Iets met carnaval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VC_Immortal schreef:Wat een leuke topic!!!
Laatst verscheen ik op het werk zonder make up... mijn baas vroeg of ik ziek was.![]()
Hierbij mijn voor foto (ik heb wel een eyeliner tattoage op mijn bovenste wimperrand, gaat er wat lastig af).
[ [url=m/fVyCHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hierbij de na foto:
[ [url=m/NNM0rd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lippenstift draag ik niet vaak maar vind het wel heel mooi. Vooral als ik de foto’s hier voorbij zie komen.
@MerleSimone, jouw wenkbrauwen! Zo mooi!! (Ook voor make up).
romyamb schreef:VC_Immortal schreef:Wat een leuke topic!!!
Laatst verscheen ik op het werk zonder make up... mijn baas vroeg of ik ziek was.![]()
Hierbij mijn voor foto (ik heb wel een eyeliner tattoage op mijn bovenste wimperrand, gaat er wat lastig af).
[ [url=m/fVyCHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hierbij de na foto:
[ [url=m/NNM0rd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lippenstift draag ik niet vaak maar vind het wel heel mooi. Vooral als ik de foto’s hier voorbij zie komen.
@MerleSimone, jouw wenkbrauwen! Zo mooi!! (Ook voor make up).
Ooit gehoord dat je wat weg hebt van Angelina Jolie?
Djali schreef:romyamb schreef:
Ooit gehoord dat je wat weg hebt van Angelina Jolie?
Wow ja dat vind ik ook!
Lienek schreef:Ik zit vaak voor visagisten.
Bij deze foto zit wel de lamp er fel op dus alle rooie plekjes worden nog even extra benadrukt. (Die dus bij selfies veel minder zichtbaar zouden zijn)
Maar dit is dus in hetzelfde licht genomen. Wat een goede visa wel niet kan doen.
[ [url=m/UE10Jz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lienek schreef:Ik zit vaak voor visagisten.
Bij deze foto zit wel de lamp er fel op dus alle rooie plekjes worden nog even extra benadrukt. (Die dus bij selfies veel minder zichtbaar zouden zijn)
Maar dit is dus in hetzelfde licht genomen. Wat een goede visa wel niet kan doen.
[ [url=m/UE10Jz.jpg]Afbeelding[/url] ]
marindexo schreef:Ik kom maar eens onder m’n meeleessteen vandaan.
Vind dit zo’n leuk topic en zo leuk om al die foto’s van iedereen te zien! Ondanks dat ik zelf zelden make-up draag, vind ik het zo knap wat sommige ermee kunnen en ben ik op een aantal best een beetje jaloers![]()
Ik draag zelf bijna nooit make-up, heeft vooral met luiheid te makenEens in de zoveel tijd krijg ik ineens heel veel zin om mij op te maken, vooral voor feestjes of verjaardagen of andere speciale gelegenheden. Maar verder bijna altijd koos make-uploos. M’n vriend vind het heel mooi als ik alleen mascara draag, nou prima dat kost niet zoveel tijd dus dat kan de luie ik nog wel hebben. Maar na drie dagen had ik twee mega ontstoken ogen, dus daar ben ik weer mee gestopt
Dit is zonder (heb m’n vriendinnetje even weggekrast)
[ [url=m/bx4DuI.jpg]Afbeelding[/url] ]
En (een foto van 2 jaar geleden) met
[ [url=m/vPkBBE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet even een goede, recente foto maken met make-up op. Krijg nu wel weer spontaan zin om make-up op te doen