Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:41

Cer schreef:
Nou, ik zal voor degene die nog gaan maar niet vertellen hoe het bij mij ging :')
Ik ging voor rokerslijntjes, en dat werd dus opgelost met fillers. Van tevoren had ik aangegeven dat het écht écht niet om fillers ging en dat ik geen 'duckface' wilde... maar nee dat ging helemaal goedkomen want het was maar een klein beetje en het zou waarschijnlijk niet eens opvallen etc..

Dus na 1ML zat ik s avonds als Katrien Duck op de bank met een icepack, heb ik een week met een blauwe mondhoek gelopen en kunnen mensen nu, 3 weken later, nog steeds zien dat ik een filler heb "goh heb je wat aan je lippen laten doen?" -O-
Gelukkig verdwijnt het vanzelf.. :') als ik ooit nog eens ga, ga ik naar een kliniek waar ze met 0,5ml werken, áls ik nog eens ga

Oh, nou heb ik het toch verteld :')

Dit is dus preciés waar ik bang voor ben met die rokerslijntjes laten vullen.
Ga het dus maar nooit doen.
Overigens heb ik een scan van m'n gezicht laten maken en volgens haar (En die machine) waren het ook geen rimpels. Had te maken met de spieren daar volgens haar. Sterke mimiek.
Ik heb HiFu laten doen en ben benieuwd wat dat over een paar maanden gedaan heeft.
Neem nu ook collageenpoeder voor ondersteuning.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 11:46

Saskia9 schreef:
Heeft er iemand ervaring met traangoot? Werkt het echt? Is het prijzig?
Ik heb helaas best wallen van mijzelf, zit jammer genoeg in de familie. Stoor me er elke dag aan, en make up gebruik ik bijna niet en zag dit voorbij komen, wie weet is het iets voor mij.

Ja het werkt echt. Maar wallen is weer iets anders dan een diepe traangoot. Als je echt wallen hebt kan je beter een onderooglidcorrectie doen. Heb je echt los vel of een diepe traangoot?
Traangoot kan echt heel mooi opgevuld worden.

Needje: als het een spieren/mimiek kwestie is dan is dit met Botox simpel op te lossen.

Saskia9

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:02

Dankjewel voor je antwoord.
Ik weet het niet precies wat ik heb, weet alleen dat het vervelend is _O-
Ik heb echt geen verstand van al die benamingen :Y)

Weet wel, dat als ik wat knijp met mijn ogen, de wallen meteen een stuk minder lijken.

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:10

Suzanne F. schreef:
Willemiens schreef:
Hoe gaat het bij jullie meiden? iemand nog iets op de planning staan?
Volume in mijn lippen is redelijk afgenomen dus denk dat ik toch nog 0,5ml bij ga laten zetten...

Ik ga misschien ook lippen doen, heel iets. Ik vind het nogal eng dus ik begin met 1 ML, daar zie je bijna niks van zei de arts. Nou eerst maar dat dan. Ik wil alleen de bovenlip iets.
Verder ga ik half augustus voor bijwerken. Traangoot hoeft nog niet, die zit echt nog super. Slapen worden gedaan en jukbeen iets.

Ik ben ook gestart met 1ML en zag het wel degelijk. Alleen nu wil ik toch 1,5ML voor wat extra plump.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 21:10

Saskia9 schreef:
Dankjewel voor je antwoord.
Ik weet het niet precies wat ik heb, weet alleen dat het vervelend is _O-
Ik heb echt geen verstand van al die benamingen :Y)

Weet wel, dat als ik wat knijp met mijn ogen, de wallen meteen een stuk minder lijken.

Dan moet je even googlen zodat je het verschil kan zien. Als je echt zakjes hebt onder je ogen kan je die beter laten weghalen. Maar een diepe traangoot kan je laten opvullen. Je kan voor en na foto’s ook heel mooi zien bij afbeeldingen als je googlet.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:46

Ik heb enkele maanden terug traangoot laten doen, ik heb een combinatie van diepe traangoten en donkere kringen.
Let op; donkere kringen en wallen verdwijnen niet met fillers.
Diepliggende traangoten waardoor je door schaduw (extra veel) wallen lijkt te hebben kunnen wel opgelost worden met fillers.
Ik heb amper verschil gezien, maar wil het toch nog eens laten doen bij een andere kliniek om zeker te weten dat fillers voor mij gewoon niet werken daar. _O- Foto’s op internet moet je niet altijd geloven trouwens heb ik geleerd, want mijn foto staat op de instagram van de arts die bij mij fillers heeft gespoten... Die na-foto moet echt behoorlijk bewerkt zijn :')

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 23:47

Dat meen je niet :=
Wat slecht eigenlijk!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 08:12

Nou inderdaad, wat slecht. Hier kan ik uit eigen ervaring spreken dat ik echt diepe traangoten had en dat deze nu amper zichtbaar zijn. En na 11 maanden nog steeds zitten. Maar er is wel veel ingegaan. Meer dan dat de inschatting was. Blijkbaar neemt mijn huid het erg op ofzo.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:52

_Ekenna schreef:
Ik heb enkele maanden terug traangoot laten doen, ik heb een combinatie van diepe traangoten en donkere kringen.
Let op; donkere kringen en wallen verdwijnen niet met fillers.
Diepliggende traangoten waardoor je door schaduw (extra veel) wallen lijkt te hebben kunnen wel opgelost worden met fillers.
Ik heb amper verschil gezien, maar wil het toch nog eens laten doen bij een andere kliniek om zeker te weten dat fillers voor mij gewoon niet werken daar. _O- Foto’s op internet moet je niet altijd geloven trouwens heb ik geleerd, want mijn foto staat op de instagram van de arts die bij mij fillers heeft gespoten... Die na-foto moet echt behoorlijk bewerkt zijn :')

...nou ben ik toch stiekem wel een beetje benieuwd waar je het hebt laten doen :Y)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:03

Bij Faceland :j

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:09

Hier ook traangoot laten doen, zit er meer dan een jaar in en nog niet nodig volgens mijn arts.
350 euro betaald met Restylane.
Ik had diepe traangoten, rimpels en verkleurd door ouder worden (dunne huid, volumeverlies)
Zijn geld waard en nog steeds heel erg blij mee!

