Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:27

Fee_

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:49

Ik had die ook gezien en twijfel om de stretch/tricot doek te bestellen, om te kijken of dragen wat voor mij is. Onze kleine word in maart geboren.

Of raden jullie om gelijk voor een geweven te gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:02

Ik vind geweven fijner, kun je ook langer gebruiken. Rekbaar word op een gegeven moment zwaar en met geweven kun je zo lang blijven door dragen dat je zelf (en kindje) wilt. Maar, is natuurlijk ook persoonlijk!

Ik heb een aantal doekjes van Britt op bezoek. Ik ben verpest := dacht dat mijn goedkope troepdoekjes zacht waren, maar nu ik dit heb gevoeld...... _O-

Afbeelding

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:06

Fee_ schreef:
Ik had die ook gezien en twijfel om de stretch/tricot doek te bestellen, om te kijken of dragen wat voor mij is. Onze kleine word in maart geboren.

Of raden jullie om gelijk voor een geweven te gaan?

rekbaar vind ik makkelijker met een newborn dan geweven.

eens ze iets groter zijn dan geweven.

nu,rekbaar kost altijd een stuk minder,dus mss geen slecht idee om het te proberen?als het iets voor jou is,zal er automatisch wel een geweven doek volgen.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:22

Ik vond de rekbare doek niks. Te warm en door het voorknopen zat de baby nooit goed. Geweven kon ik gelijk beter mee uit de voeten. Maar veel mensen vinden rekbaar juist fijn en het voorknopen makkelijk, dus je kan er altijd eentje bestellen om te proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:25

Hier in het begin fan van geweest, tot ze begon te wiebelen met haar kont. Ze wiebelde haar zo los/scheef. Toen over gestapt op geweven :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:28

Ik heb een super lief aanbod gekregen van een mede bokker. Dus ik ga gewoon beginnen met de rekbare, als het was is komt er vast wel een geweven inderdaad.

Thanks voor de tips!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:37

Leuk dat we elkaar onderling kunnen helpen zo! +:)+
Dat vind ik ook vaak zo leuk aan de ‘draagcommunity’ :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:38

Zeker leuk. Dankzij dit topic heb ik ook al meerdere doeken kunnen proberen. Zo fijn, want nu begin ik tenminste uit te vinden wat ik nou echt fijn vind.

Wij gaan dit weekend een weekendje weg en wat neem ik mee... Een draagdoek, een ringsling, een aquasling én een Tula := beetje overdreven, maar goed. Beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:47

En wat is tot dusverre je favoriet? :)) Er is ook zo veel hè, alle verschillende blends en dan scheelt het ook weer per merk hoe de kwaliteit is. En dan nog de verschillende knopen en maten, en ringslings nog natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:51

Ik wil dolgraag een 2de bij maar ik mag niet. Vriend wil dan een draagzak, dat is toch meer zijn ding. Mannen, niets mee aan te vangen :+

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:55

Ashleydk schreef:
Zeker leuk. Dankzij dit topic heb ik ook al meerdere doeken kunnen proberen. Zo fijn, want nu begin ik tenminste uit te vinden wat ik nou echt fijn vind.

Wij gaan dit weekend een weekendje weg en wat neem ik mee... Een draagdoek, een ringsling, een aquasling én een Tula := beetje overdreven, maar goed. Beter te veel dan te weinig zullen we maar zeggen!

Ik ben ook een werkend weg maar ben Mn doeken vergeten |(

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 16:58

Je zit zeker niet in de buurt Dianta?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:02

Mmmmh lastig. Ik denk dat ik de PN Landon tot nu toe het fijnste vind <3 maar de Maisaa Synergy ringsling heeft mij ook zeer positief verrast! Ik heb ooit een ByKay RS gehad maar zelfs na een consult kon ik er echt niet mee overweg dus dacht dat RS gewoon niets voor mij was, maar deze Maisaa is zo zacht dat ik hem super makkelijk aangespannen krijg!

Afbeelding

Ah wat rot Dianta! Waar ben je?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:02

Als je in de buurt van Alkmaar zit mag je er van mij ook eentje lenen Dianta.

DMH, gewoon uitleggen dat je een reservedoek nodig hebt, of een maatje kleiner voor andere knopen (sowieso straks met rugdragen), of een andere blend voor in de winter, of een extra mooie voor de feestdagen straks...:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:06

Dani, reserve doek sowieso! Ik heb nu zelf een 3, 5 en een 7 maar mijn 5 heeft een gebroken draad dus die heb ik vandaag opgestuurd ter reparatie maar toch mis ik hem omdat mijn 5je wel de meest gebruikte is. Dus wil er eigenlijk nog een 5 of 6 bij. Of allebei én een 4 := en nu dus ook een RS _O-

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:07

Of in de buurt van de Weerribben/Noordoostpolder Dianta.
Dan heb ik ook nog wel wat te leen :P

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:11

Ja dat bedoel ik Ashley! _O- Ik heb er net een 4'tje bij dus ga nu eerst oefenen met heupdragen. Denk dat kind de hip carry wel zal waarderen, bij de fwcc zit hij nu steeds scheef omdat hij per se om zich heen wil kijken. :')

Ik heb volgens mij wel een fijne RS maar krijg 'm net niet goed steeds. Ik wil binnenkort een consult voor de ruck, dan neem ik die ringsling ook wel even mee. Denk dat 't met een paar tips al beter gaat. Hij lijkt goed te zitten maar z'n knietjes zakken snel omlaag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:12

En wij gaan zo naar Texel dus als je toevallig op Texel zit kan ik nog wat voor je meenemen :=

_Siri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:14

Ik gebruik nog steeds voornamelijk 6’jes. Ik hou wel van lange staarten. Maar voor het oefenen met de ruck is een 4 echt ideaal :D

Ik heb nu drie 6jes, een 5, een 4, een 7 en een rinsling. En een maat 1 die ik als sjaal gebruik.
Mijn man heeft een half buckle.

Veel plezier op Texel Ashley!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 17:42

Ik heb een 3, een 4, een 5, vier doeken maat 6 en acht doeken in maat 7.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 19:18

Als je in de buurt van Breda een weekend weg ben mag je ook een doek van mij lenen.

Ik heb een 4, 5 en 6 en een draagzak (Kokadi Flip baby).

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:11

Omgeving Gouda, heb ik ook wel een doek te leen..

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:46

Super lief iedereen! We zitten in Hapert, niet echt in de richting.

Gelukkig wil mijn dochter ook wel graag in de kinderwagen, met mijn zoontje was ik naar huis gereden destijds. Dat was rampzalig geworden.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 20:48

Zo leuk, dat iedereen elkaar idd wil helpen. Gelukkig valt het mee Dianta, hopelijk heb je gewoon een lekker weekend gehad.

Ik heb mijn draagjas binnen. Mooi! Helemaal blij mee. En ik had idd geen maat kleiner moeten hebben, dan had hij niet om mijn schouders gepast. Mooie is dat mijn man hem ook aan kan. Dus als hij een keer draagt in de kou, dan mag hij mijn jas aan, met bloemetjesvoering in de muts :')
Ik kreeg er een kortingscode bij voor 10% op de volgende bestelling. Iemand misschien interesse? Van Greyse.