Voor en na foto’s make up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VivianHesen
Fotograaf

Re: Voor en na foto’s make up

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 23:02

Hier nog 1 van mij Afbeelding
Afbeelding

Iets met carnaval :+

romyamb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:59

VC_Immortal schreef:
Wat een leuke topic!!!
Laatst verscheen ik op het werk zonder make up... mijn baas vroeg of ik ziek was. :(:)

Hierbij mijn voor foto (ik heb wel een eyeliner tattoage op mijn bovenste wimperrand, gaat er wat lastig af).

[ [url=m/fVyCHM.jpg]Afbeelding[/url] ]

En hierbij de na foto:

[ [url=m/NNM0rd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lippenstift draag ik niet vaak maar vind het wel heel mooi. Vooral als ik de foto’s hier voorbij zie komen.

@MerleSimone, jouw wenkbrauwen! Zo mooi!! (Ook voor make up).

Ooit gehoord dat je wat weg hebt van Angelina Jolie? :o

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:51

Waarom die spoilers steeds, rekt het topic heel irritant uit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 21:03

romyamb schreef:
VC_Immortal schreef:
Wat een leuke topic!!!
Laatst verscheen ik op het werk zonder make up... mijn baas vroeg of ik ziek was. :(:)

Hierbij mijn voor foto (ik heb wel een eyeliner tattoage op mijn bovenste wimperrand, gaat er wat lastig af).

[ [url=m/fVyCHM.jpg]Afbeelding[/url] ]

En hierbij de na foto:

[ [url=m/NNM0rd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lippenstift draag ik niet vaak maar vind het wel heel mooi. Vooral als ik de foto’s hier voorbij zie komen.

@MerleSimone, jouw wenkbrauwen! Zo mooi!! (Ook voor make up).

Wow ja dat vind ik ook! :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 01:05

Ik voelde me bitje blue vandaag :D
Nieuwe soort wenkbrauwstift bij de Hema gekocht. :\ Drama nog :oo Ach ja...
Voor (hebben jullie al gezien)
Afbeelding
Na
Afbeelding

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 02:37

Jaan jouw ogen komen zo echt prachtig uit! Ik vind de wenkbrauwen ook mooi gelukt. Lijkt me nog lastig om er eentje te vinden in de goede kleur?

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 08:59

Ik waag me er ook eens aan. Draag eigenlijk nooit make up en als ik iets draag blijft het bij mascara en lippenstift :P

Afbeelding
Zonder, maar met pony :)

Afbeelding
Met wat aangezette mascara en een lippenstiftje :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 11:55

Afbeelding
zoek de verschillen...... toen ik tiener was, ergens 45 jaar geleden, was het mode je wenkbrauwen helemaal weg te plukken, is nooit meer goed gekomen. Een ongeluk met mijn paard zorgde ervoor dat door een wond de linker wenkbrauw helemaal misvormd is geworden. Ik teken ze dus iedere morgen erop, anders is het zo kaal....
Verder doe ik niet aan make-up, geen eer aan te behalen en ik vind het maar een vies gevoel dat spul op je gezicht :')

LisaaSophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 12:27

Tanya schreef:
Ik heb me er ook maar eens aan gewaagd. Ik ben niet zo goed met make-up :') Iemand nog tips?
[ [url=m/8wwd2H.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/2QCOpN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn tip zou zijn om voor een neutralere lipstick te gaan. Ik vind dat dit afleid van je mooie heldere ogen.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 20:19

Laat mij ook eens mee doen.
Linksboven is de foto zonder make-up te zien uiteraard, de andere drie zijn looks van de afgelopen dagen (yess, ook carnaval!) Mijn wenkbrauwen zijn wel geverfd, dus ik speel een beetje vals.
Eigenlijk heb ik niets er tussenin, ik loop eigenlijk altijd met een kaal gezicht rond. Als ik uit ga of ik moet fotograferen in de kroeg dan maak ik me op, en dan ga ik ook full glam. :')
Edit: linksonder is natuurlijk met filter, ik had geen foto van die look zonder. :+

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:02

Jij kan er goed mee overweg borstnoot! Mooi!

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 00:11

Djali schreef:
romyamb schreef:

Wow ja dat vind ik ook! :j

Wat een compliment! Zelf zie ik het eerlijk gezegd niet maar laatst maakte iemand die ik ken dezelfde opmerking.

Zo leuk om de voor en na foto’s van iedereen te zien. Sommige echt een groot verschil (beide mooi). Maar met stappen oid vind ik het gewoon leuk. Maar de dag erna loop ik net zo goed met m’n make-uploze kater-kop in m’n paardrijbroek en modderlaarzen door de supermarkt (meestal op zoek naar chocolade }> ).

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 00:42

Ik ben een stille meelezer

Borstnoot: ik verplicht je bij iedere make-up look te posten in het make-up topic :Y) trouwe volger en echt waar.. PRA-CHTIG!

