Cer schreef:Nou, ik zal voor degene die nog gaan maar niet vertellen hoe het bij mij ging
Ik ging voor rokerslijntjes, en dat werd dus opgelost met fillers. Van tevoren had ik aangegeven dat het écht écht niet om fillers ging en dat ik geen 'duckface' wilde... maar nee dat ging helemaal goedkomen want het was maar een klein beetje en het zou waarschijnlijk niet eens opvallen etc..
Dus na 1ML zat ik s avonds als Katrien Duck op de bank met een icepack, heb ik een week met een blauwe mondhoek gelopen en kunnen mensen nu, 3 weken later, nog steeds zien dat ik een filler heb "goh heb je wat aan je lippen laten doen?"![]()
Gelukkig verdwijnt het vanzelf..als ik ooit nog eens ga, ga ik naar een kliniek waar ze met 0,5ml werken, áls ik nog eens ga
Oh, nou heb ik het toch verteld
Dit is dus preciés waar ik bang voor ben met die rokerslijntjes laten vullen.
Ga het dus maar nooit doen.
Overigens heb ik een scan van m'n gezicht laten maken en volgens haar (En die machine) waren het ook geen rimpels. Had te maken met de spieren daar volgens haar. Sterke mimiek.
Ik heb HiFu laten doen en ben benieuwd wat dat over een paar maanden gedaan heeft.
Neem nu ook collageenpoeder voor ondersteuning.