Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:IMANDRA schreef:Oef ik zou wel nog iets eten Zertab, 1000 is wel heel weinig... Zéker als je nog gaat sporten. Wat is je BMR?
Weet ik niet. En ik heb het andere topic gelezen, maar daar kwam ik niet heel erg uit.. Hoe je dat moet berekenen.
Britt_Sisi schreef:Zertab schreef:
Weet ik niet. En ik heb het andere topic gelezen, maar daar kwam ik niet heel erg uit.. Hoe je dat moet berekenen.
https://www.flowfitness.com/nl/bmr-berekenen/
Hier kan je het gewoon invullen!
Zertab schreef:Zertab schreef:Mijn BMR is 1500. Dagelijks energie verbruik is 1800. Even allemaal afgerond. Maar hoeveel moet ik dan eten?
En heb even geen tot weinig lichaamsbeweging gepakt.
Wat zou ik aan moeten houden?
MarlindeRooz schreef:Zertab. Zo lastig is meer eten niet hoor. Ik zou rond 1700-1800 doen. 1800 op sportdagen en 1700 op normale dagen. En muesli / noten door je kwark doen. Meer aardappels eten. Handje noten / snack met meer kcal.
Heb net een beetje chips gehad als beloning. Heb veel gedaan vandaag. Net vriendin bezocht in de kliniek en dat is altijd een beetje narig. Heb volgens Fitbit 2500 verbrand en ik denk rond de 2000 gegeten. Meer dan prima!
IMANDRA schreef:MarlindeRooz schreef:Zertab. Zo lastig is meer eten niet hoor. Ik zou rond 1700-1800 doen. 1800 op sportdagen en 1700 op normale dagen. En muesli / noten door je kwark doen. Meer aardappels eten. Handje noten / snack met meer kcal.
Heb net een beetje chips gehad als beloning. Heb veel gedaan vandaag. Net vriendin bezocht in de kliniek en dat is altijd een beetje narig. Heb volgens Fitbit 2500 verbrand en ik denk rond de 2000 gegeten. Meer dan prima!
Dit ja.
Heel eerlijk snap ik die opmerkingen nooit haha. Als je niet meer dan bijv 1200 kan eten, hoezo moet je nu dan afvallen (a). No offense en niet naar iemand specifiek hoor.