Miesemuisje schreef:Goedemorgen!![]()
[ [url=m/jBvbXM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeh waar zijn jouw schaaltjes van?
Edit:
Anyways, ik meld me hier ook weer

Vandaag was slecht qua friet etc, morgen hopelijk beter
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miesemuisje schreef:Goedemorgen!![]()
[ [url=m/jBvbXM.jpg]Afbeelding[/url] ]
DonnnavZ schreef:[ [url=m/YPkLOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dag 2 van de 3 sportschool erop zitten... Vandaag maar een kort uurtje maar heb ook 2 stallen uitgedaan
Armday vandaag oeff zo'n hekel aan... Tussen de gespierde kerels met mn itty bitty dumbells haha
Nu douchen en naar de film
Mariska88 schreef:DonnnavZ schreef:[ [url=m/YPkLOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dag 2 van de 3 sportschool erop zitten... Vandaag maar een kort uurtje maar heb ook 2 stallen uitgedaan
Armday vandaag oeff zo'n hekel aan... Tussen de gespierde kerels met mn itty bitty dumbells haha
Nu douchen en naar de film
Vind dit wel stoer hoor!!
Ik voel me tussen die mannen en vrouwen trouwens ook behoorlijk ongemakkelijk.. Dus ben er eigenlijk nooit.. Komt later misschien wel of als het er eens rustig is
Ocean_Child schreef:Pffff hoe doe jullie dat ‘s avonds? Ik heb de hele dag netjes op mijn eten gelet, maar nu enorme trek in iets lekkers...
StillAngel schreef:Hallo iedereen! Ik doe ook mee als het kan. Ik was 2 jaar terug rond de 78 en nu vanochtend 92.4.. Wat ben ik geschrokken zeg. Op mezelf wonen heeft mij dus echt niet goed gedaan wat dat betreft. Ik ben ooit wel al eens afgevallen van 94 tot 78 maar om nu weer helemaal opnieuw te beginnen is toch balen.
Ik ben sinds gisteren begonnen met intermitted fasting 16:8. Dus 16 uur vasten en 8 uur eten. Sporten heb ik echt heel weinig energie voor tegenwoordig dus ik wandel wanneer het kan.
Veel succes iedereen!