Mijn before and after:
Beetje gecheat want ik heb een totaal ander hoofd als mijn haren gedaan zijn :')

Afbeelding

Afbeelding

Foundation, transparante poeder ligt gecountourd, wenkbrauwen (ieuuuuw wenkies :+ ), mascara en wat blush.
Lippenstift staat me niet zo, mijn bovenlip is een stuk smaller en niet helemaal gelijk in verhouding tot de onderste. En ooglooks doe ik maar af en toe. Vind het onwijs jammer dat ik geen mooie wings kan maken met m'n hooded eyes |(

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 10:02

Ik kom maar eens onder m’n meeleessteen vandaan.

Vind dit zo’n leuk topic en zo leuk om al die foto’s van iedereen te zien! Ondanks dat ik zelf zelden make-up draag, vind ik het zo knap wat sommige ermee kunnen en ben ik op een aantal best een beetje jaloers :')
Ik draag zelf bijna nooit make-up, heeft vooral met luiheid te maken :') Eens in de zoveel tijd krijg ik ineens heel veel zin om mij op te maken, vooral voor feestjes of verjaardagen of andere speciale gelegenheden. Maar verder bijna altijd koos make-uploos. M’n vriend vind het heel mooi als ik alleen mascara draag, nou prima dat kost niet zoveel tijd dus dat kan de luie ik nog wel hebben. Maar na drie dagen had ik twee mega ontstoken ogen, dus daar ben ik weer mee gestopt :')

Dit is zonder (heb m’n vriendinnetje even weggekrast)
Afbeelding

En (een foto van 2 jaar geleden) met
Afbeelding

Moet even een goede, recente foto maken met make-up op. Krijg nu wel weer spontaan zin om make-up op te doen :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:50

Vanmiddag zei een jongetje op mijn werk iets grappigs, vond het wel passen in dit topic.
"Hé juf, ik weet eigenlijk niet hoe jij eruit ziet zonder make-up!"
Ik: nee klopt.
Hij: " nou ik hoop voor jou niet oud"

:+

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:56

Ik zit vaak voor visagisten.
Bij deze foto zit wel de lamp er fel op dus alle rooie plekjes worden nog even extra benadrukt. (Die dus bij selfies veel minder zichtbaar zouden zijn)

Maar dit is dus in hetzelfde licht genomen. Wat een goede visa wel niet kan doen. :D
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:51

Lienek schreef:
Bij deze foto zit wel de lamp er fel op dus alle rooie plekjes worden nog even extra benadrukt. (Die dus bij selfies veel minder zichtbaar zouden zijn)

Maar dit is dus in hetzelfde licht genomen. Wat een goede visa wel niet kan doen. :D
[ [url=m/UE10Jz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind knap hoe visagisten werken. Maar ik vind ook dit een beetje te..vooral de highlight. Ik vind het mooier als het nog wat natuurlijk oogt. :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:57

Maar die ogen <3

Zuchini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 20:58

Lienek schreef:

[ [url=m/UE10Jz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jeetje wat een verschil! Knap vind ik dit, je jukbeen komt zo mooi uit.en je ogen woww

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:17

Mooie mensen in dit topic zeg! Ik kom me ook melden in dit topic! Normaal ga ik nooit zonder makeup op de foto maar voor deze keer even wel *D
Voor
Afbeelding

Na (lichte makeup)
Afbeelding

Met filter en makeup:

Afbeelding

Mona81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:35

Jouw haar... :~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:44

marindexo schreef:
Ik kom maar eens onder m’n meeleessteen vandaan.

Vind dit zo’n leuk topic en zo leuk om al die foto’s van iedereen te zien! Ondanks dat ik zelf zelden make-up draag, vind ik het zo knap wat sommige ermee kunnen en ben ik op een aantal best een beetje jaloers :')
Ik draag zelf bijna nooit make-up, heeft vooral met luiheid te maken :') Eens in de zoveel tijd krijg ik ineens heel veel zin om mij op te maken, vooral voor feestjes of verjaardagen of andere speciale gelegenheden. Maar verder bijna altijd koos make-uploos. M’n vriend vind het heel mooi als ik alleen mascara draag, nou prima dat kost niet zoveel tijd dus dat kan de luie ik nog wel hebben. Maar na drie dagen had ik twee mega ontstoken ogen, dus daar ben ik weer mee gestopt :')

Dit is zonder (heb m’n vriendinnetje even weggekrast)
[ [url=m/bx4DuI.jpg]Afbeelding[/url] ]

En (een foto van 2 jaar geleden) met
[ [url=m/vPkBBE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet even een goede, recente foto maken met make-up op. Krijg nu wel weer spontaan zin om make-up op te doen :')

Je lijkt op anna hatheway op die laatste!

DarkCupid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:57

Mona81 schreef:
Jouw haar... :~

hihi thank youuu

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 15:30

Afbeelding

Afbeelding

Weer even 1 met en zonder hahah met mijn: I just woke up like this face hahaha
Dit keer paars :)

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:03

Leven we nog een beetje? :D
Ik heb een tijd ff een dipje gehad qua make up en had er simpelweg geen tijd voor

Nouja, hier dan nog maar even een before en after van vandaag
Afbeelding
Afbeelding

Het is een nieuwe kleur paars, dus moest hem ff uitproberen! Vind hem misschien iets te heftig, maar wel leuk!