Bij mijn arts zat het al meer dan 1,5 jaar zelfs :D

Doet ook 0 pijn, hij doet het met verdoving en canule.

tantesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:28

denice schreef:
Bij mij is de botox na krap 2 maanden echt flink uitgewerkt.. herkent iemand dit? Ligt het aan de kliniek of aan mij?

Ik ben al bij verschillende klinieken geweest en krijg inmiddels extra veel ingespoten door m'n huidige arts.
Bij mij doet een normale dosis te weinig, ik krijg 150%.
Dit wordt mooi, maar helaas na 2 maanden wordt de werking ook echt minder.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 21:37

Ik ben vandaag geweest, eerste keer was bij Faceland en nu bij doctors at soap. Hele fijne arts die ook rustig zei dat hij bepaalde dingen niet nodig vond. Ik wilde mijn lippen ietsje bijvullen maar hij vond dit bijv niet nodig of liever gezegd alleen de onderlip kon er wat bij. Bij Faceland hadden ze toentertijd best wat erin gespoten waardoor ik best een duck face kreeg en nu zit het er netjes uit.
Frons en voorhoofd is gedaan en wilde graag traangoot. Deze zijn met een klein beetje gedaan en over paar weken controle afspraak en kan dan bij lippen en traangoot nog wat erbij doen.

Alleen ahum die traangoot. :') Ik zat dus in de spiegel mee te kijken en werd me ineens partij beroerd, echt op randje van flauwvallen. Koud zweet, geluid was verder af en toen werd ik misselijk. Vroeg nog of ik naar de wc kon maar toen ik wilde opstaan werd het helemaal zwart voor m’n ogen, arts kon nog een prullenbak pakken en daar heb ik vervolgens mijn ontbijt in gedeponeerd.. Toen ik me beter voelde hebben we de tweede gedaan terwijl ik niet keek en naar ontspannen meditatie muziekje luisterde. Deze ging gelukkig prima maar pfft wijze les voor mezelf weer. Kan niet zo tegen naalden (bloedprikken bijvoorbeeld) dus gewoon niet meer meekijken.

Wel onwijs tevreden over het resultaat en hoe lief de arts en assistent voor me waren. Bleven me gerust stellen en zeggen dat het echt vaker voorkwam. :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 21:40

Meekijken? Oh nee, echt niet. Voor geen goud. Ik heb de hand van de assistente compleet fijn geknepen toen die canule er erin moest. Vond het doodeng.
Echt pijn deed het niet, maar wel een rotgevoel hoor. Vond het echt heel eng. Ik zal nu wel geen handjes mogen vasthouden. Nu moet ik zelf een grote meid zijn. :P

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 22:09

Nou de spiegel was dus recht tegenover de behandelstoel. Dus als ik keek, zag ik alles.
Volgende keer dus muziekje op en ogen dicht :D

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-20 12:08

Ik ben net terug van behandeling van liplijntjes. Behandeld bij Derma Clinic. Duidelijke uitleg gekregen, zou niet pijnloos zijn. Filler met behulp van canule. Voelde het wel, maar was, voor mij, vergelijkbaar met wenkbrauwen epileren.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:04

Vorige week mijn lippen laten bijwerken met Stylage S
En weer opnieuw botox van Bocouture, voornamelijk tegen de hoofdpijn

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:37

Dat is nog flink gezwollen of niet? Of is dit het eindresultaat?

Desi_2409

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:06

De arts vertelde mij dat de hyaluronzuur die in de filler zit, vocht aantrekt en het daardoor de eerste dagen wat extra gezwollen is.. ik vind het nu ook teveel gezwollen, en het is ook wat blauw aan 1 kant.. hopen dat het allemaal netjes wegtrekt...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:17

Helpt het bij jou tegen de hoofdpijn, milka?

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 00:25

Dit is net na de behandeling inderdaad.
Zal morgen een foto laten maken van het eindresultaat.

Botox helpt bij mij heel goed tegen de hoofdpijn. Zodra ik weer hoofdpijnen krijg is het weer tijd voor botox

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 07:28

Milka schreef:
Dit is net na de behandeling inderdaad.
Zal morgen een foto laten maken van het eindresultaat.

Botox helpt bij mij heel goed tegen de hoofdpijn. Zodra ik weer hoofdpijnen krijg is het weer tijd voor botox

Ja ben wel benieuwd. Hier helpt de Botox ook enorm goed tegen de hoofdpijn. Enige jammere vind ik dat het zo snel weer uitgewerkt is. Ik red de 3 maanden er niet mee.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 12:26

Ik blijf het inderdaad ook herhalen om de 3 maanden. Langer merk ik dat ik weer meer hoofdpijn krijg

Afbeelding

Afbeelding

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:32

Ik vind het mooi :j

Iemand ervaring met botox tegen afhangende wenkbrauwen? Ik zou ze iets willen liften. Ik lees dat dat gedaan kan worden door de spieren te ontspannen.

Nu heb ik heus wel wat rimpels, maar mijn voorhoofd is gewoon strak en ik heb ook geen frons dus ik twijfel of het werkt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 16:57

Milka heb je allicht ook een voorfoto?