Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
 . Dus er gaat wel iets weg, maar niet zo veel als ik van te voren verwachtte.                                                         
 . Vond de tip alle kleding die je hebt alleen in je kledingkast te bewaren, had inderdaad nog veel in bakken weggestopt. Ben ook weer 7 kilo afgevallen, dus alles wat sowieso niet meer past/leuk staat/versleten/te oud is weggedaan en nieuw gekocht ter vervanging indien nodig. Kleding heb ik genoeg, zeker niet te veel en zat leuke combi's mee te maken, maar draag vaak maar een deel omdat ik 's ochtends inspiratie mis. Vandaar een aantal leuke sets gecombineerd en samen zo in m'n kast opgehangen, dit werkt goed voor om af te wisselen en er leuk bij te lopen, dus ook alles zoveel mogelijk te dragen wat ik heb. Inderdaad alle seizoenen bij elkaar in de kast, maar heb stapels van verschillende soorten kleding gemaakt en de dingen voor de zomer dan onderop de stapels gelegd. 

DuoPenotti schreef:Goed bezig germie.
Mooi servies.
Ik heb altijd een big shopper en linnen tasje in de auto en mijn fietstas zitten.
Die neem ik de winkel mee in. En dan krijg je geen tasje meer toegestopt.
Scheelt een berg plastic.

. Ik koop zelf heel weinig bij de kringloop, soms een boek, en ik zoek nu manden om planten in te zetten voor bij de voordeur. Die manden houden het maar kort vol meestal, zonde om daar dure nieuwe voor te kopen.                                                         germie schreef:Nu weet ik dat je soms bij een kringloop wel een gebruikte gratis tas krijgt, zouden die er wat aan hebben? Want het weggooien terwijl het gewoon nog wel 10 keer gebruikt kan worden vind ik ook zonde. Maar ik heb aan 1 bigshopper vol genoeg.
Zo vond ik ook wel 10 linnen tasjes, en die dingen gebruik ik eigenlijk nooit.
cobiie schreef:Hier heb ik van de week ook eindelijk een fijne kringloop gevonden om de spullen bij af te gooien. Wij zijn nog op zoek naar een kast voor de tuinspullen en ik was dus ook even binnen gelopen.
Een passende kast hadden ze niet maar bij de speelgoed wel een barbiehuis voor maar 13 euro. Daar heb ik even over getwijfeld. Maar uiteindelijk laten staan aangezien ze nog niet met Barbie's spelen. Het voelt wel goed dat ik die heb laten staan ondanks dat mijn man en schoonmoeder mij voor gek hebben verklaard dat ik hem niet mee had genomen.