Maar goed voor de Ts is het alles behalve grappig.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
senna21 schreef:justdiesel schreef:Beelddenker![]()
Maar goed voor de Ts is het alles behalve grappig.....
Een flinke lachbui wil soms ook nog wel eens ontspannend werken op de spieren.![]()
Alles voor het goede doel.![]()
Ts, ik hoop dat het volgende onderzoek jouw meer perspectief geeft op een oplossing.
J1995 schreef:Oja ik had niet gereageerd op de gevolgen van de AB kuren. Normaal ben ik altijd de l*l met schimmel na AB, maar godzijdank nu nergens last van. Nouja maagpijn etc, maar een schimmel zou het wel echt helemaal extreem k*t maken, letterlijk
linnie050 schreef:Stel je komt echt niet verder en er komt niks uit misschien kan acupunctuur helpen of iets anders in die richting.
Pff hoop echt voor je dat er wat uitkomt.
J1995 schreef:Dat is waar.. Ben er ook wel aan toe om te weten waarom dit zo is. Zou dit niet meer beter worden, maar er nooit een oorzaak gevonden worden, dan weet ik niet of ik daar mee kan leven. En ik heb lang gehoopt dat het op een dag zo ineens weer goed zou zijn, maar daar geloof ik niet meer in ondertussen...
Nou klink ik vast mega depressief, maar dat is niet zo hoor![]()
Vandaag 1100 ml in m'n blaas en het enige waar ik last van had, was druk in m'n buik en bij sommige bewegingen een stekend gevoel in m'n blaas. Had het er een paar dagen geleden nog met de verpleegkundige over, toen was het 's ochtends 700 en toen zei ze dat je ''normaal'' met 300 ml wel aandrang hebt.
Ondertussen weten ook een aantal mensen van m'n probleem en 1 daarvan was geopereerd aan haar buik en kon daarna niet plassen. Ze zei dat ze helemaal gek werd en het idee had te ontploffen.. Bij 400 ml![]()
En een verpleegkundige zei dat ze eens geprobeerd had hoe lang ze het kon ophouden en toen ze het niet meer op kon houden en een bladderscan deed was dat 350 ml.
Ik kan me dat moeilijk voorstellen... Google me helemaal suf over wat normaal is en wil eigenlijk van iedereen weten bij hoeveel ml ze aandrang krijgenMaar als er nu rond de liter komt, terwijl ik nergens last van heb, dan denk ik wel even; Oei
![]()
('T is trouwens niet zo dat ik nogsteeds elke dag zoveel heb hoor. 'S ochtends vaak wel redelijk wat, maar overdag ook vaak genoeg onder de 400)