ingeslagen bij de Action! Laat het thuissporten maar beginnen.
Succes allemaal met traplopen, jumping jacks en thuisyoga haha!
linoleum schreef:Haha Stephanie dat van die verkoudheid is zo herkenbaarben voor eerst in 5 jaar niet ziek geweest in de eerste twee maanden van het jaar. Niet eens verkouden.
En fuetgoede snack
linoleum schreef:Casperzazoe, ik ben nogal iemand die slecht rust kan vinden. Wil dus altijd bewegen, bezig zijn. Sporten is vooral een uitlaatklep en plezier, de progress die ik ermee maak is mooi meegenomen. Ik baal niet om m’n lichaam dat ik niet kan sporten, ik mis vooral wat het mentaal voor me doet.
Ik ga morgen ook eens bij de Action kijken of ze nog kettlebells hebben, zat te kijken voor een 12 en 16kg, maar die dingen zijn duuuuuur.
linoleum schreef:Maar met jouw probleem is dus IF niet de oplossing, maar overdag meer eten de oplossing. Dan zou ik daar aan gaan werken.
Voordeel voor mij is dat ik minder met eten bezig ben. Als ik vroeg begin met ontbijt, ben ik hele dag bezig met wat ik hierna ga eten en wanneer. Met IF heb ik daar op een of andere manier veel minder last van.
Castilja schreef:Ik wilde het proberen omdat ik vaak's avonds ga snaaien als ik overdag toch stiekem te weinig heb gegeten. Daardoor kom ik best vaak boven mijn kcal uit terwijl de rest van de dag super netjes was. Ik schiet er vaak in de avond overheen en daarom leek het me een goed idee om eens te proberen of ik dat via IF op kan lossen. Ik kan het dus blijkbaar via IF oplossen, maar dat zorgt voor een wiebelig lijf![]()
Wat zijn de voordelen voor jou, ben je afgevallen? Of geeft het vooral mentale rust?
m9ara schreef:@Oryani Net lijstje zeg! Ik vind chiapudding altijd heel lekker klinken, maar tot nu toe was het iedere keer dat ik het heb gemaakt een teleurstellingMisschien doe ik toch iets fout. Hoe smaakte jouw variant?
T: Shake van 200ml amandelmelk, 100gr magere kwark, 14gr whey perfection cookie&cream en 1 espresso + een appel
_mjwb schreef:Daarnet heb ik muesli-banaan koekjes gezien op FB, wat heel erg makkelijk leek om te maken dus dat ga ik morgen eens proberen. Banaan prakken en muesli erdoor heen mengen. Daarna bolletjes maken en bakken op 170 graden ongeveer 20 min (beetje in de gaten houden). Ik ben benieuwd!
Dustinlover schreef:Hier ook thuis aan het werk en dat is niet goed voor me.. Dan ligt al het eten voor het pakken terwijl juist op kantoor kan ik het niet pakken en dat werkt goed.
_mjwb schreef:Stappenteller staat op 33.587 voor vandaag.