Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sans6 schreef:Ik krijg binnenkort een egeltje op de binnenkant van mijn arm en twijfelde ook hoe om. Voor mij op z'n kop of juist niet? Nu heb ik m dwars gepland. Als mijn arm normaal naar beneden hangt, is ie op z'n kant, zn neusje wijst naat de binnenkant van mijn elleboog. Als ik mijn arm buig zie ík m dus goed om.
RedPassion schreef:sans6 schreef:Ik krijg binnenkort een egeltje op de binnenkant van mijn arm en twijfelde ook hoe om. Voor mij op z'n kop of juist niet? Nu heb ik m dwars gepland. Als mijn arm normaal naar beneden hangt, is ie op z'n kant, zn neusje wijst naat de binnenkant van mijn elleboog. Als ik mijn arm buig zie ík m dus goed om.
Ik heb een rat op mijn onderarm en die staat 'rechtop' als mijn arm gewoon naar beneden hangt. Voelde voor mij het meest logisch maar ik moet zeggen dat ik die van Ir1ne helemaal niet gek geplaatst vind. Mooi gezet ook!
Edit, zo dus:
[ [url=m/WhVhBV.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Met hier nog een erg boze huid en opgezette arm)
Hawkeye schreef:Ik meld me even!
Helemaal verliefd geworden op een flash ontwerp van een artiest![]()
Enige probleempje, ik ben tattoomaagd
Naar mijn mening zou die tattoo het mooiste staan op de ribben, maar omdat ik overal lees dat het zo pijnlijk is, durf ik niet zo goed...
Verder weet ik ook niet hoe mijn huid er op reageert.
Wat is wijsheid? Doen of laten gaan?