Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Hier ook eindelijk de stap gezet voor powderbrows. Nu natuurlijk nog erg hard, ben benieuwd hoe het er over een paar dagen/weken uit ziet!
[ [url=m/y0kEND.jpg]Afbeelding[/url] ]
martine0503 schreef:[ [url=m/rBR5iP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo is het nu genezen. Heel stuk zachter dus.
Let niet op de wallen onder mijn ogen. Laatste dagen slecht geslapen
Little_Gift schreef:martine0503 schreef:[ [url=m/rBR5iP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo is het nu genezen. Heel stuk zachter dus.
Let niet op de wallen onder mijn ogen. Laatste dagen slecht geslapen
Dit zijn geen powderbrows of microbladings toch? Maar puur getatoeëerde wenkbrauwen?
Ze zien er alleszins uit als een tattoo en niet als een powderbrow of microblading?
Dabiscui schreef:Hi allemaal, ik heb gisteren mijn wenkbrauwen laten doen (powder brows). Hoe deden jullie dat na de behandeling met naar stal toe gaan? Wel of niet rijden? En voor hoelang?
Suzanne F. schreef:Dabiscui schreef:Hi allemaal, ik heb gisteren mijn wenkbrauwen laten doen (powder brows). Hoe deden jullie dat na de behandeling met naar stal toe gaan? Wel of niet rijden? En voor hoelang?
Nou gewoon rijden.![]()
Wat heeft rijden nou met je wenkbrauwen te maken? Tenzij je in de stromende regen wil gaan rijden, dan zou ik even overslaan. Ze mogen niet nat worden.
Suzanne F. schreef:Sorry het was niet onaardig bedoelt. Ik begreep het alleen echt niet.
Maar als je aangeeft dat je veel gaat zweten en dat er veel stof is dan begrijp ik het beter. Dan kan je misschien beter een paar daagjes niet rijden.