moonsparkle schreef:Nee bedankt ik had ze dus kunnen krijgen maar ik wil zelf proberen om er niet aan te beginnenik zou het zo nog kunnen krijgen als ik de huisarts bel
Nee ik bedoel die met essentiële oliën. De echte geef ik niet aan een ander.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Warboel schreef:Dat geeft toch niet Goldie! Ik neem vaak een pammetje voor het slapen.. Vannacht niet gedaan en had zulke nare en bizarre dromen, werd vanochtend helemaal onrustig en in de war wakkerTerwijl als ik ze wel slik ik gewoon rustig redelijk droomloos doorslaap. Je hebt ze niet voor niks!
Ik heb dan Temazepam (en evt diazepam voor overdag, maar ivm 24 uur niet mogen autorijden neem ik die niet vaak) en neem ze natuurlijk liever niet maar je nachtrust en gevoel is ook belangrijk.
Charlotte446 schreef:Even een ego-bericht. Vandaag dus het eerste gesprek met de nieuwe bedrijfsarts gehad. Ben al bijna anderhalf jaar thuis met een burn-out, zwaar ongeluk en sinds kort een chronische darmziekte.
Was telefonisch, hij kwam heel ongeïnteresseerd over. Had ik bijvoorbeeld net over mijn darmziekte verteld en welk medicijn ik daarvoor gebruik. Vraagt hij daarna welk medicijn gebruik je daarvoor? En zo’n situatie meerdere keren gehad.Aan het einde van het gesprek gaf hij aan zo telefonisch en zonder de terugkoppelingen van de vorige bedrijfsarts geen advies kon geven.
Belde hij een paar uur later weer dat ik gewoon kan werken. Want hij heeft ook werknemers gehad met een burn-out of mijn darmziekte die wel gewoon kunnen werken. Ik vond het echt te schofterig voor woorden.
Achteraf heb ik hem opgezocht op internet, hij wordt als bedrijfsarts beoordeeld; oa geen empatisch vermogen, houdt zich niet aan richtlijnen en heeft iemand aan het werk gezet, ging niet en resulteerde erin dat dat gezien werd als werkweigering en dus salaris nog verder gekort.
Gaat een leuke periode worden
Goldie schreef:Dan heb ik de uitzondering denk ik, vind het echt een hele fijne begripvolle en geïnteresseerde man
Wat een l*l zeg, ben je lekker mee. Zelfs zonder burnout zou ik helemaal flippen door zo iemand.. gelukkig staat je werkgever achter je. Hopelijk doen ze in de toekomst geen zaken meer met hem...
Nickolay schreef:wat een hork die bedrijfsarts. Sorry kan het niet anders zeggen
Cayenne schreef:Charlotte, begon zijn achternaam toevallig met een A? Klinkt echt precies als de bedrijfsarts die ik de eerste keer had. Ik kwam volledig overstuur thuis!
Daarna een second opinion aangevraagd en een tweede bedrijfsarts gehad die me gelukkig volledig gelijk gaf en zei dat de eerste bedrijfsarts ook bekend stond als een enorme hork.